Bekijk originele versie : Mijn vriend gelooft zijn vrienden eerder dan mij.
imraanirene
08-06-2004, 20:29
Ik en mijn vriend hebben al vanaf dat we met elkaar gaan bijna altijd ruzie. En waarom omdat er jongens zijn die hem verhalen verteelen die niet waar zijn. Hij zegt dat hij mij geloofd maar ik weet het niet. Kan iemand mij hier advies over geven. Alvast bedankt.
LaiLaaTJuH
08-06-2004, 20:32
Dat had je toch al een x geplaatst..:maf:
Als het niet g0ed gaat m0et je ermee kappen..;)
- Kisz -
imraanirene
08-06-2004, 20:36
Ik denk dat mijn vriendin zo iets heeft geplaats ik heb dit bericht nog nooit geplaatst. Maar weet je er gaan verhalen over dat ik het met anderejongens heb gedaan dam hem maar dat is niet zo. Geef advies en heb jij dit soort dingen ook meegemaakt.
Relatie zonder vertrouwen is geen relatie....
missmocrogirl
09-06-2004, 18:09
Als hij jou niet vertrouwd en jij hem niet gelooft als hij zegt dat hij jou gelooft....:confused: wat voor relatie hebben jullie dan..??
Dump hem je vind wel iemand anders die jou wel gelooft en iemand die jij kan vertrouwen..!!
Hoe lang gaan jullie al met elkaar..?
ma3a salama
Origineel gepost door imraanirene
Ik en mijn vriend hebben al vanaf dat we met elkaar gaan bijna altijd ruzie. En waarom omdat er jongens zijn die hem verhalen verteelen die niet waar zijn. Hij zegt dat hij mij geloofd maar ik weet het niet. Kan iemand mij hier advies over geven. Alvast bedankt.
Dump hem want jij klaagt wel vaker over hem ;)
Farkoessa
10-06-2004, 09:51
Origineel gepost door obl_for_ever
relaties zijn haram....leiden alleen maar tot ellende...zoals bij jou nu blijkbaar.
marry him....or stay single :D
Wollahilah....
PowerQueen
10-06-2004, 10:33
relaties zijn haram....leiden alleen maar tot ellende...zoals bij jou nu blijkbaar.
Precies..
xxxDunyaxxx
10-06-2004, 10:55
Als er geen vertrouwen is dan zal je nooit gelukkig worden in een relatie
Fes_2004
10-06-2004, 18:58
yupSs.. helmaal gelijk !n..
missmocrogirl
11-06-2004, 10:02
Wallahilla..
Je haalt de woorden uit me mond..!!
beslama:zwaai:
dounyaschat
11-06-2004, 10:07
me vriendin sit met het selfde probleem
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.