Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : itouch/iphone applicaties?

Pagina's : [1] 2

jadoreyou
13-11-2009, 20:21

welke applicaties hebben jullie erop? welke zyn echt aan te raden ?

jadoreyou
13-11-2009, 20:33
?????

youssratetouan
13-11-2009, 20:33
welke applicaties hebben jullie erop? welke zyn echt aan te raden ? ik doe met je mee. Heb de volgende erop staan, heb ik vandaag erop gezet: -Shazam (herkent muziek en dan krijg je de zanger en titel van het nummer te zien) -Kranten (alle kranten van neerland, handig voor nieuws) -Pathe (de laatstefilms en tijden wanneer ze draaien) -Ipray (gebedstijden en azaan, ook islamitische feestdagen zitten erin. En welke heb jij?

youssratetouan
13-11-2009, 20:36
welke applicaties hebben jullie erop? welke zyn echt aan te raden ? ik doe met je mee. Heb de volgende erop staan, heb ik vandaag erop gezet: -Shazam (herkent muziek en dan krijg je de zanger en titel van het nummer te zien) -Kranten (alle kranten van neerland, handig voor nieuws) -Pathe (de laatstefilms en tijden wanneer ze draaien) -Ipray (gebedstijden en azaan, ook islamitische feestdagen zitten erin. En welke heb jij?

jadoreyou
13-11-2009, 20:54

ik doe met je mee. Heb de volgende erop staan, heb ik vandaag erop gezet: -Shazam (herkent muziek en dan krijg je de zanger en titel van het nummer te zien) -Kranten (alle kranten van neerland, handig voor nieuws) -Pathe (de laatstefilms en tijden wanneer ze draaien) -Ipray (gebedstijden en azaan, ook islamitische feestdagen zitten erin. En welke heb jij? jaa die heb ik ook. maar hoe kan je die islamitische feestdagen erin zetten? ja heb die allemaal die jy ook hebt, maar ook albertheijn boodschappen lijstjes kan je precies zien hoe duur en wat de aanbiedingen zyn :hihi: + iquran kan je koran leren. uhmmm zit nu op die applicatie site maar zyn er nog meer die er niet op staan ? ga ze er gewoon allemaal opzetten niks te doen :maf:

youssratetouan
13-11-2009, 21:03
hahaha die appie is wel handig, ga zo kijken en erop zetten. En die feestdagen kan je zien onder events onderin. Die iquran ga ik ook zo erop zetten. Handig. Heb je nog meer? Heb ook niks te doen

jadoreyou
13-11-2009, 21:18
http://www.iphoned.nl/iphone-applicaties/ hier zit ik nu op. maar kan jy link geven waar events staan pleasss.. ? GROen puntje ofzo :P

youssratetouan
13-11-2009, 21:21
http://www.iphoned.nl/iphone-applicaties/ hier zit ik nu op. maar kan jy link geven waar events staan pleasss.. ? GROen puntje ofzo :P Tuurlijk schat, die events vind je in ipray, als je onderin kijkt zie je qibla, setting en volgens mij ook events.

jadoreyou
13-11-2009, 21:26
jaa die wifi , die vind alle wifi verbindingen ook met wachtwoorden. die moet je echt kopen is 75 cent

youssratetouan
13-11-2009, 21:45
jaa die wifi , die vind alle wifi verbindingen ook met wachtwoorden. die moet je echt kopen is 75 cent Ja maar waarom zou je dat willen, als het goed is heb je een abo met internetverbinding toch, dan heb je wifi niet nodig denk ik. Ik ga zo die appie downloaden. Die iquran is echt goed

Mongool
14-11-2009, 01:45
Ik heb bijna alles..

lahisha
14-11-2009, 11:42
wie kan me vertellen, hoe ik die applicaties daarop kan zetten? Alvast bedankt. XX

youssratetouan
14-11-2009, 19:07
Ik heb bijna alles.. Wat is bijna alles? Kun je ze ook opnoemen?

youssratetouan
14-11-2009, 19:08
wie kan me vertellen, hoe ik die applicaties daarop kan zetten? Alvast bedankt. XX Je moet eerst itunes downloaden en dan kan je zoeken in de itunes store.

Mongool
15-11-2009, 02:06

Wat is bijna alles? Kun je ze ook opnoemen? Tomtom. west europa sygic navigatie marokko appie hyves msn ping nu.nl buienradar anwb kenteken shazam simcity race spellen meer spellen en veel meer andere dingen

Pagina's : [1] 2