Bekijk originele versie : ik ga haar slaan en hard ook incha allah ya rabie laat me haar nog 1 x tegen komen
tonymontana
08-06-2004, 21:45
wallah ik heb nooit een vrouw geslagen maar als ik deze puta tegen kom ik breek haar nek en neej is niet mn ex of wat dan ook ik heb geen relatie met haar gehad maar als ik haar te pakken krijgen wallah ik hoek haar hard incha allah kom ik haar snel tegen tegen
incha allah
nog n vraag je als jullie gaan bidden doe doea voor mij dat ik haar tegen kom
waarom wil je haar slaan ?
marjam123
08-06-2004, 21:46
pfffffffff gelukkig kom ik jou nooit tegen!
;) waarom meskina... wat heeft ze je aangedaan?
ga je haar zoals Badr Hari in elkaar trappen!? :maf:
xxx
lady_khadija
08-06-2004, 21:46
:maf:
wat heeft ze je aangedaan?? als je a zegt moet je ook b zeggen...
dus vertel!!! :D
LellaOuarda
08-06-2004, 21:47
:hihi: hoezo?
Houssna20
08-06-2004, 21:48
Waarom wat heeft ze je misdaan??? Wat ben je ermee als je haar gaat slaan, zo zorg je alleen maar voor meer problemen,en dat is te zien dat je niet bid want dan zou je dat nooit in je leven doen een vrouw slaan en vraag niet aans ons om ervoor te bidden gij se kikker. Met geweld bereik je niks,wanneer gaan jullie dikkopen da eens in jullie hoofd steken!!!! Alle toedelssss
Lady_moi
08-06-2004, 21:48
Wie is ze? Ik zal meedoen :kwaad: Mess with tony you mess with the best
tonymontana
08-06-2004, 21:49
gewoon ze verdient een pak slaag en die ga ik haar geven
en marjam 123 ik heb nooit een meisje geslagen denk maar niet dat ik elke meid hoek die ik tegen kom deze verdient t en als ik haar tegen kom krijgt ze pak slaag
tonymontana
08-06-2004, 21:51
Origineel gepost door Houssna20
Waarom wat heeft ze je misdaan??? Wat ben je ermee als je haar gaat slaan, zo zorg je alleen maar voor meer problemen,en dat is te zien dat je niet bid want dan zou je dat nooit in je leven doen een vrouw slaan en vraag niet aans ons om ervoor te bidden gij se kikker. Met geweld bereik je niks,wanneer gaan jullie dikkopen da eens in jullie hoofd steken!!!! Alle toedelssss
belgen willen wereld vrede :rolleyes:
ik heb mn reden
marjam123
08-06-2004, 21:51
Origineel gepost door tonymontana
gewoon ze verdient een pak slaag en die ga ik haar geven
en marjam 123 ik heb nooit een meisje geslagen denk maar niet dat ik elke meid hoek die ik tegen kom deze verdient t en als ik haar tegen kom krijgt ze pak slaag
ewa ja... als jij zegt dat ze het verdient... dan zal het wel zo zijn... Lady en ik helpen je wel...
maar ik kan niet zo hard slaan :o kben maar een meisje :maf:
xxx
tonymontana
08-06-2004, 21:52
Origineel gepost door Lady_moi
Wie is ze? Ik zal meedoen :kwaad: Mess with tony you mess with the best
ik vertel jou op msn wel waarom ;)
Life_sucks
mannen die vrouwen slaan zijn in mijn ogen "slapjanussen"
Lady_moi
Zeg maar alles bro :kwaad:
ik vertel jou op msn wel waarom ;)
tonymontana
08-06-2004, 21:54
Origineel gepost door Life_sucks
mannen die vrouwen slaan zijn in mijn ogen "slapjanussen"
neej deze is anders ze verdient t :( ik heb nooit een meid aangeraakt maar ik ben zo boos dat ik haar gewoon hoek als ik haar tegen kom :(
Life_sucks
08-06-2004, 21:55
neej deze is anders ze verdient t :( ik heb nooit een meid aangeraakt maar ik ben zo boos dat ik haar gewoon hoek als ik haar tegen kom :(
Als je iemand gaat slaan toon je alleen maar je machteloosheid tegenover diegene!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.