Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ewa mensen vertel eens:wat vinden jullie van de stelling''GELD MAAKT NIET GELUKKIG''?

sahbtie
08-06-2004, 14:51

EwA MENSEN vertel eens, wat jullie vinden van de stelling ''GELD MAAKT NIET GELUKKIG'' iedereen zegt wel van dat is waar, maar ik denk dat het juist gelukkig maakt, want het geeft veel mogelijkheden voor jou om dingen te doen en dat maakt mij nou zo GELUKKIG :giechel:

Omar17
08-06-2004, 22:08
hmm het maakt je gelukkig maar geef het geld dan op een goeie mannier uit....want later zal onze Schepper Allah swt ons vragen wat heb je met je geld gedaan en hoe kom je daaraan elke cent na... ik heb een mooie verhaal van dit maar ja andere keer..

Echie
08-06-2004, 22:10
geld is noodzakelijk! dat cker! je word er gelukkig van, tot op ckere hoogte!

Angel
08-06-2004, 23:18
in een bepaalde mate maakt geld gelukkig. Je moet het echter niet verkwisten maar efficient gebruiken.

Green_lalla
10-06-2004, 21:21

Geld maakt misschien niet altijd gelukkig, maar het maakt het leven wel makkelijker. Het lijkt in eerste instantie dat geld gelukkig maakt. Maar in de praktijk komt het helaas te veel voor dat men door geld het levensdoel van ons geloof uit het vizier raakt. Men merkt dat je veel met het geld kan en verlegt z'n grenzen. Men wil steed meer en meer voorzichzelf, en kijkt steeds minder om zich heen. Dat zijn de nadelen die er aan kleven. Helaas heeft men dit nog niet eens door als het gaande is. Onthoud heel goed, je kan de buit niet mee je graf in nemen. P.s. Je hebt dan wel heel veel vrienden. Nou ja ze zijn eigenlijk bevriend met portomon :D

lhouceimagirl1
10-06-2004, 22:05
geld maakt zeker NIET gelukkig maar het maakt het leven wel makkelijker:zwaai:

KARIM_FADIL
11-06-2004, 09:38
GELD MAAKT NIET GELUKKIG...MAAR DEFRHYMZ WEL..:D

aardbei100
11-06-2004, 14:21
Geld maakt niet gelukkig, maar het maakt het leven wel een stuk makkelijker ....

Galopea
11-06-2004, 14:33
Origineel gepost door sahbtie EwA MENSEN vertel eens, wat jullie vinden van de stelling ''GELD MAAKT NIET GELUKKIG'' iedereen zegt wel van dat is waar, maar ik denk dat het juist gelukkig maakt, want het geeft veel mogelijkheden voor jou om dingen te doen en dat maakt mij nou zo GELUKKIG :giechel: "Geld maakt mij zeker gelukkig." :o

SOCIALSKILLED
08-12-2006, 04:55
Gelukkig maken ze wel geld. Je moet geld hebben (of gehad) om te weten dat materialisme nooit je een gevuld gevoel zal geven. Het is niet voor niets dat rijke mensen hun kinderen laten werken en niet ontzien alvorens ze recht krijgen op een erfenis. Mensen zoals Bill Gates die meer geld heeft dan dat hij kan opmaken, heeft gisteren via een persbericht laten weten dat al zijn geld binnen 50 jaar na zijn dood gebruikt moet zijn aan goede doelen. Aangezien de beste man 50 miljard waard is. Moet men minimaal 3,5 miljard per jaar aan goede doelen besteden. (rente doet vermogen groeien) Overigens zullen helaas weinig mensen onder ons ervaren waarom geld niet belangrijk is.