Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bodyguard Beckham praat

Pagina's : [1] 2

misz_bella
08-06-2004, 11:29

AMSTERDAM - Volgens Delfin Fernandez, een voormalig bodyguard van David Beckham , is hij de tel kwijt wat betreft het aantal keren dat de voetballer vreemd ging. Zo zou geen enkel woord van Rebecca Loos gelogen zijn en deelde David eens het bed met drie Spaanse schoonheden tegelijk. David zou zijn Vic veel vaker hebben bedrogen Fernandez, die voor Beckham werkte vlak nadat hij naar Madrid verhuisde, zei op de Spaanse televisie: "Hij ontmoette de drie vriendinnen in een bar en nam ze vervolgens meer naar huis. Toen ik hem later koffie bracht, lagen ze alledrie onder de lakens in zijn bed." "Na een tijdje kwamen er twee weer naar buiten, maar één van hen, Ana genaamd, verscheen pas weer de volgende morgen." Volgens Davids bodyguard spreekt Rebecca de waarheid De Cubaanse bodyguard onthulde eveneens een paar dingen over de affaire Loos . "Rebecca heeft niet één leugen verteld. Als de Beckhammetjes ooit van plan zijn haar voor het gerecht te slepen, zal ik zeker getuigen." Fernandez, die verklaarde al Davids minaressen te fouilleren op opname-apparatuur, zei verder dat het huwelijk tussen David en Victoria slechts een "zakelijke relatie" is. "In het openbaar gedragen ze zich als een warm stelletje. Privé, in die zes maanden dat ik voor ze heb gewerkt, heb ik ze elkaar welgeteld één keer zien kussen. Ze varen er alletwee wel bij, vooral Victoria en haar familie."

klonbyz
08-06-2004, 11:35
Kunnen we ergens niet een glamour and gossip hoekje starten :jammer:

misz_bella
08-06-2004, 11:36
Origineel gepost door klonbyz Kunnen we ergens niet een glamour and gossip hoekje starten ja hej :D

amused
08-06-2004, 11:52
Origineel gepost door Corrie Nou wow wat interresant, ontzettend veel mensen gaan vreemd bij het leven, dat komt niet in het nieuws, nu is het iemand die bekend is en er wordt gedaan alsof het wereldnieuws is... Lekker vernederend voor die vrouw van beckham dat dit de hele wereld over gaat, is ze dubbel slachtoffer.... Ach, denk niet dat je zoveel medelijden met Victoria hoeft te hebben hoor. Het zou me niets verbazen als zij in de tussentijd ook aan haar gerieven is gekomen, hetzij sexueel, hetzij door te shoppen (naar ik uit een recent onderzoek heb vernomen, geeft een niet gering percentage vrouwen de voorkeur aan shoppen boven sex)...

misz_bella
08-06-2004, 11:55

Origineel gepost door Justified Eeeej hebben jullie dit gehoord, justin timberlake is gedumpt door Camerin diaz, ****ed up, nu komt er een cry me a river part 2 ja heb ik ook gelezen, die wou ik er ook opzetten maar toen dacht ik wordt teveel glamour hierzo

babyvanbelisma
08-06-2004, 12:02
Origineel gepost door RockaroundKaba Hier nog niemand het met Beckham gedaan ? :D Ligt eraan, hoeveel levert het op?

grendel
08-06-2004, 12:04
Origineel gepost door Justified Eeeej hebben jullie dit gehoord, justin timberlake is gedumpt door Camerin diaz, ****ed up, nu komt er een cry me a river part 2 Hahaha..... :D ......ik hoop et niet :D

grendel
08-06-2004, 12:05
Origineel gepost door babyvanbelisma Ligt eraan, hoeveel levert het op? Een contract bij een of ander programma wat toch niemand kijkt bij de SBS of zo :D

babyvanbelisma
Ach, misschien wil Demi Moore wel wat met Justin beginnen, die valt ook op jonge jongetjes.:D

babyvanbelisma
Origineel gepost door grendel Een contract bij een of ander programma wat toch niemand kijkt bij de SBS of zo :D In dat geval weet ik van niets....:D

KARIM_FADIL
08-06-2004, 12:06
Origineel gepost door misz_bella ja heb ik ook gelezen, die wou ik er ook opzetten maar toen dacht ik wordt teveel glamour hierzo Hou me maar voortaan op de hoogte van al het glamour nieuws misz bellatje ;)

misz_bella
08-06-2004, 12:08
Origineel gepost door KARIM_FADIL Hou me maar voortaan op de hoogte van al het glamour nieuws misz bellatje ;) oke zal ik doen ;)

Sberdila
08-06-2004, 12:15
Origineel gepost door Justified Eeeej hebben jullie dit gehoord, justin timberlake is gedumpt door Camerin diaz, ****ed up, nu komt er een cry me a river part 2 dat wijf zag er toch voor geen meter uit behalve als z ehaar benen wijd deed dan zag je door haar poes en dos haar haar hoofd niet :D

misz_bella
08-06-2004, 12:19
Origineel gepost door Sberdila dat wijf zag er toch voor geen meter uit behalve als z ehaar benen wijd deed dan zag je door haar poes en dos haar haar hoofd niet :D ze is wel model :D

Sberdila
08-06-2004, 12:24

Origineel gepost door misz_bella ze is wel model :D dat kan wel kloppen maar ze ziet er voor geen meter uit ze had niet eens een bodyguard nodig want ze had zo veel makeup op dat het ze zeker 20 minuten zou kosten om daar door heen te steken. :D

Pagina's : [1] 2