Bekijk originele versie : ze denkt dat ik deze jaar met haar ga trouwen
tonymontana
08-06-2004, 18:07
ik heb in het verleden toen ik 15 16 17 was met een meisje gehad elke keer kwam ik haar zomers weer tegen en kwam ze meestal snacht naar mij toe ik heb leuke tijden met haar gehad :( maar op een gegeven monent zette ik er een punt achter ik wist dat ik niet met haar wilde trouwen jaren ben ik niet naar marokko geweest elke jaar vroeg ze aan mn broertjes waarom ik niet terug ging naar marokko :( meestal antwoorden ze haar op mijn comando dat ik het druk hier heb en dat t niet goed met mij gaat maar deze jaar keer ik terug naar marokko en zal ik haar moeten aankijken want ze is mn buurmeisje en ze denkt dat er nog steeds een kans is dat wij gaan trouwen maar ik wil niet met haar trouwen vele mannen kwamen om haar hand vragen maar ze weigerde waarom weet ik niet maar waarschijnlijk w8 ze nog op mij ik weet echt niet wat ik moet doen ik weet wel dat ik voorzichtig moet zijn marokkaanse vrouwen van daar kunnen heel eng zijn :(
ik zie het wel ;)
IkBenSaliha
08-06-2004, 18:09
Origineel gepost door tonymontana
ik heb in het verleden toen ik 15 16 17 was met een meisje gehad elke keer kwam ik haar zomers weer tegen en kwam ze meestal snacht naar mij toe ik heb leuke tijden met haar gehad :( maar op een gegeven monent zette ik er een punt achter ik wist dat ik niet met haar wilde trouwen jaren ben ik niet naar marokko geweest elke jaar vroeg ze aan mn broertjes waarom ik niet terug ging naar marokko :( meestal antwoorden ze haar op mijn comando dat ik het druk hier heb en dat t niet goed met mij gaat maar deze jaar keer ik terug naar marokko en zal ik haar moeten aankijken want ze is mn buurmeisje en ze denkt dat er nog steeds een kans is dat wij gaan trouwen maar ik wil niet met haar trouwen vele mannen kwamen om haar hand vragen maar ze weigerde waarom weet ik niet maar waarschijnlijk w8 ze nog op mij ik weet echt niet wat ik moet doen ik weet wel dat ik voorzichtig moet zijn marokkaanse vrouwen van daar kunnen heel eng zijn :(
ik zie het wel ;)
:ego:
Door jou heeft ze gevoelens opgewekt.
Allemaal jou schuld.
Zielige meidje
:(
tonymontana
08-06-2004, 18:12
Origineel gepost door Zeepareltjuh
Ze zijn zeker eng heej Tony de Pony
je moet gewoon goed uitkijken lieve schatje van me :Iluvu:
ja dat is wel zo uitkijken geblazen maar maak ni uit ik neem t leven zo als het komt :)
tonymontana
08-06-2004, 18:14
Origineel gepost door IkBenSaliha
Door jou heeft ze gevoelens opgewekt.
Allemaal jou schuld.
Zielige meidje
:(
ik zie het toch anders ik heb een relatie gehad daar kwam een punt achter laat het dan gaan let it go thats the way love go's
IkBenSaliha
08-06-2004, 18:15
ik zie het toch anders ik heb een relatie gehad daar kwam een punt achter laat het dan gaan let it go thats the way love go's
Ok als je getrouwd bent zeker:maf:
tonymontana
08-06-2004, 18:16
Origineel gepost door IkBenSaliha
Ok als je getrouwd bent zeker:maf:
ga jij maar eerst een vent vinden die met je wil trouwen dan mag je een aanval op mij plegen ciao :zwaai:
hey tony als ik jou was zou ik zeker uitkijken pak niks aan van vreemde
en ook niet van de buren let op je spullen ik spreek uit ervaring mijn neef heeft hetzelfde meegemaakt wees gewoon eerlijk natuurlijk maar vermijd daarna elke contact ook als ze zegt dat ze het wil uitpraten trap er niet in die mensen daar zijn gataar ze hebben de leven van mijn neef totaal verziekt hij huilt elke dag dat en zegt dat hij liever niet meer leeft zo erg die mensen zijn egt duivels :iblies: :iblies: :iblies: TONY BE CAREFUL en sterkte voor meer vragen reageer op mij ;)
DHC 4-life :love: if you dont like what i say then :vingers:
tonymontana
08-06-2004, 18:18
Origineel gepost door Zeepareltjuh
Wat geweest is geweest maar ik vind het nu alleen jammer dat we niet naar Hawai kunnen gaan
we kunnen nog altijd naar hawai :Iluvu: teminste als je me nog wilt :o
ik moet gaan sweety ciao :zwaai: :verliefd:
IkBenSaliha
08-06-2004, 18:19
ga jij maar eerst een vent vinden die met je wil trouwen dan mag je een aanval op mij plegen ciao :zwaai:
Ik pleeg helemaal geen aanval tegen je ...
alkassoela
08-06-2004, 18:24
ik zou zeggen , zeg haar gewoon hoe het zit....
en wees dan extra voorzichtig, tegenwoordig doet men echt aLLES om iemand te krijgen....
Allah ie hmak...
raar hoor yony egt crisis ik dagt dat je ze3ma in een dip was maar neej meneertje loopt hier gewoon met meiden te sjansen :sjans: vind je het gek dat je nu met een probleem zit je lokt ze allemaal zelf uit raar hoor probeer hem ze3ma raad te geven nou.......... :jammer:
DHC 4-life :love: if you dont like what i say then :vingers:
oh eat erg..
je moet haar zo snel mogelijk zeggen dat je niet met haar wil trouwen.
dan weet zei ook waar ze aan toe.
want zo hou je haar aan het lijntje
en inschaallah er zal jou niks overkomen
vertrouw op allah s.w.t
tonymontana
08-06-2004, 21:33
Origineel gepost door hagar19
oh eat erg..
je moet haar zo snel mogelijk zeggen dat je niet met haar wil trouwen.
dan weet zei ook waar ze aan toe.
want zo hou je haar aan het lijntje
en inschaallah er zal jou niks overkomen
vertrouw op allah s.w.t
ik zie t wel ;)
Life_sucks
08-06-2004, 22:01
dat is zeker die meisje die je wil gaan slaan yek
lady_khadija
08-06-2004, 22:06
ik zie het wel ;)
aahhhhh :traan1:
uitkijken moet je zeker doen.... voordat ze die kruiden uit de kast halen..... :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.