Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse dames....Waarom?

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
08-06-2004, 15:35

Zijn jullie zo makkelijk te krijgen met een vlotte babbel en een goedkope plastic ring?.

esiyaa
08-06-2004, 15:37
Nou dan ben ik een uitzondering :D ... Zijn genoeg meisjes die voor geen miljoen te krijgen zijn.

Azzzizzz
08-06-2004, 15:37
Wie begint er... jongens met een vlotte babbel of de meisjes die erin trappen.... een betere wereld begin bij jezelf.....

IkBenSaliha
08-06-2004, 15:43
Origineel gepost door Don_vito1 Zijn jullie zo makkelijk te krijgen met een vlotte babbel en een goedkope plastic ring? kikikikiki :hihi:

Azzzizzz
08-06-2004, 15:44

Origineel gepost door Don_vito1 Jullie kunnen nu wel zeggen ik hoor er neit bij maar misschien zijn jullie zelf de grootste sletten maar hie rop I-net ff schijnheilig spelen inderdaad net zo schijnheilig als je zuster of je aanstaande. je heb echt gelijk

nour_el_imen_
08-06-2004, 15:45
Origineel gepost door Azzzizzz Wie begint er... jongens met een vlotte babbel of de meisjes die erin trappen.... een betere wereld begin bij jezelf..... ;)

Mahboula
08-06-2004, 15:47
Origineel gepost door Don_vito1 Jullie kunnen nu wel zeggen ik hoor er neit bij maar misschien zijn jullie zelf de grootste sletten maar hie rop I-net ff schijnheilig spelen waar is het verkeerd gegaan in je opvoeding?

Azzzizzz
08-06-2004, 15:48
Origineel gepost door Don_vito1 Azzzizzz:Zelf heb ik (gelukkig) geen zus...En mijn aanstaande zal perfect zijn...Neem dat maar van mij aan dat neem ik zeker van je aan.. en je zult zien... dat je een dochter krijgt, in de dan nog hardere maatschappij

Wajalellayemma
08-06-2004, 15:49
Origineel gepost door Don_vito1 Azzzizzz:Zelf heb ik (gelukkig) geen zus...En mijn aanstaande zal perfect zijn...Neem dat maar van mij aan Ik vraag me af waar je die vandaan gaat halen en hoe je haar zo gek gaat krijgen om met zo een Mafkees als jij te trouwen!!!!!!!! :zwaai:

sweet_nadoria
08-06-2004, 15:51
Omdat jouw exen en vriendinnen zo zijn wil niet zeggen dat iedereen zo is :ego: Je moet leren om mensen te onderscheiden !!

mercedesje
08-06-2004, 15:52
Nou ja zeg, dan zijn we weer allemaal hetzelfde!!!!! draaien we het eens ff om, zijn jullie jongens zielig door elk poesje aan te nemen wat er te grijpen is zelfs met leugens en “een plastic ring”? Het zijn telkens weer de meisjes en jongens doen uitermate uitstekend weer hoor!!!! Ieder voor zich, als een meisje blij is met een plastic ring moet ze het zelf weten voor het zelfde geldt is ze weer materialistisch om alleen voor het goud te gaan en een diamant erbij wat ze waard is! De jongens van tegenwoordig kunnen niet meer betalen aan een meisje dan een plastic ring!! Echt zielig weer allemaal, wat nou als een meisje helemaal niets vraagt of krijgt van een jongen die ze leuk vind? Is ze dan ook makkelijk te krijgen? Wat een ideeën weer!!! Word er best gek van!!!

Mahboula
08-06-2004, 15:53
Origineel gepost door Don_vito1 Azzzizzz:Zelf heb ik (gelukkig) geen zus...En mijn aanstaande zal perfect zijn...Neem dat maar van mij aan Goede vrouwen zijn er voor goede mannen en slechte vrouwen zijn er voor slechte mannen :zwaai:

Wajalellayemma
08-06-2004, 15:54
Origineel gepost door mercedesje Nou ja zeg, dan zijn we weer allemaal hetzelfde!!!!! draaien we het eens ff om, zijn jullie jongens zielig door elk poesje aan te nemen wat er te grijpen is zelfs met leugens en “een plastic ring”? Het zijn telkens weer de meisjes en jongens doen uitermate uitstekend weer hoor!!!! Ieder voor zich, als een meisje blij is met een plastic ring moet ze het zelf weten voor het zelfde geldt is ze weer materialistisch om alleen voor het goud te gaan en een diamant erbij wat ze waard is! De jongens van tegenwoordig kunnen niet meer betalen aan een meisje dan een plastic ring!! Echt zielig weer allemaal, wat nou als een meisje helemaal niets vraagt of krijgt van een jongen die ze leuk vind? Is ze dan ook makkelijk te krijgen? Wat een ideeën weer!!! Word er best gek van!!! Ah joh....... gozers die zo doen voelen zich geintimideerd door ons!!! Hey DON: Word maar lekker GEK !!!!!!!!!!!!!! :zwaai:

nour_el_imen_
08-06-2004, 15:59
Origineel gepost door Don_vito1 Azzzizzz:Zelf heb ik (gelukkig) geen zus...En mijn aanstaande zal perfect zijn...Neem dat maar van mij aan niemand is perfect en zo ook niet jou aanstaande.. als je die tenminste zal kunnen vinden... maar soort krijgt soort... :d

marjam123
08-06-2004, 16:01

Origineel gepost door Don_vito1 Mahboula:Teveel.....:( Azzizzz:Whahahaha jij bent grappig...Dus jij denkt dat ik heir in dit kutland blijf?Zodra ik mijn diploma heb ben ik split hier... Wajalellayemma:Genoeg keus Doei! :zwaai: iemand met jou denkbeelden zullen we echt niet missen hoor... waarom zoveel vooroordelen? als je gewoon even nadenkt dan weet je tog dat ieder mens anders is...! we zijn tog allemaal schepselen van Allah (swt)... hij heeft ieder van ons tog een eigen verstand gegeven... of heeft ie alle marokkaanse meiden 1 verstand gegeven...? er zijn marokkaanse meisjes die slecht bezig zijn... er zijn marokkaanse jongens die slecht bezig zijn... SO!? doe er niet aan mee... makkelijk tog... :jammer: jammer dat je er zo over denkt... xxx

Pagina's : [1] 2 3 4