Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Niet meer gemotiveerd!

zusjevanmounir
11-11-2009, 14:55

Dag lieve mensjes, Ik probeer al jaaaaren af te vallen zonder resultaat helaas :jammer: Ik heb mij ingeschreven op een sportschool en het enige wat ik daar doe is 10min sporten om vervolgens een half uur in de sauna door te brengen, heel slecht ik weet het :jammer: Ik eet best vaak junkfood en gister wou ik me dus ook uitschrijven op de sportschool omdat het eigenlijk allemaal weg gegooid geld is maar aan de ene kant wil ik heeeeeeeeeel graag afvallen.. Zouden jullie mij kunnen motiveren om toch wat af te vallen :( Ik ben 1.60 meter, en weeg 69 kilo.. Aangezien ik best kort ben zie ik elke blubber door mijn truitjes en broeken.. Alvast bedankt!

Teloebent
11-11-2009, 15:32
ik wil je wel steunen. dat kunnen we doen door elke dag op te schrijven wat je hebt gegeten, gedronken of andere voedingssuplementen. En hoeveel je aan beweging hebt gedaan... en inshallah lukt het ons want je bent niet de enige die weleens ongemotiveerd raakt!!! Maar wollah als je eenmaal de draad te pakken hebt dan lukt het je.. Trouwens we zijn even lang echt irritant ik wil wel wat langer zijn dan valt het niet zo op...

zusjevanmounir
11-11-2009, 21:23
ik wil je wel steunen. dat kunnen we doen door elke dag op te schrijven wat je hebt gegeten, gedronken of andere voedingssuplementen. En hoeveel je aan beweging hebt gedaan... en inshallah lukt het ons want je bent niet de enige die weleens ongemotiveerd raakt!!! Maar wollah als je eenmaal de draad te pakken hebt dan lukt het je.. Trouwens we zijn even lang echt irritant ik wil wel wat langer zijn dan valt het niet zo op... Hey meid, Wat lief van je! Ik heb nu echt een persoon nodig als jij! Ik wil zooooo graag afvallen.. Vandaag was het weer zover ging ik eerst een patatje oorlog eten toen heb ik zogenaamd 10 min gesport om weer voor een half uur de sauna in te gaan. Moet ik nu telkens opschrijven wat ik binnenkrijg? Hhahahaa ik weet wat je bedoelt met dat langer zijn verschikkelijk hoor! Ik draag meestal ook hoge hakken zodat het niet echt opvalt hihihi.. Wil jij ook nog afvallen?

MimaVanilla
11-11-2009, 21:24
Hier nog eentje, ben inmiddels al drie dagen bezig! Ik ben zo trots op mezelf... Ik was ook heel lang ingeschreven en betaalde voor niets, ging nauwelijks. En als ik ging dan voor de sauna en stoombad :hihi: Vandaag ben ik dus ook gaan trainen, heb een hele UUR op de crosstrainer staan zweten. Heb het nog nooit zolang volgehouden, morgen doe ik het zelfde. Daarna ben ik buikoefeningen gaan doen en mijn benen.. Vandaag voel ik me heerlijk, ik weet niet hoe het komt. Dus het is een kwetie van volhouden.. We kunnen elkaar altijd steunen natuurlijk. Ik eet geen junkfood meer, geen limonade (dat vervang ik met water) en het brood heb ik ook laten liggen.