Bekijk originele versie : Serieuze vraag aan de getrouwde mensen hier
Hallo allemaal,
Ik heb een probleem. Ik ben een jongen van 29 en ik vind dat mijn geslachtsdeel te klein is. Ik kan hierdoor heel moeilijk mijn vrouw bevredigen. Ik vind het echt heel erg en zij eigelijk ook maar begrijpt dat ik daar niets aan kan doen. Zij maakt zich meer zorgen of wij zo wel kinderen kunnen krijgen als "ie" niet "te" diep gaat.
Wat kan ik hieraan doen.
En is het gebruik van pillen voor een grotere erectie haram???????????
Zijn er meer mensen die dat mee maken???????????? Hoe gaan jullie daar mee om???????????????/
Ik weet dat het haram is om dergelijke zaken te bespreken met buitenstaanders maar ik maak me echt druk. :(.
Classy.Lady
08-06-2004, 16:14
Salaam,
De grootte van je geslachtsdeel bepaalt niet de bevrediging van je vrouw.
De bevrediging van je vrouw heb je door meerdere zaken bij elkaar.
Daarnaast is bevredeging haast bijna uitgesloten als je onzeker met elkaar in bed stapt en je om zulke zaken druk maakt.
Misschien klinkt dit voor jou als "makkelijker gezegd, dan gedaan" , maar echt in feite hoef je je nergens voor te schamen bij je partner en hoort je partner je ook juist hierover heen te slepen.
Daarnaast wat betreft het kinderen krijgen.
Bij het kinderen krijgen, gaat het niet zozeer om hoe diep je gaat, maar eerder om je sperma die binnendringt.
Allahye3awnek!
Groetjes
Zusterke001
08-06-2004, 16:26
Koop het boek: Sexualiteit in de Islam, dat wordt er ook behandeld.
miss_riffia17
05-01-2005, 01:08
wat ook misschien zou kunnen helpen...verschillende standen!
Bespreek met je vrouw wat voor jullie beiden het makkelijkst is en wat jullie lekker vinden.
Excuses voor mijn woordengebruik.
Hallo allemaal,
Ik heb een probleem. Ik ben een jongen van 29 en ik vind dat mijn geslachtsdeel te klein is. Ik kan hierdoor heel moeilijk mijn vrouw bevredigen. Ik vind het echt heel erg en zij eigelijk ook maar begrijpt dat ik daar niets aan kan doen. Zij maakt zich meer zorgen of wij zo wel kinderen kunnen krijgen als "ie" niet "te" diep gaat.
Wat kan ik hieraan doen.
En is het gebruik van pillen voor een grotere erectie haram???????????
Zijn er meer mensen die dat mee maken???????????? Hoe gaan jullie daar mee om???????????????/
Ik weet dat het haram is om dergelijke zaken te bespreken met buitenstaanders maar ik maak me echt druk. :(
Nou sorry hoor meneer probleem.
Volgens mij verzin je dit onderwerp alleen maar om te kijken wat voor reacties er zullen komen.
Dat idee heb ik.
Maar mocht het echt waar zijn dan raad ik je bij een sexuoloog langs te gaan.
Erg vervelend.
Ik zou het niet weten wat je het beste kan doen, net zoals wat Miss_Riffia17 al zei misschien kunnen verschillende standjes wel helpen. Excuses voor mijn taalgebruik.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.