Bekijk originele versie : Help Mij!!!
Senariffia
08-06-2004, 18:26
Ik wil hier ff schrijven over mijn situatie thuis mensen.
Ik geef korte samenvatting
Mijn pa verdien ongeveer 1500 euro per dag je weet wel wat voor werk die doet.
En ik zie daarvan geen rooie cent!
Ik mag nog niet werken want ik ben te jong
ik draag al 2 jaar dezelfde kleding
me ma haat me omdat ik niet bij het gezin hoor omdat de rest van t gezin mooi is en ik ben de enigste die lelijk is :kwaad: :confused:
Me vriendinnen zijn allemaal naar buiten gegaan in deze lekkere weer en ik mogt niet naar buiten welke rede weet ik niet(het zijn goeie moslimma's)
En nu zijn mijn ma&pa&zusje&broertje naar buiten en me tweelingzus heeft af gesproken met haar vriend en me ma weet dat...
WIE WIL ME HELPEN IWOLLAH HE IK WIL DOODDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD :(
Senariffia
08-06-2004, 18:27
en over dat me ma haat me omdat ik niet bij het gezin hoor omdat de rest van t gezin mooi is en ik ben de enigste die lelijk is dat heb ik niet verzonnen of dat DENK ik niet want dat vertelde ze me een dag toen ze boos was..
:'(
HalveWaarheid
08-06-2004, 18:28
1500 euro per dag?
Maar goed... Kom ik ga je helpen... :)
Senariffia
08-06-2004, 18:28
EN DENK NIET T GAAT HIER OVER EEN GEINTJE OF IK BELAZER OF ZO IETS WANT OVER DIT ONDERWEP GA IK NIET LIEGEN!!!!!!!!!!
HalveWaarheid
08-06-2004, 18:29
Origineel gepost door Senariffia
en over dat me ma haat me omdat ik niet bij het gezin hoor omdat de rest van t gezin mooi is en ik ben de enigste die lelijk is dat heb ik niet verzonnen of dat DENK ik niet want dat vertelde ze me een dag toen ze boos was..
:'(
Oooooh... Je bent lelijk... Dat verklaart een boel... Zeg dat dan eerder!
:rolleyes:
Senariffia
08-06-2004, 18:31
eh doe please ff normaal men ik kom hier voor hulp niet voor zulke k*treacties HalveWaarheid ze zeggen tog iedereen is even veel waard of niet?:(
Luister meiske... ik weet dat je je nu kut voelt enz... maar geloof me liever in me kleren lopen van twee jaar dan met Dior en D&G... het geld is smerig.. maar dat neemt niet weg dat je moeder je zo hoort te behandelen... probeer met haar te praten.. en met je vader.. want dit is niet eerlijk .. vraag hen waarom ze je buitensluiten?
IkBenSaliha
08-06-2004, 18:31
:D
Ik geloof het niet echt :ego:
:zweep:
vind jij jezelf ook lelijk ? of zegt zij dat ?
IkBenSaliha
08-06-2004, 18:33
Origineel gepost door doc25
vind jij jezelf ook lelijk ? of zegt zij dat ?
tegen wie heb je het??
:maf:
Senariffia
08-06-2004, 18:34
Ik wou dat ik het kon bewijzen iwollah maar ik kan dat niet
mensen dit zweer ik met mijn hand op de Qoráan iwollah geloven jullie me nu?
en Mouny me pa bemoeit zich als t ware niet met t gezin.Hij werkt brengt geld en slaapt hier safffffffi. Hij weet niet eens hoe oud ik ben je weet tog..(bij wijze van spreken)
Ik weet wat je bedoelt.. heb genoeg familie waar het er ook zo aan toe gaat.. maar allah je hdiehoum... ik hoop dat sbar je zal helpen.. er komen betere tijden
Senariffia
08-06-2004, 18:35
doc25
Ik ben niet tevreden met me zelf nee maar ik ben altijd degene die tegen iedereen blijft zeggen.
Allah heeft je zo geschapen wees er trots op snap je..
Senariffia
08-06-2004, 18:37
Mouny
Inshallah!Inshallah!Inshallah!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.