Bekijk originele versie : Britten wedden op echtscheiding Lopez
misz_bella
08-06-2004, 11:27
Britten wedden op echtscheiding Lopez
LONDEN - Het huwelijk van de Amerikaanse zangeres-actrice Jennifer Lopez is pas twee dagen oud, maar Britten wedden nu al over haar echtscheiding. Bij de Britse bookmakers kunnen ze met een kans van drie tegen één inzetten dat J-Lo binnen een jaar haar kersverse echtgenoot Marc Anthony op straat heeft gezet.
Lopez is twee keer eerder getrouwd geweest en die huwelijken duurden niet langer dan een jaar. Een verloving met acteur Ben Affleck eindigde niet voor het altaar. Anthony was eveneens eerder getrouwd, met de voormalige Miss Universe Dayanara.
De gokbureaus geven Britten ook de kans in te zetten op de rest van Lopez' liefdesleven. De kans zou tien tegen één zijn dat de zangeres-actrice het record van Elizabeth Taylor verslaat en vaker dan acht keer in het huwelijksbootje stapt. En wie echt van een gokje houdt: veertien tegen één dat ze nog voor het eind van dit jaar het ja-woord geeft aan Affleck.
babyvanbelisma
08-06-2004, 12:49
Yep, een echte Liz Taylor II...:D
misz_bella
08-06-2004, 14:54
Origineel gepost door AnneSophi
Voor wanneer de geest uit zijn voegen barst.
???????, en nu de betekenis
misz_bella
08-06-2004, 15:04
Origineel gepost door AnneSophi
Hetgeen mejuffrouw Lopez betracht spreekt mijn persoon niet aan.
ooh aha :rolleyes:
guercifia
08-06-2004, 17:10
dat wijf denkt alle mannen te kunnen krijgen en omdat de mees6te mannen leeghoofden zijn krijgt ze die ook en dan komt ze erachter dat het een leeghoofd is en dan wordt ie bij het grof vuil gezegd.een echte diva dus!!ik weet zeker dat ze het als publiciteitsstunt gebruikt om haar zang(?) en acteer(?)carriere op te krikken want van haar talenten moet ze het niet hebben.hahahaha!
misz_bella
09-06-2004, 10:00
Origineel gepost door guercifia
dat wijf denkt alle mannen te kunnen krijgen en omdat de mees6te mannen leeghoofden zijn krijgt ze die ook en dan komt ze erachter dat het een leeghoofd is en dan wordt ie bij het grof vuil gezegd.een echte diva dus!!ik weet zeker dat ze het als publiciteitsstunt gebruikt om haar zang(?) en acteer(?)carriere op te krikken want van haar talenten moet ze het niet hebben.hahahaha!
vind jij ben effleck, p daddy, en die andere kerels allemaal leeghoofen, dan zou ik gauw maar wat gaan doen aan jou leeghoofd.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.