Bekijk originele versie : waarom dames ...
ilyas_roebjoe
08-06-2004, 17:43
Verzorgen jullie je zelf beter als het mooi weer is een kleden jullie je ook beter ... of heb ik het mis. ?
nops altijd t zelfde fhel chie hamka
missymaroc1
08-06-2004, 18:24
pFt..altijd hetzelFde...
gewoon meseF.
wuaha jammer genoeg wel
PobriSita
08-06-2004, 18:56
Just me, maar de zomer is het leuker om je aan te kleden, dat heb k in ieder geval, want je hebt altijd een jas wat je bedekt de bovenkant dan, maar nu is alles op en bloot i love it :zwaai:
kariagirl
08-06-2004, 20:24
meestal als het lekker warm is en ik ben vrolijk dan wil er er altijd een beetje leuk uitzien
nee hoor gewoon altijd hetzelfde!! in alle seizoenen er op mijn best uit proberen te zien!! tja en met de zomer besteeds ik meer aandacht aan de combinatie met kleuren en tassen en schoentjes!!!
ilyas_roebjoe
22-06-2004, 17:59
Vandaar door ze zin vinden jullie het leuker :)
xxxDunyaxxx
22-06-2004, 18:04
Ik denk dat dat niet zo is hoor.
De meeste meiden kleden zich het hele jaar door mooi aan, als het winter is zie je het gewoon niet omdat ze daar dan een dikke jas overaan hebben en sjaals.
Lady_moi
22-06-2004, 18:15
Zema zomer direkt mooie kleren, parfum spuiten,..
Haha doe normaal ik kleed me heel de jaar mooi.
Zomer of geen zomer.
Zie er altijd tip top uit.
nadorlady15
22-06-2004, 18:17
heel het jaar hetzelfde
Moeskiela
22-06-2004, 19:42
Origineel gepost door ilyas_roebjoe
Verzorgen jullie je zelf beter als het mooi weer is een kleden jullie je ook beter ... of heb ik het mis. ?
Het zijn de zomerkriebels die komen naar boven, er hangt een bepaalde sfeer in de lucht.
Veel mensen krijgen last van doeda, je kan het vergelijken met paringstijd van dieren een bepaald instinct komt naar boven.
Geilheid hangt in de lucht!!!
miss__1984
22-06-2004, 20:02
wacht maar morgen dan gaat het heel hard waaien.. ik denk niet dat mensen zonder hoofddoek heel veel aandacht aan bijvoorbeeld het haar geven.. het waait dan toch alle kanten op.. dus jah is zonde beter zo als je uit bed komt gelijk naar school hihi..
en als het regent heeft het geen nut om plamuur laag op je gezicht te smeren anders heb je in plaats van gezicht heb je geschilderij van van gogh op je face. ;)
pff lang leven de natuurlijke schoonheid :ego:
grapjuh hoor ik laat alle lelijke mensen natuurlijk in hun eigen waarde
ilyas_roebjoe
17-05-2005, 02:08
heel het jaar hetzelfde
Wat een nagels/
ilyas_roebjoe
02-06-2005, 16:22
wacht maar morgen dan gaat het heel hard waaien.. ik denk niet dat mensen zonder hoofddoek heel veel aandacht aan bijvoorbeeld het haar geven.. het waait dan toch alle kanten op.. dus jah is zonde beter zo als je uit bed komt gelijk naar school hihi..
en als het regent heeft het geen nut om plamuur laag op je gezicht te smeren anders heb je in plaats van gezicht heb je geschilderij van van gogh op je face. ;)
pff lang leven de natuurlijke schoonheid :ego:
grapjuh hoor ik laat alle lelijke mensen natuurlijk in hun eigen waarde :goedzo:
ilyas_roebjoe
01-04-2007, 12:31
MOrgen is het lekker weer.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.