Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : koningin paola komt langs

Pagina's : [1] 2

ILYINE
10-11-2009, 23:03

Ik heb gehoort dat als je 7 meisjes of 7 jongens op rij hebt gekregen dat de koning of koningin van België langskomt bij u thuis en je cadeaus en een cheque geeft. Is dit nog van toepassing? Kan er iemand me meer over vertellen of zeggen waar en welke site ik dit info kan vinden? Wat krijg je en hoeveel enzo. Alvast bedankt mensen!!!

elhayet84
10-11-2009, 23:10
Hoezo, verwacht je een zeven-ling.

ILYINE
10-11-2009, 23:24
Hoezo, verwacht je een zeven-ling. nee zot, maar een vriendin van mij is bevallen van een zevende dochter, geen zeven-ling, maar ze heeft enkel meisjes.

ILYINE
11-11-2009, 10:27
:( niemand die me er iets over kan vertellen

fatja
11-11-2009, 16:57

Ik heb gehoort dat als je 7 meisjes of 7 jongens op rij hebt gekregen dat de koning of koningin van België langskomt bij u thuis en je cadeaus en een cheque geeft. Is dit nog van toepassing? Kan er iemand me meer over vertellen of zeggen waar en welke site ik dit info kan vinden? Wat krijg je en hoeveel enzo. Alvast bedankt mensen!!! eerste keer dat ik het hoor:confused:

ILYINE
11-11-2009, 17:00
eerste keer dat ik het hoor:confused: ik had er ook nooit eerder van gehoord todat mn vriendin beviel van haar zevende dochter, in de bezoekerskamer hoorde ik dan van vrouwen zeggen dat je aanvraag moet doen bij de gemeentehuis ofzo???

ILYINE
13-11-2009, 19:54
niemand wil helpen yak, en dan zeggen da marokkanen zo behulpzaam zijn,........:ego:

antwerpen03
14-11-2009, 01:17
niemand wil helpen yak, en dan zeggen da marokkanen zo behulpzaam zijn,........:ego: :D Omdat ik wel behulpzaam ben, heb ik het speciaal voor JOU opgezocht. Als da ni lief is van mij!! Dit heb ik gevonden: De Koning en de Koningin zijn traditiegetrouw peter of meter van de zevende zoon of dochter van een gezin, op voorwaarde dat het kind deel uitmaakt van een ononderbroken reeks van jongens, respectievelijk meisjes. De Koning en de Koningin kunnen hun peterschap eveneens verlenen aan de 7de opeenvolgende zoon of de 7de opeenvolgende dochter van een niet Belgisch gezin, dat reeds lange tijd in België woont. Het gaat hier om een koninklijke gunst, die niet automatisch wordt verleend. www.monarchie.be Verder staat er wel niet bij of je iets krijgt of zo. Maar ik zou zeggen ga eens navragen bij de gemeente, wie weet krijg je daar je antwoorden. Veel succes en een dikke proficiat voor je vriendin (wij zijn ook een reeks van zeven meisjes :p )

ILYINE
14-11-2009, 11:03
:D Omdat ik wel behulpzaam ben, heb ik het speciaal voor JOU opgezocht. Als da ni lief is van mij!! Dit heb ik gevonden: De Koning en de Koningin zijn traditiegetrouw peter of meter van de zevende zoon of dochter van een gezin, op voorwaarde dat het kind deel uitmaakt van een ononderbroken reeks van jongens, respectievelijk meisjes. De Koning en de Koningin kunnen hun peterschap eveneens verlenen aan de 7de opeenvolgende zoon of de 7de opeenvolgende dochter van een niet Belgisch gezin, dat reeds lange tijd in België woont. Het gaat hier om een koninklijke gunst, die niet automatisch wordt verleend. www.monarchie.be Verder staat er wel niet bij of je iets krijgt of zo. Maar ik zou zeggen ga eens navragen bij de gemeente, wie weet krijg je daar je antwoorden. Veel succes en een dikke proficiat voor je vriendin (wij zijn ook een reeks van zeven meisjes :p ) woullah JIJ bent een echte schat, kan ik eindelijk mn vriendin blij maken met de informatie. :sjans:

ILYINE
14-11-2009, 11:05
:D Omdat ik wel behulpzaam ben, heb ik het speciaal voor JOU opgezocht. Als da ni lief is van mij!! Dit heb ik gevonden: De Koning en de Koningin zijn traditiegetrouw peter of meter van de zevende zoon of dochter van een gezin, op voorwaarde dat het kind deel uitmaakt van een ononderbroken reeks van jongens, respectievelijk meisjes. De Koning en de Koningin kunnen hun peterschap eveneens verlenen aan de 7de opeenvolgende zoon of de 7de opeenvolgende dochter van een niet Belgisch gezin, dat reeds lange tijd in België woont. Het gaat hier om een koninklijke gunst, die niet automatisch wordt verleend. www.monarchie.be Verder staat er wel niet bij of je iets krijgt of zo. Maar ik zou zeggen ga eens navragen bij de gemeente, wie weet krijg je daar je antwoorden. Veel succes en een dikke proficiat voor je vriendin (wij zijn ook een reeks van zeven meisjes :p ) Hebben jullie ook navraag gedaan? En is de koningin dan ook meter geworden?

Listen
14-11-2009, 20:20
Waar komt koningin Paola vandaan dan :likje: nooit van gehoord.

ILYINE
14-11-2009, 21:40
Waar komt koningin Paola vandaan dan :likje: nooit van gehoord. Van België hihi

antwerpen03
14-11-2009, 21:48
woullah JIJ bent een echte schat, kan ik eindelijk mn vriendin blij maken met de informatie. :sjans: Tis gere gedaan :kus: Hebben jullie ook navraag gedaan? En is de koningin dan ook meter geworden? De jongste is 18 jaar in die tijd wisten wij dat niet, dus nee geen aanvraag gedaan:p

ILYINE
14-11-2009, 21:54
De jongste is 18 jaar in die tijd wisten wij dat niet, dus nee geen aanvraag gedaan:p[/QUOTE] wel spijtig,... want in die tijd gaven ze veel weg (crisis) naart schijnt kreeg je toen een babykamer, speelgoed en een cheque van +/- 700.000 Bef (ong. 30.000euro) Maar kweet ni of je nu ook iets krijgt,...

antwerpen03
14-11-2009, 22:13

wel spijtig,... want in die tijd gaven ze veel weg (crisis) naart schijnt kreeg je toen een babykamer, speelgoed en een cheque van +/- 700.000 Bef (ong. 30.000euro) Maar kweet ni of je nu ook iets krijgt,... Amai das ook de moeite, ga het ne keer navragen, wie weet he.

Pagina's : [1] 2