Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe Afvallen????

Pagina's : [1] 2 3

Rabat1
08-06-2004, 13:29

Een vraag: ik ken iemand die 10kg kwijt wilt op 3weken tijd. wat moet zij hiervoor doen? Geef tips! thanks vanwege haar!

Dalia21
08-06-2004, 13:37
Wist ik het maar! dan had ik je wel meegeholpen. Maar ik ben nu ook bezig en ik ga het heel anders aanpakken. Ik ga nu proberen wat ik vorig jaar in maroc heb gedaan toen was ik in 3 weken tijd 6 kilo afgevallen.

Rabat1
08-06-2004, 13:49
Origineel gepost door Dalia21 Wist ik het maar! dan had ik je wel meegeholpen. Maar ik ben nu ook bezig en ik ga het heel anders aanpakken. Ik ga nu proberen wat ik vorig jaar in maroc heb gedaan toen was ik in 3 weken tijd 6 kilo afgevallen. en hoe heb je dat dan gedaan?

Dalia21
08-06-2004, 13:59
Veel water minstens 2,5liter (als je kunt 3 tot 4liter), zure dingen zoals jus d'orange ( het liefst zelf persen)en veel citroen eten. O ja je moet ook plaats van s'avonds warm eten tussen de middag warm eten in ieder geval voor 3 uur net als in maroc. En als je s'avonds wilt eten alleen licht te dingen en denkt er aan3 uur voor dat je gaat slapen mag nix meer eten alles wordt dan op geslagen als vet. Ik wou eerst z'on energie/afval pil nemen dat scheen wel te helpen maar ik heb gehoord dat je er onvruchtbaar van wordt en in het ernstige gevallen kun je daar hartstil stand van krijgen of hersendood. maar ik mijn eet ritme gewoon veranderen en dan zie ik het wel. nog veel succes

Dalia21
08-06-2004, 14:01

oeps zitten veel spel fouten let daar maar niet. Ik zit namelijk op werk en mag niet achter de pc voor doelose dingen.

Dalia21
08-06-2004, 14:01
oeps zitten veel spel fouten let daar maar niet. Ik zit namelijk op werk en mag niet achter de pc voor doelose dingen.

tatouzient
08-06-2004, 14:13
eetgewoontes verandere, gn tssdoortjes (tenzij fruit) eet elke ochtend stuk ananas op lege maag, verbrand vetzure ;) en drink een grote glas lauw water met beetje citroen geperst. gn warme avondmale, nix eten na 18 à 19u veel water drinke door de dag vr elke maaltijd 1 à 2 glaze water drinke. Tatou.

Rabat1
08-06-2004, 14:19
Origineel gepost door tatouzient eetgewoontes verandere, gn tssdoortjes (tenzij fruit) eet elke ochtend stuk ananas op lege maag, verbrand vetzure ;) en drink een grote glas lauw water met beetje citroen geperst. gn warme avondmale, nix eten na 18 à 19u veel water drinke door de dag vr elke maaltijd 1 à 2 glaze water drinke. Tatou. dank je allemaal voor de raad. ;)

DaNGeRouZLy
08-06-2004, 14:19
de fout die veel mensen maken is dat ze bijna niks meer gaan eten:regie:NOOIT DOEN eet 6 keer per dag een kleine maaltijd bijv een bekertje magere yoghurt of een appel zo blijft je spijsvertering goed op gang en wordt het sneller verbrand. je lichaam wordt lui als je zoveel uren niks eet. Na 7 uur s`avonds niks meer eten. vervang 48+kaas voor 30+ kaas neem van alles mager of light en zorg dat je minimaal 2 liter water drinkt. tot uw service:ego: pas gelezen :D

tatouzient
08-06-2004, 14:26
Origineel gepost door Rabat1 dank je allemaal voor de raad. ;) graag gedaan en zoals DaNGeRouZLy zei, vervang alles dr light producte, mr als je een boterham met kaas wil eten, de boterham ni belegge met kaas. eet eerst wa brood (volkoren) en pas erna een stukje kaas. jah je leest t goe, kaas tss boterham is heel slecht vr de maag ;) Tatou.

DaNGeRouZLy
08-06-2004, 14:30
zoals tatouzient al zei doe wat ik zeg Rabat1:ego:

Rabat1
08-06-2004, 14:42
Origineel gepost door DaNGeRouZLy de fout die veel mensen maken is dat ze bijna niks meer gaan eten:regie:NOOIT DOEN eet 6 keer per dag een kleine maaltijd bijv een bekertje magere yoghurt of een appel zo blijft je spijsvertering goed op gang en wordt het sneller verbrand. je lichaam wordt lui als je zoveel uren niks eet. Na 7 uur s`avonds niks meer eten. vervang 48+kaas voor 30+ kaas neem van alles mager of light en zorg dat je minimaal 2 liter water drinkt. tot uw service:ego: pas gelezen :D Hé jij kan goed raad geven! Goed zo meid, thanks ;)

Rabat1
08-06-2004, 14:45
Origineel gepost door tatouzient graag gedaan en zoals DaNGeRouZLy zei, vervang alles dr light producte, mr als je een boterham met kaas wil eten, de boterham ni belegge met kaas. eet eerst wa brood (volkoren) en pas erna een stukje kaas. jah je leest t goe, kaas tss boterham is heel slecht vr de maag ;) Tatou. ok ik zal dat toch niet doen voor mezelf (ben zelf niet dik, gelukkig), maar mijn vriendin zal jullie dankbaar zijn... dus vanwege haar én ook ik natuurlijk: THANKS THANKS THANKS.... ;)

Rabat1
08-06-2004, 14:46
[QUOTE]Origineel gepost door DaNGeRouZLy zoals tatouzient al zei doe wat ik zeg Rabat1:ego: [/QU hahahahaha, jij commandeert mij al, geeft niet, jij mag alles! tot uw dienst, ik geef jouw advies door!

DaNGeRouZLy
08-06-2004, 14:52

Origineel gepost door Rabat1 Hé jij kan goed raad geven! Goed zo meid, thanks ;) :ego:

Pagina's : [1] 2 3