Bekijk originele versie : Niet-Moslims, waarom willen jullie zo graag de islam negatief zien?
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
Ik begin het zat te worden, neem me niet kwalijk.
Ik wil natuurlijk niemand over 1 kam scheren.
24 uur per dag, constant negatief gezeik..over de Islam.
24 uur per dag, constant negatief gezeik..over de hoofddoek.
En ik begin het maar niet te begrijpen..hoe mensen hatelijk kunnen doen jegens de ander.
Zijn mensen dom, of doen ze alsof? Ze denken dat ze alles weten, maar feitelijk weten ze niets !
Wil je iets weten over de Islam? Zoek dan de feiten op..en ga niet zomaar dingen overnemen wat toevallig iemand zegt.
Hetzelfde geld hier met werkstukken, je moet altijd de bron erbij zetten waar je iets hebt gevonden zodat altijd de leraar kan nagaan of het allemaal wel waar is of het klopt..waarom gebeurt dat niet met de islam?
Wat betreft de hoofddoeken, mensen beweren dat het maar een stuk stof is..waarom doet men dan zo moeilijk daarover?
En als er eindelijk iets positiefs wordt laten zien op tv of ergens ander..er gebeurtd dagelijks iets positiefs maar dat wordt natuurlijk niet uitgezonden..want goed nieuws verkoopt niet.
Dan gaan mensen er nog iets achter zoeken, en toch nog negatief afgeschildert worden. Ik als allochtoon met hijaab, krijg dagelijks opmerkingen naar me toe geslingerd..is dat wat mensen willen?
En dan laatst hoorde ik dat er sprake was van anti-semitischme..you must be kidding me! Wat dacht je van anti- Islam !
Ben het zat..ben woedend.
In de grotere steden heb je binnekort geen last meer van zulke opmerkingen :)
Ik woon toevallig, in een grote stad..het blijf even erg. Waar je ook bent.
Origineel gepost door Endless
Ik begin het zat te worden, neem me niet kwalijk.
Ik wil natuurlijk niemand over 1 kam scheren.
24 uur per dag, constant negatief gezeik..over de Islam.
24 uur per dag, constant negatief gezeik..over de hoofddoek.
En ik begin het maar niet te begrijpen..hoe mensen hatelijk kunnen doen jegens de ander.
Zijn mensen dom, of doen ze alsof? Ze denken dat ze alles weten, maar feitelijk weten ze niets !
Wil je iets weten over de Islam? Zoek dan de feiten op..en ga niet zomaar dingen overnemen wat toevallig iemand zegt.
Hetzelfde geld hier met werkstukken, je moet altijd de bron erbij zetten waar je iets hebt gevonden zodat altijd de leraar kan nagaan of het allemaal wel waar is of het klopt..waarom gebeurt dat niet met de islam?
Wat betreft de hoofddoeken, mensen beweren dat het maar een stuk stof is..waarom doet men dan zo moeilijk daarover?
En als er eindelijk iets positiefs wordt laten zien op tv of ergens ander..er gebeurtd dagelijks iets positiefs maar dat wordt natuurlijk niet uitgezonden..want goed nieuws verkoopt niet.
Dan gaan mensen er nog iets achter zoeken, en toch nog negatief afgeschildert worden. Ik als allochtoon met hijaab, krijg dagelijks opmerkingen naar me toe geslingerd..is dat wat mensen willen?
En dan laatst hoorde ik dat er sprake was van anti-semitischme..you must be kidding me! Wat dacht je van anti- Islam !
Ben het zat..ben woedend.
Neem even een kopje na3na3 thee en kijk even naar buiten om te ontspannen :D
Niemand heeft gezegd dat het leven makkelijk zal zijn,ook deze test zal je inshallah doorstaan.Je kan twee dingen doen als je wordt aangevallen,of je keert je andere wang toe en blijft ze vangen tot je geen wangen meer over hebt,of je gaat in de aanval.
Zo wordt zinloos geweld.....zinvol geweld :D
Origineel gepost door klonbyz
Neem even een kopje na3na3 thee en kijk even naar buiten om te ontspannen :D
Niemand heeft gezegd dat het leven makkelijk zal zijn,ook deze test zal je inshallah doorstaan.Je kan twee dingen doen als je wordt aangevallen,of je keert je andere wang toe en blijft ze vangen tot je geen wangen meer over hebt,of je gaat in de aanval.
Leven is inderdaad niet makkelijk, had ik ook zeker niet verwacht zeker niet hoe het leven nu is.
Ik keer altijd me wang weg, maar men loopt hier te zeiken wat betreft geloofsuiting etc..ik merk nu niet eens dat die grondwet bestaat..en ik wordt nog bozer door sommige opmerkingen die hier gedaan worden. Buitengewoon respectloos voor je medemens en zijn religie.
Ik zou een ander religie nooit zo erg durven te bekritiseren, juist om dat het zijn religie is..hij weet het beste en als ie zijn medemens goed behandeld..vind ik het allemaal best. Maar sommige niet-moslims hierzo..buitengewoon respectloos.
Ik zou een ander religie nooit zo erg durven te bekritiseren, juist om dat het zijn religie is..hij weet het beste en als ie zijn medemens goed behandeld..vind ik het allemaal best. Maar sommige niet-moslims hierzo..buitengewoon respectloos.
