Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : marokkanenhaat?

noel
22-11-2002, 20:10

wat is er toch de laatste tijd aan de hand ,dat het alleen maar over marokkanen gaat,marokkanen dit marokkanen dat.zo liep ik een tijdje geleden in haarlem op straat en zag een poster hangen met daarop de tekst:MAROKKANEN ZIJN OOK LIEVE MENSEN.en zijn er mensen die mailtjes naar elkaar versturen met daarop de tekst:OPEENS HEB JE HET. JE FIETS OP JE FIETSJE NAAR JE WERK,DENKEND BIJ JE ZELF ALWEER EEN DAG ZWOEGEN,AL FIETSEND DWALEN JE GEDACHTEN AF JE WAANT JE IN EEN WARM OORD ,ERGENS IN HET ZUIDEN,JE LIGT OP HET STRAND TE WENKEN NAAR IEDERE MOOIE BLONDE VROUW DIE ER VOORBIJLOOPT,MET IN JE ENE HAND DE NIEUWSTE NOKIAATJE,JE RIJDT IN DE NIEUWSTE MERCEDES,OVERAL ,WAAR JE KOMT HEB JE ONTZAG,NIEMAND DIE JOU DURFT AAN TE SPREKEN,JE KRIJGT DE GROOTSTE VOORKEURSBEHANDELINGEN.OPEENS HEB JE HET:JE WORDT MARROKAAN.

MrEsco
22-11-2002, 21:58
Neen, ik haaaaaat marokkanen... dat zijn toch van die kleine blauwe wezentjes die in het bos wonen... toch? MrEsco

MrEsco
22-11-2002, 22:03
Hier heb je zo'n eentje... stoer doen maar wacht maar als ik je in mijn handen krijg... marokkaantje http://www.smurf.com/infos/who/01smurf.gif MrEsco

Salaama
22-11-2002, 22:12
Noal... WHahaha,, sorry, ik vond hem wel grappig, jeetje man leef je leven, als je op alles moet letten, tegenwoordig, zit je in de korste keren in een inrichting. Ik bedoel hiermee, beetje humor moet kunnen. Weet je, ik ken er ook eentje (hij is wel een beetje oud maar vind hem altijd leuk) Wat gebeurt er als een Nederlander, op vakantie gaat naar Marokko... SMELTE DE KASEN...... P.S ik zit mat alleen NL er in de klas(op een Marokaanse jongen na), ik heb geen problemen met ze,,,ze zijn juist echt tof....

noel
24-11-2002, 20:15

vertel.

boogschutter
24-11-2002, 22:09
wat is er aan de hand met Marokkanen?????????????

mina_aity
25-11-2002, 02:05
marokkaanen zijn het beste volk .....maar dat vind je alleen als je zelf ook een marokkaan bent hoor !!