Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik meen het en ik zweer het

IkBenSaliha
08-06-2004, 15:06

Wie hier mij nog een keer kraakt... Wallahillah die komt er niet levend meer onderuit. Dit is al de derde keer!!! Tfoe a3lick!!!!

ik_oke_is
08-06-2004, 15:12
Origineel gepost door IkBenSaliha Wie hier mij nog een keer kraakt... Wallahillah die komt er niet levend meer onderuit. Dit is al de derde keer!!! Tfoe a3lick!!!! wat bedoel je ? :(

IkBenSaliha
08-06-2004, 15:14
Sorry voor mijn woorden.... Maar ik ben zoooo boosss... Over een minuutje of tien is dat wel over... :kwaad: stelletje zielige mensen die dat doen.

Mysticalia
08-06-2004, 15:22
:schok: calm down :D gaat wel over inshallah :D

hayete
08-06-2004, 15:23

Nu Daag Je Juist Mensen Uit :rolleyes:

Azzzizzz
08-06-2004, 15:30
Origineel gepost door IkBenSaliha Wie hier mij nog een keer kraakt... Wallahillah die komt er niet levend meer onderuit. Dit is al de derde keer!!! Tfoe a3lick!!!! jij als allchtoon zijnde bent ziekenfonds verzekerd, tenminste daarop is 98.9 procent kans op, en daarom ga ik daarvan uit. het ziekenfonds verzekerd zijn, heeft vele voordelen een van die voordelen is dat je kosten voor een Psychiater niet zelf hoeft te betalen deze is dus gratis en tevens raadzaam in jou geval

IkBenSaliha
08-06-2004, 15:33
Origineel gepost door Azzzizzz jij als allchtoon zijnde bent ziekenfonds verzekerd, tenminste daarop is 98.9 procent kans op, en daarom ga ik daarvan uit. het ziekenfonds verzekerd zijn, heeft vele voordelen een van die voordelen is dat je kosten voor een Psychiater niet zelf hoeft te betalen deze is dus gratis en tevens raadzaam in jou geval Ik ben al afgekoeld :D Ik kan niet lang boos blijven...

Azzzizzz
08-06-2004, 15:34
Origineel gepost door IkBenSaliha Ik ben al afgekoeld :D Ik kan niet lang boos blijven... desondanks zou ik je mijn advies alsnog aanraden.. voorkomen is beter dan .........

Fatima_077
08-06-2004, 15:38
hhahaha 3la mensen hiero

IkBenSaliha
08-06-2004, 15:38
Origineel gepost door Azzzizzz desondanks zou ik je mijn advies alsnog aanraden.. voorkomen is beter dan ......... genezen... Nou ik ben al genezen van mij boosheid.. En ga mijn nederlands niet Corrigeren. Want dat vind ik niet zo leuk :( En ik ben nooit in staat om veel te doen....