Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom hebben jongens het lef niet om......

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

LHBIBAA
08-06-2004, 22:26

waarom hebben sommige jongens het lef niet om als ze het contact met een meisje willen verbreken het haar gewoon zeggen!!in plaats van er om heen draaien en zeggen ik bel je nog wel ofzo??of als ze dan weken later pas bellen en dan verwachten dat je je leven om hun draait!! ben dan als je vraagt ''waarom heb je zo lang nix van je laten horen." en dan zeggen jaah ik had het drukk!! meiden wie heeft dit wel 's meegemaakt? en jongens die die bekend voorkomt waarom doen jullie zo? :D

lady_khadija
08-06-2004, 22:27
mietjes.... :maf:

lhouceimagirl1
08-06-2004, 22:28
ze zijn gewoon bang hahahhaa, ik heb zelf nooit mee gemaakt :zwaai:

amira_roosje
08-06-2004, 22:28
klootzakken

abdeo027
08-06-2004, 22:29

ja ja er zijn meer meisjes dan jongens dus een beetje verdelen is geen kwaat, het een siociaal gevoel.

lady_khadija
08-06-2004, 22:30
Origineel gepost door abdeo027 ja ja er zijn meer meisjes dan jongens dus een beetje verdelen is geen kwaat, het een siociaal gevoel. :ego:

LHBIBAA
08-06-2004, 22:33
jeetje sommige jongens zijn zoo raar!! als je denkt dat je ze kent dan ineens krijg je een hele andere kant van ze te zien!!

Sephiroth
08-06-2004, 22:39
Origineel gepost door L'HBIBA waarom hebben sommige jongens het lef niet om als ze het contact met een meisje willen verbreken het haar gewoon zeggen!!in plaats van er om heen draaien en zeggen ik bel je nog wel ofzo??of als ze dan weken later pas bellen en dan verwachten dat je je leven om hun draait!! ben dan als je vraagt ''waarom heb je zo lang nix van je laten horen." en dan zeggen jaah ik had het drukk!! meiden wie heeft dit wel 's meegemaakt? en jongens die die bekend voorkomt waarom doen jullie zo? :D Ik zal je zeggen waarom...omdat elke keer als ik het ze straight up in hun gezicht zeg ze beginnen te huilen. dat probeer ik zoveel mogelijk te vermijden dus dan maar erom heen draaien.

LHBIBAA
08-06-2004, 22:45
Origineel gepost door Gladjanuz Ik zal je zeggen waarom...omdat elke keer als ik het ze straight up in hun gezicht zeg ze beginnen te huilen. dat probeer ik zoveel mogelijk te vermijden dus dan maar erom heen draaien. nou sorry hoor maar ik weet niet wat voor meisjes jij kent maar ik ga nie janken als hij het me zou vertellen hoor!! dan weet je tenminste wat hij wil en dat je 'm uit je hoofd moet zetten!!

Sephiroth
08-06-2004, 22:48
Origineel gepost door L'HBIBA nou sorry hoor maar ik weet niet wat voor meisjes jij kent maar ik ga nie janken als hij het me zou vertellen hoor!! dan weet je tenminste wat hij wil en dat je 'm uit je hoofd moet zetten!! elke keer als ik het in hun gezicht heb gezicht begonnen ze te janken, daarom doe ik het niet meer :o

hichamo
08-06-2004, 22:48
Wil je een tip, geef hem geen aandacht.. Wordt je interessanter en ligt ie zo weer aan je voeten.. Sterke vrouwen zijn nou eenmaal interessanter. Reageert hij daarna helemaal niet meer dan was hij inderdaad niet meer geintereseerd. Koelle mensen moet je koel behandelen, dus vergeten die hap

LHBIBAA
08-06-2004, 22:51
Origineel gepost door hichamo Wil je een tip, geef hem geen aandacht.. Wordt je interessanter en ligt ie zo weer aan je voeten.. Sterke vrouwen zijn nou eenmaal interessanter. Reageert hij daarna helemaal niet meer dan was hij inderdaad niet meer geintereseerd. Koelle mensen moet je koel behandelen, dus vergeten die hap sokran voor je tip zo denk ik er ook over!! ik geef 'm ook geen aandacht hoor!! ik ben wel 'n sterke vrouw:D

Benkiro
08-06-2004, 22:56
Origineel gepost door L'HBIBA waarom hebben sommige jongens het lef niet om als ze het contact met een meisje willen verbreken het haar gewoon zeggen!!in plaats van er om heen draaien en zeggen ik bel je nog wel ofzo??of als ze dan weken later pas bellen en dan verwachten dat je je leven om hun draait!! ben dan als je vraagt ''waarom heb je zo lang nix van je laten horen." en dan zeggen jaah ik had het drukk!! meiden wie heeft dit wel 's meegemaakt? en jongens die die bekend voorkomt waarom doen jullie zo? :D ...daar bel ik je nog wel over..ofzo.. :p

lady_khadija
08-06-2004, 22:57
Origineel gepost door hichamo Wil je een tip, geef hem geen aandacht.. Wordt je interessanter en ligt ie zo weer aan je voeten.. Sterke vrouwen zijn nou eenmaal interessanter. Reageert hij daarna helemaal niet meer dan was hij inderdaad niet meer geintereseerd. Koelle mensen moet je koel behandelen, dus vergeten die hap :goedzo:

LHBIBAA
08-06-2004, 23:00

Origineel gepost door Benkiro ...daar bel ik je nog wel over..ofzo.. :p dat zei je een maand geleden ook :giechel:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7