Bekijk originele versie : rhone zaal sloterdijk pleassssssee
omaima18
08-06-2004, 12:58
hallo
wie heeft er wat meer info over de rhone zaal in sloterdijk
wie heeft er een site voor me van hun, en prijzen
wie heeft er weleens daar een bruiloft gehad
plaese ik heb jullie hulp nodig
groetjes omaima
beni_bouyachie
08-06-2004, 13:57
www.rhone-events.nl
omaima18
08-06-2004, 14:10
tanx beni alleen hij doet het niet man
weet je de prijzen????????????????????
MasterTetouania
09-06-2004, 14:52
Origineel gepost door omaima18
tanx beni alleen hij doet het niet man
weet je de prijzen????????????????????
Je moet even met ze contact opnemen en langs gaan heb je gelijk een indruk en weet je dat die prijzen overdreven hoog zijn!!!!!!
Origineel gepost door MasterTetouania
Je moet even met ze contact opnemen en langs gaan heb je gelijk een indruk en weet je dat die prijzen overdreven hoog zijn!!!!!!
Ze zijn inderdaad erg hoog. de prijzen zijn vanaf 50 euro p.p. en dan zonder bestek. Als je bestek erbij wil hebben betaal je daar nog boven oop een bedrag van 7.50.
Die mensen zijn knettergek.
MasterTetouania
09-06-2004, 20:58
Origineel gepost door snoopie
Ze zijn inderdaad erg hoog. de prijzen zijn vanaf 50 euro p.p. en dan zonder bestek. Als je bestek erbij wil hebben betaal je daar nog boven oop een bedrag van 7.50.
Die mensen zijn knettergek.
Ik ben daar heen gegaan en ik kwam op een bedrag van 15000 euro :(
Nou ik was me dood geschrokken. Voor die prijs kreeg ik het volgende voor 300 gasten : marokkaans eten (vlees, pastilla van kip en salade), drinken (ben je verplicht van hun te nemen), en de zaal zou mooi gedecoreerd worden. Nou sorry hoor!
En wil je alleen de 2 zalen huren (voor mannen en vrouwen) dan kom je alleen voor de zaalhuur uit op 6000 euro, wil je de keuken en de bar ook gebruiken dan komt daar extra huurprijs erboven op.
Dus als je daar je bruidloft wilt geven moet je heel veel centjes hebben. ;)
omaima18
10-06-2004, 12:41
Ja ik moet zelf efffe langs gaan maar ja als het deco mooi is en het eten is lekker dan heb ik het wel voor over 15000 is inclusief trouwens met serveersters toch??
nou tanx allemaal ga vannavond even langs denk ik.
choukran
maha salama
fatima123
10-06-2004, 13:16
Dag dames,
In april heeft mijn neef zijn bruiloft in de Rhone zaal gehouden. De zaal ziet er prachtig uit (sultan deco) heeft het voor hen gedecoreerd. Maar ik kan mij niet herinneren dat hij niet meer dan 7500 heeft betaald. Hij had overigens in totaal ongeveer 200 gasten. Eten werd verzorgd door afrha magrib of zoiets. Het eten was redelijk het vlees was koud dat vond ik erg jammer. Maar daarentegen was de pastilla heerlijk. De bediening was uiterst vriendelijk en aardig. En deden hun werk perfect.
Maar ieder zijn eigen keuze. Ik zou nooit meer dan 7500 euro uit willen geven voor een bruiloft. Veel mensen praten over geld alsof ze het over water hebben.
Maar iedereen wens ik een gezegend huwelijk.
poepiess
21-02-2009, 19:19
hij is gek in ze hoofd
Me_tanger
21-02-2009, 20:58
Ligt aan veel dingen..
Welke zaal je wilt?
Wat voor dag?
Inclusief catering of zonder..
Ik zou bijna mijn bruiloft daar geven.. Alleen ga ik het nou in Marokko houden:D
siham155
22-02-2009, 03:04
het is inderdaad duur, maar in 1 woord prachtig, ik heb daar al 5 bruiloften meegemaakt in april weer eentje inschallah.
Meid je trouwt maar 1 keer en als je het geld hebt waarom niet zou ik zeggen. jammer voor de meiden die het niet kunnen betalen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.