Bekijk originele versie : - HELP, probleem met de toetsenbord van mijn laptop.
Ik heb net wat koffie gemorst op de toetsenbord. Laptop ging helemaal trippen. Zelfs internet deed ht opeens niet.
Nu is mijn vraag aan jullie.
Is die toetsenbord te maken? Of wat ik kan er aan doen? Of moet ik het toch maar naar de marokkaan brengen, en die het voor mij gaat regelen.
Dankjewelllll
x
abdekkah
10-11-2009, 20:06
verzekeren
Het is een laptop. Dat gaat nogal moeilijk.
abdekkah
10-11-2009, 21:11
ben u niet verzekert ,
Ahah nee, je moet een nieuw LAPTOP-toetsenbordje kopen, dan schroef je aan de onderkant van je laptop de schroefjes waar een toetsenbordje bijstaat los. pak het toetsenbord er uit.. haal de kabel los, zet de kabel op de nieuwe toetsenbord, plaats de toetsenbord op zijn plaats en alles weer dicht schroeven, lukt dit je niet? Breng hem naar een erkende winkel dan heb je altijd garantie. ;)
Oh, ik wist niet dat dat kon, joh! Dankjewel. Ik ga het proberen. En weet je toevallig nog waar je die laptoptoetsenbord kan halen?
SoussDeLuxe
11-11-2009, 12:26
Uhm, als je internet het ook niet meer doet is er meer dan alleen je toetsenbord kapot.
Koop dan maar een nieuwe laptop.
:).
SoussDeLuxe
11-11-2009, 12:36
Hoezo '' een nieuwe laptop'' internet hardware is ook te vervangen zowel WIFI als de kabel aansluiting.
Inderdaad, en is dat een spotkoopje?
Neen, dat is hartstikke duur als ze nou een nieuw moederbord moet hebben en een nieuw toetsenbord?
Van dat prijsje haal je bij de Mediamarkt nu al een nieuwe laptop.
SoussDeLuxe
11-11-2009, 12:50
Waarom een nieuw moederbord als ze de hardware los van het moederbord kan vervangen :)
Ik typte WAT ALS HET MOEDERBORD STUK is!!
Weet jij de prijzen daar wel van? Bestellen bij fabrikant verzendkosten.
Bladiebladiebla
Die 300 euro die je kwijt gaat raken doe je 150 euro boven op en je hebt een nieuwe hptje.
Oh wacht je hebt vast een beetje verstand en komt popi jopi doen, die meid heeft zo te zien geen verstand daarvan en kan dus beter gewoon een nieuwe kopen of hem laten maken bij iemand die die onderdelen al heeft.
SoussDeLuxe
11-11-2009, 14:38
Oké dat las ik verkeerd! Maar zoals ik al zei in mijn voorgaande berichten 'ga langs een erkende computer winkel' ;)
Haha, mehlis iedereen maakt fouten.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.