Bekijk originele versie : Help, wat doe je tegen de puisten op je rug?
missblunder
08-06-2004, 11:40
Salouma 3alikom wr wb,
mijn vriendin heeft er gheel veel last van en volgens de dokter moest ze maar lekker gaan zonnen, helpt natuurlijk voor geen meter.
Wie heeft er een wonddermiddel?????????????
shoukran
tatata_matata
08-06-2004, 11:50
zwemmen in zee helpt ook heel goed....zoutwater...droogt je puistjes uit...en je krijgt er mooie kleur van...maar een doorverwijzing naar een dermataloog is ook een optie...
missblunder
08-06-2004, 12:00
ja dankje lieverd,
maar met een hijab is het best wel lastig
tatouzient
08-06-2004, 12:42
een vriendin van me had t zelfde, pr keer onder de zonnebank, en foetshi ware ze :hihi:
dus misschien is zonnebank een optie?
Tatou.
lepa_brena
08-06-2004, 13:03
Heey miss,
weet je wat je vriendin moet doen.... elke avond voor het slapen gaan haar rug met tandpasta insmeren. Echt, als je een aantal maal die behandeling herhaald hebt, zul je zien dat ze uit drogen. Het werkt ook goed voor op je gezicht.
een andere zinkzalf.....dat is zo een cremetje van Zwitsal babys voor luieruitslag. (kruidvat, etos) Maar die helpt ook hartstikke goed. Het beste is voor het slapen gaan, want ik neem aan dat je dan niet zo op hoeft te passen voor het beschadigen van kleding, als dat je overdag hebt!
Good luck!
Mysticalia
08-06-2004, 14:32
Origineel gepost door lepa_brena
Heey miss,
weet je wat je vriendin moet doen.... elke avond voor het slapen gaan haar rug met tandpasta insmeren. Echt, als je een aantal maal die behandeling herhaald hebt, zul je zien dat ze uit drogen. Het werkt ook goed voor op je gezicht.
Tandpasta is inderdaad echt een wondermiddeltje tegen puisten :hihi:
:D
:belgie:
lepa_brena
08-06-2004, 14:34
Je mag lachen wat je wilt, maar bij mijn broertje heeft het geholpen. DUs kijk maar wat je ermee doet!
Cao
DOUKALIA18
08-06-2004, 17:20
een meisje die ik ken had een puist en daar smeerde ze tandpasta op!
nou de volgende dag had ze i.p.v een puist een grote bruine vlek op haar wang , door die tandpasta
ik die het iniedergeval niet meer op me gezicht.,
ik had ook puisten op gezicht boven armen en een beetje op me rug ik begon toen met de diana 35 en nu is alles weg op rug en me armen lekker mooi egaal!!!!
LaLa_SoFiA
08-06-2004, 17:24
tandpasta moet je NOOOIT doen!!! Wielie para ofzo??? Een vriendin van me had dat gedaan, en toen ging ze slapen, de volgende dag had ze allemaal brandvlekken op de plekken waar die puistjes zaten! Was zooo erg. Heel groot en rood. Dat spul was er doorheen "gebrand" zal k maar zeggen. Was echt geen gezicht en camouflage hielp niet, want je bleef het zien. Zo heeft ze er een paar WEKEN mee gelopen.
Misschien helpt scrubben?
minous21
08-06-2004, 19:07
Scrubben en elke avond je rug insmeren met littekencreme van Biodermal (wel duur hele kleine tube voor 11.50) na een paar weken....
heb je een mooie huid.....
lepa_brena
08-06-2004, 19:35
Origineel gepost door LaLa_SoFiA
tandpasta moet je NOOOIT doen!!! Wielie para ofzo??? Een vriendin van me had dat gedaan, en toen ging ze slapen, de volgende dag had ze allemaal brandvlekken op de plekken waar die puistjes zaten! Was zooo erg. Heel groot en rood. Dat spul was er doorheen "gebrand" zal k maar zeggen. Was echt geen gezicht en camouflage hielp niet, want je bleef het zien. Zo heeft ze er een paar WEKEN mee gelopen.
Nou ik weet niet wat voor tandpasta jouw vriendin gebruikt, maar ik en mijn broertje hebben daar nooit last van gehad. Misschien hangt het af van de type huid. Kijk ik zou nooit iets neerzetten dat andere mensen zou kunnen beschadigen of kwaad doen.
Ik ben getint en heb geen gevoelige huid, dus misschien dat dat de reden is.
Kijk maar.....
succes!
maghrebgirl20
08-06-2004, 20:12
Origineel gepost door missblunder
Salouma 3alikom wr wb,
mijn vriendin heeft er gheel veel last van en volgens de dokter moest ze maar lekker gaan zonnen, helpt natuurlijk voor geen meter.
Wie heeft er een wonddermiddel?????????????
shoukran
klopt wel geloof ik, mn zusje had het ook.... maar als je gaat zonnen gaan ze weg of wordt het minder erg
ik had ook puistjes op mijn armen maar ik ik waste me armen 2 x per dag met 'n wasschuim van dokter van de hoog!! en weg waren ze! dus ze moet het heel erg schoonmaken met producten van dokter van de hoog voor lichaam!! vooral met deze hitte elke dag haar rug wassen met dat spul en 1 keer in de week flink scrubben!!
habibtie
09-06-2004, 12:27
spul bij de apotheek voor puistjes, dat s'avonds op je rug smeren en echt foetsie!! heb ik thuis ook, gewoon apothekers merk
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.