Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vanaf nu..........

Pagina's : [1] 2 3

Chaimae
22-11-2002, 22:20

zal ik mohamed jusitce geen mojo meer noemen :D

camjo
22-11-2002, 22:26
Origineel gepost door chemie zal ik mohamed jusitce geen mojo meer noemen :D En wat zal de reden hier van zijn :D Ik begon deze naam juist leuk te vinden..en wat doet chemie..juist :(

Chaimae
22-11-2002, 22:29
Origineel gepost door Mohammed Justice En wat zal de reden hier van zijn :D Ik begon deze naam juist leuk te vinden..en wat doet chemie..juist :( ach ik dacht da ik je er een plezier mee zou doen en ik vind de bijnaam een beetje te kinderachtig worden voor mij dus daarom :D :D ik ben echt tegendraads he:D

camjo
22-11-2002, 22:31
Origineel gepost door chemie ach ik dacht da ik je er een plezier mee zou doen en ik vind de bijnaam een beetje te kinderachtig worden voor mij dus daarom :D :D ik ben echt tegendraads he:D Ja het klinkt als een naam voor een teddybeer :D Chemie..wanneer gaan we elkaar nu eens eindelijk begrijpen :D

Chaimae
22-11-2002, 22:35

Origineel gepost door Mohammed Justice Ja het klinkt als een naam voor een teddybeer :D Chemie..wanneer gaan we elkaar nu eens eindelijk begrijpen :D doen we nu toch al!!:D alleen soms niet maar das menselijk :D als we elkaar steeds begrepenzouden we heel wat minder praten.....

camjo
22-11-2002, 22:38
http://www.proflowers.com/prodimg/SVFvdaybokay_lg.jpg Chemie..eigenlijk ben je een aardige slimme meid..en je hebt goed gestudeerd (hoop ik toch)..dan krijg je van mij dit boeketje..gooi ze niet weg aub :D

Chaimae
22-11-2002, 22:41
Origineel gepost door Mohammed Justice http://www.proflowers.com/prodimg/SVFvdaybokay_lg.jpg Chemie..eigenlijk ben je een aardige slimme meid..en je hebt goed gestudeerd (hoop ik toch)..dan krijg je van mij dit boeketje..gooi ze niet weg aub :D aaaaaaaaaaah dank je wel je bent een schat :D uhm ik heb een paar goeie en een paar slechte puntjes gehaald :D

camjo
22-11-2002, 22:42
Origineel gepost door chemie doen we nu toch al!!:D alleen soms niet maar das menselijk :D als we elkaar steeds begrepenzouden we heel wat minder praten..... Dan zouden we alleen maar ja knikken..best saai..euhh geef mij maar wat tegenstrijdigheid :D

Chaimae
22-11-2002, 22:44
Origineel gepost door Mohammed Justice Dan zouden we alleen maar ja knikken..best saai..euhh geef mij maar wat tegenstrijdigheid :D kijk we begrijpen elkaar:D :melig:

camjo
22-11-2002, 22:47
Origineel gepost door chemie aaaaaaaaaaah dank je wel je bent een schat :D uhm ik heb een paar goeie en een paar slechte puntjes gehaald :D Oei..dan moet je mij de helft van het boeketje teruggeven..eerlijk is eerlijk :D OKEE..alleen voor deze keer..je moet en je kan beter chemie..daar ben ik 100% zeker van..

Chaimae
22-11-2002, 22:50
Origineel gepost door Mohammed Justice Oei..dan moet je mij de helft van het boeketje teruggeven..eerlijk is eerlijk :D OKEE..alleen voor deze keer..je moet en je kan beter chemie..daar ben ik 100% zeker van.. hahahah ik kan beter maar we hebben zo veel te doen in zo weinig tijd maar ik doe me best tis maar goed da ik thuis geen inet heb anders zou ik alleen maar slechte puntjes halen :D

-Reda-
22-11-2002, 22:58
C6H12O6(aq) → 2 C2H5OH(aq) + 2 CO2(g) :D:D:D

camjo
22-11-2002, 22:59
Origineel gepost door chemie hahahah ik kan beter maar we hebben zo veel te doen in zo weinig tijd maar ik doe me best tis maar goed da ik thuis geen inet heb anders zou ik alleen maar slechte puntjes halen :D Internet..de duivel (als je het niet juist gebruikt) en tegelijk de vriend van velen.. Brengt letterlijk licht in de duisternis..(als je s'nachts je kamerverlichting uitschakelt :D )..

camjo
22-11-2002, 23:00
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO C6H12O6(aq) → 2 C2H5OH(aq) + 2 CO2(g) :D:D:D Ik denk dat het een liefdesformule is..niet :D

Chaimae
22-11-2002, 23:02

Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO C6H12O6(aq) → 2 C2H5OH(aq) + 2 CO2(g) :D:D:D di is wa ik ken : H20> H+2O ( volgens mij is da neit goed) mijn scheikunde pw is door die dingen verpest :huil:

Pagina's : [1] 2 3