In mijn 'religie' is het erg respectloos om homo's de dood in te wensen, maar dat gebeurt hier ook aan de lopende band.
Wil jou daar nu niet van beschuldigen, want ik ken je niet en heb ook nog niet zulke postings van je gezien. Maar voor zij die enerzijds klagen over disrespect voor de islam, maar ondertussen andersgelovigen een pijnlijk einde toewensen, zou ik willen zeggen, steek eerst je hand maar eens in eigen boezem.
Btw: van de niet-moslims hier heb ik overigens nog nooit een doodsverwensing aan 't adres van moslims of andersdenkenden gezien.
hbohuisvrouw
08-06-2004, 21:53
Endless,
trek 't je niet zo aan.
Er is een Hadith van de Profeet (SAW) die zegt: "De Islam is begonnen als iets vreemds en zal terugkeren als iets vreemds".
Dat is wat nu aan de gang is.
Je kunt je wel druk maken, maar wat bereik je ermee?
Je weet waarvoor je Moslim bent. Je weet waarvoor je het doet!
Heb geduld en wees standvastig.
Ma3 Salama
Leven is inderdaad niet makkelijk, had ik ook zeker niet verwacht zeker niet hoe het leven nu is.
Ik keer altijd me wang weg, maar men loopt hier te zeiken wat betreft geloofsuiting etc..ik merk nu niet eens dat die grondwet bestaat..en ik wordt nog bozer door sommige opmerkingen die hier gedaan worden. Buitengewoon respectloos voor je medemens en zijn religie.
Zolang je je maar niet verlaagd tot dat niveau...........daar zijn mensen zoals ik voor
Origineel gepost door dArc
In mijn 'religie' is het erg respectloos om homo's de dood in te wensen, maar dat gebeurt hier ook aan de lopende band.
Wil jou daar nu niet van beschuldigen, want ik ken je niet en heb ook nog niet zulke postings van je gezien. Maar voor zij die enerzijds klagen over disrespect voor de islam, maar ondertussen andersgelovigen een pijnlijk einde toewensen, zou ik willen zeggen, steek eerst je hand maar eens in eigen boezem.
Btw: van de niet-moslims hier heb ik overigens nog nooit een doodsverwensing aan 't adres van moslims of andersdenkenden gezien.
Hier krijg je het al, jongedame..mensen bekritiseren de Islam..mensen mag je bekritiseren..maar bekritiseer nooit het geloof. Heb jij een ander religie?Prima, is jou zaak..en dat respecteer ik ongeacht welke religie punt. Hoe een ander daarover denkt is zijn zaak..maar wat betreft de Islam..dan moet je andermans religie respecteren welke het ook mag zijn.
Maar wat doen mensen? Die kijken naar andere mensen die het fout praktiseren..en die zeggen dan ''De islam is een slechte religie'' en dat blijven ze zeggen..terwijl er juist genoeggggg mensen zijn die het op de juiste manier praktiseren..maar dat zien die niet- moslims natuurlijk niet..( Nogmaals wil niemand over 1 kam scheren, neem me niet kwalijk ).
En wat betreft homo's, ik zou ze niet uitschelden..ik zou ze niet stenigen..want wat denk ik? Het is tussen hun en Allah..ik heb daar niets mee te maken en het gaat me ook geen moer aan.
Er zijn natuurlijk andere mensen die hier anders over denken, en dus schelden etc..Maar uit mijn perspectief is het dat ik daar niet over kan oordelen.
Zolang je je maar niet verlaagd tot dat niveau...........daar zijn mensen zoals ik voor
Zou liever willen, dat niemand tot dat niveau zich zou verlagen. Zou de wereld een stuk beter zijn, om te leven..wat nu steeds minder het geval is.
Origineel gepost door dArc
Daar zit het verschil juist....een enkeling spreekt zich negatief uit over homo's,en de hele islamitische gemeenschap wordt hierop aangekeken....bij deze geef jij eigenlijk een groen licht om alle Hollanders aan te pakken,als er 1 zich negatief uitlaat over de Islam.
Daar zit het verschil juist....een enkeling spreekt zich negatief uit over homo's,en de hele islamitische gemeenschap wordt hierop aangekeken....bij deze geef jij eigenlijk een groen licht om alle Hollanders aan te pakken,als er 1 zich negatief uitlaat over de Islam.
En laten we niet vergeten, hoeveel christenen zijn ook tegen homo's..Hoeveel christenen schelden ook tegen homo's?
Maar jaaaaaa, dat ziet men natuurlijk niet.
Zich negatief uitlaten over iets is toch wel heeeeeeeeel iets anders dan andersdenkenden de dood inwensen.
En laten we niet vergeten, hoeveel christenen zijn ook tegen homo's..Hoeveel christenen schelden ook tegen homo's?
Maar jaaaaaa, dat ziet men natuurlijk niet.
Die christenen zijn even fout bezig. Alleen komen er steeds meer christenen die niet klakkeloos naar de letter van de bijbel leven, maar die hun gezond verstand gebruiken en hun eigen weg volgen in 't geloof; een heel wat vredelievendere en tolerantere weg dan die in zo'n prehistorisch verhalenboek beschreven staat dus.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.