Bekijk originele versie : Deel 2:Hoe ziet jouw ideale dreamgirl eruit? (voor de heren)
Ook vroegen we Abdel, 23 jaar en student International Business hoe zijn ideale partner eruit ziet:
‘Mijn ideale partner mag even lang, langer of korter zijn dan ik, het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit evenals haar leeftijd. Stevig, mollig, slank; het maakt me ook niet uit wat voor figuur mijn ideale vrouw heeft, ze moet vooral een goed karakter hebben. Het belangrijkste aan haar uiterlijk vind ik haar gezicht en mond, maar vooral de ogen.
Mijn ideale vrouw moet in ieder geval eerlijk, spontaan, begrijpend en romantisch zijn. Zij moet houden van lezen, romantiek en zichzelf ontplooien en ontwikkelen. Ik vind het belangrijk om te delen in elkaars ervaringen en liefde in de meest pure en oprechte vorm. Ik zie mijn ideale partner in een beroep waar zij zich gemakkelijk in voelt en waarin ze gelukkig is.
Mijn ideale partner hoeft niet perse van Marokkaanse afkomst te zijn en hoeft ook niet uit dezelfde streek te komen in Marokko als ik. Mijn partner moet helemaal leven volgens de regels van de Islam, in de zin van echt geloven, niet zozeer het exact naleven van iedere regel.
Mijn ideale vrouw moet maagd blijven tot het huwelijk, want kuisheid staat bij mij hoog in het vaandel. De vorm van relatie die ik zou willen is die van een huwelijk. Ik wil later Insha’allah 3 kinderen hebben met mijn vrouwtje. Het maakt mij niet uit of mijn partner haar eigen geld wel of niet verdient, wat zij wil; ze mag best werken. Ik vind inkomen niet belangrijk.
Het is geen bijster origineel antwoord, maar ik kan verleid worden door een vrouw door de manier waarop ze beweegt. De taal die iedereen spreekt: lichaamstaal. Het meeste ideale liefdespaar ooit is Koning Hoessein en Koning Noor, equal in every sense.’
-----------------------
Is dit herkenbaar of ben je een andere mening toegedaan?
Gr.
Sofia :zwaai:
**** Bronvermelding: www.maroc.nl islam en de ideale partner
Sephiroth
08-06-2004, 23:01
Rond de 170/165, lichtbruin krullend lang haar, mooie rondingen, niet dik maar ook niet skinny, mooie lach, niet bleek maar mooi getinte huid, ze moet lief zijn natuurlijk, heb niets aan een b.itch.
De rest maakt me niet zoveel uit..zolang het maar mooi is :D
tonymontana
08-06-2004, 23:07
die bestaat niet ..... ik moet met die helaas met die scheve van hier doen:nerd:
kemel_vuitton
08-06-2004, 23:09
gewoon een j.lo maar dan marokkaanse
en ander karakter!! ze moet van binnen mooier zijn dan buiten!!
rifmanster
08-06-2004, 23:37
Geen hoe.r, de rest maakt niet uit!
Origineel gepost door rifmanster
Geen hoe.r, de rest maakt niet uit!
hhaha,die is duidelijk.
die abdel kan het wel goed vertellen,maar wat heeft meneer te bieden?
OuJdAbOyX
09-06-2004, 00:02
hahaha
Subhannallah, het gaat om je ideale partner.. :rolleyes:
Bestaan ideale partners wel ?
Mandalay
09-06-2004, 02:11
Als die beschrijving hier boven echt van een man is dan vreet ik mijn pet op! Moet er wel eerst een kopen maar ik vreet het dan echt op.
Fallujah
09-06-2004, 02:38
moslim
en rechte tanden, meer hoef ik nie
The_Borg
09-06-2004, 03:48
Als het maar borsten heeft en er een gat in zit.
amira_roosje
09-06-2004, 08:52
interssant
miss_ahed
09-06-2004, 10:22
Origineel gepost door agadirpower
mijn droom vrouw moet slim zijn moet meer dan drie taalen kunnen spreeken moet rijk zijn, ze moet 170 lang zijn lang donkerblond haar hebben groene ogen normaale borsten breede heupen 55 kg en het belangerijkste ze moet alleen van mij houden.
dan ga ik voor haar door het vuur.
meer dan drie talen ewa agma dan houdt het op waar heb je dat nou weer voor nodig??? de rest snap ik wel maar vier talen.
by the way wat hebben jullie te bieden, als jullie ideale vrouw er zo uit ziet hoe ziet de ideale man eruit?????
allah i3awen!!
IkBenSaliha
09-06-2004, 10:27
Origineel gepost door Fallujah
moslim
en rechte tanden, meer hoef ik nie
:hihi:
Deze is gewoon super.....!!!!!
nadoria_zinador
09-06-2004, 13:28
Origineel gepost door OuJdAbOyX
hahaha
Subhannallah, het gaat om je ideale partner.. :rolleyes:
Bestaan ideale partners wel ?
Ewa wat voor jou ideaal is :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.