Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe ga je om als je vriend(in) nog contact heeft met zijn/haar ex????

Pagina's : [1] 2

Misscalifornia
22-11-2002, 23:57

dag lieve landgenoten, Heb een vraagje aan jullie........mijn vriend heeft nog diverse malen contact met zijn ex. Soms heb ik medelijden met haar, maar soms kan ik haar wurgen.......hoe gaan jullie hiermee om....... alvast bedankt voor je reactie xxxmiss

NoreJihan
22-11-2002, 23:58
Hahahah ik zeg je eerlijk Ik zo het niet goed vinden Ik had dat oom met me vriend en nu is hij me ex Zelf neem ik geen contact met hem

NoreJihan
22-11-2002, 23:59
Kijk het is niet dat je onzeker bent maar die hoofdstuk is afgesloeten en contact moet verbroken worden En een vrienden kunnen ze toch niet worden geloooooooof me Er zal altijd zoiets zitten van wete je nog dit en dat Maar goed ik weet niet hoe hij is maar ik zou het niet goed vinden

Misscalifornia
23-11-2002, 00:06
hij zegt dat hij uit ´medelijden´nog contact heeft. Maar sommige meiden zijn soms snykie......heb het gevoel dat ze hem terug wil....en dat irriteert me....heb het voorgelegd....maar hij zegt dat ik hem gewoon moet vertrouwen en hij beschouwt haar als een vriendin en niet meer.....maar kan dat vraag ik me af???? xxxmiss

NoreJihan
23-11-2002, 00:10

Origineel gepost door Misscalifornia hij zegt dat hij uit ´medelijden´nog contact heeft. Maar sommige meiden zijn soms snykie......heb het gevoel dat ze hem terug wil....en dat irriteert me....heb het voorgelegd....maar hij zegt dat ik hem gewoon moet vertrouwen en hij beschouwt haar als een vriendin en niet meer.....maar kan dat vraag ik me af???? xxxmiss Ik weet niet het kan zo zijn dat hij niks meer in haar ziet, en van jou houd maar de verleiding is groot maar als hij echt o je geeft en houd danz ou hij niks doen Er zijn zat jongens die dat niet doen aar hoe lang is het al uit??

Teaser
23-11-2002, 01:42
Ik zou haar naast het grof vuil zetten

Misscalifornia
23-11-2002, 18:46
weet niet echt precies hoe lang het uit is maaar denk ongeveer een ander half jaar a twee jaar!!!!! dus dat is redelijk lang, vind ik....maar ja soms vertrouw ik het gewoon niet!!! xxxmiss

nadia81
23-11-2002, 19:06
Ik zou het echt nooit vertrouwen en als mijn vriend nog contakt zou willen hebben met zijn ex dan zou ie toch moeten kiezen tussen mij aan en haar.... :zwaai: :zwaai:

Nounousa
23-11-2002, 19:33
ik zou het echt NIKSSSS vinden gewoon en dat ook zeggen tegen hem!!! Als hij ook echt om JOU geeft dan kan hij tog wel begrijpen dat je het maar niks vind dat hun contact hebben???!! vraag hem eens hoe hij het zou vinden als jij nog contact had met JOU ex?? ik denk dat hij dat maar niksss zou vinden.... koesszz Hind

NaDoR.ZiNa
23-11-2002, 19:37
Ik zou het niet goed vinden!!!! Want het is wel ze ex weet je en ewa jah je weet maar nooit tog!! ook al wil hij het niet misschien probeert zij het nog wel meisjes zijn heel erg sniekie in dat soort dingen!!!!

NoreJihan
23-11-2002, 19:39
Klopt meisjes zijn snikyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Military_Minded
23-11-2002, 20:19
Origineel gepost door NoreJihan Klopt meisjes zijn snikyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy Dat zijn ze zeker!! P-

NoreJihan
23-11-2002, 20:48
Origineel gepost door Military Minded Dat zijn ze zeker!! P- eeej je leeeeeeeeeft nog :zwaai:

Harlem69
24-11-2002, 06:33
Origineel gepost door Misscalifornia dag lieve landgenoten, Heb een vraagje aan jullie........mijn vriend heeft nog diverse malen contact met zijn ex. Soms heb ik medelijden met haar, maar soms kan ik haar wurgen.......hoe gaan jullie hiermee om....... alvast bedankt voor je reactie xxxmiss Hoi land- en lotgenoot... :rolleyes: Persoonlijk denk ik dat het moet kunnen om met je ex om te gaan. Ik ben momenteel ook goede vrienden met m´n ex... ik was 11 jaar met haar... en ook met haar ex ( de man waarmee zij was getrouwd voordat ik met haar iets had ) ben ik heel goede vrienden... en hem ken ik al zo´n 33 jaar.... We aten samen bijna wekelijks bij hem, of andersom... Ik was zelfs laatst nog bij haar bruiloft aanwezig... en in m´n huis staat nog een hoop spullen van haar, die ze nog op moet komen halen.. ze heeft sinds januari bij me gelogeerd, tot 2 maanden terug... Het gaat er in mijn ogen om, dat je in een relatie je partner voor 100% moet kunnen vertrouwen... is dat niet zo... vraag jezelf dan eens af, of je liefde wel echt is... zonder vertrouwen en respect gaat je relatie nooit lukken... XXXX Liefs Alexei :zwaai: ;)

Misscalifornia
24-11-2002, 20:07

bedankt landgenoten voor alle jullie reacties..........ik zal er goed over nadenken wat ik hier mee moet......het is moeilijk.....maar hopelijk zal ik er uiteindelijk uitkomen en de juiste beslissing nemen........ xxxmiss

Pagina's : [1] 2