Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat Maakt JOu GeluKKig....?

_MaJesTeiT_
08-06-2004, 13:08

Salaam Alleikoum, Ik denk, dat iedereen van ons werkt of studeert of gewoon thuis zit en de zorg neemt voor zijn kinderen of uit luiheid. Wat het ook mag zijn, ieder mens is wel bezig met iets in zijn leven. Als je nu terugkijkt naar de jaren terug, wat je allemaal hebt gedaan, ben je daarmee tevreden en vindt je, dat alles gegaan is zoals je het wilde? Of brengt het leven verrassingen met zich mee...? Mijn vraag aan jullie is ook: Wat maakt jou nou echt gelukkig? Is dat je familie, je opleiding, je studie enz... Ben je ook tevreden hoe je leven naarmate de jaren is gegaan of had je het leven anders gewild? Laat je horen en deel het met ons mee! We leren van elkaar. Liefs...

Fessia18
08-06-2004, 17:38
ik had meer verwacht in mijn leven tot nu toe dus ik ben hier niet blij mee en wat mij gelukkig maakt? :confused: ik denk alleen zijn.. :rolleyes:

Dreamlover
08-06-2004, 18:31
Niet alles is gegaan zoals ik wilde :hihi: maar alhamdoelillah. Met sommige dingen ben ik heel erg tevreden mee. En het leven brengt altijd verassingen met zich mee. :( :) *D*

IkBenSaliha
08-06-2004, 18:55
ik word gelukkig van liefde om mijn heen :o

savae_moker
08-06-2004, 19:01

Ik ben gelukkig als Mo nooit meer tegen mij liegt :D

Clounja
08-06-2004, 19:06
Nou Savae Moker dat zou je die Mo eens duidelijk moeten maken he!

savae_moker
08-06-2004, 19:07
Meen je dat nou 'Clounja' ????? :o

Clounja
08-06-2004, 19:09
Maar nee hoor schatje (Savae_moker) dat beloof ik je ;)

savae_moker
08-06-2004, 19:12
Origineel gepost door Clounja Maar nee hoor schatje (Savae_moker) dat beloof ik je ;) Is goed hou ik je aan , :banana:

alhoceimachaima
08-06-2004, 20:16
ik ben wel blij vooral sinds 2jaar:D met me studie maar kan altijd beter ben ook blij met me ouders en familie valt wel mee:D maar alhamdoellilah ma gnie klagen:)

Omaima0
08-06-2004, 22:02
mn Moeder maakt me zo blij! als ze gelukkig is! dan ben ik ook gelukkig! :D ;) ma3asalama Omaima :zwaai:

savae_moker
08-06-2004, 22:10
Origineel gepost door Omaima0 mn Moeder maakt me zo blij! als ze gelukkig is! dan ben ik ook gelukkig! :D ;) ma3asalama Omaima :zwaai: Dat is ook iets wat me heel gelukkig maakt :zwaai:

moslima_zaio
08-06-2004, 22:25
Salam aleikom, Islam in mijn leven maakt mij gelukkig. Soms dan denk ik na...en ik denkt na over hoe mijn leven eruit zou zien als ik geen moslim zou zijn. Ik word al depressief als ik er aan denk. Maar alhamdoelilah ben ik een moslim! Wat mijn echt gelukkig maakt zijn de beloftes van onze heer, en zijn woorden in de koran. Ik weet dat we hard moeten werken in deze dounia, om onze doel te bereiken. Maar echt eerlijk gezegd maakt niets mij gelukkig in deze wereld zoals mijn geloof dat wel doet. Ja ok, mijn familie maakt mij ook gelukkig, maar mede dankzij het feit dat we een islamitisch gezin vormen. Moge allah swt ons leiden naar het paradijs, AMIN! , en dan ben ik pas echt gelukkig...... Jullie toch ook? wa aleikom salam wara7matoelah

_MaJesTeiT_
12-06-2004, 00:28
Origineel gepost door Dreamlover Niet alles is gegaan zoals ik wilde :hihi: maar alhamdoelillah. Met sommige dingen ben ik heel erg tevreden mee. En het leven brengt altijd verassingen met zich mee. :( :) *D* he meid, je hebt gelijk, het leven brengt altijd verrassingen met zich mee en daar ben ik dit jaar ook achtergekomen.... je moet eigenlijk blij zijn, met alles wat je meemaakt en ervaart...:blauwkus: