Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : helpo nieuwe msn!!!!

Bidawia
10-11-2009, 12:30

mensen ik krijg iedere keer bij het aanmelde dat er een nieuwe msn versie is!! maar ik wil het helemaal nie hebben!! il gewoon op de oude blijven...nu geef ik aan nee en dan op ok!! dan dan kan ik me nie aanmelden op msn!!! doe ik het opnieuw dan krijg ik weer die melding en zo blijft hij maar doorgaan!!! wie kan me helpen.....:confused:

laraa__
10-11-2009, 12:34
gewoon die nieuwe downloaden... Je merkt helemaal niet dat et een nieuwere is...

Bidawia
10-11-2009, 12:38
jah maar ik heb net in juli ook een nieuwe versie moeten downloade!! was gewoon echt niet fijn!!! nu ben ik eindelijk gewent en moet ik weer een andere doen!!! ik mag tog wel mijn eigen msn kiezen!!! is er geen andere optie!!!

laraa__
10-11-2009, 12:41
jah maar ik heb net in juli ook een nieuwe versie moeten downloade!! was gewoon echt niet fijn!!! nu ben ik eindelijk gewent en moet ik weer een andere doen!!! ik mag tog wel mijn eigen msn kiezen!!! is er geen andere optie!!! uhmm jah ga naar liveopschool.nl en dan zie je in het rood staan msn behouden ofzo.. zoeiets en dan staat beschreven wat je moet doen.. ik vond dat teveel moeite ds heb ik de nieuwe gewoon gedownload...

Bidawia
10-11-2009, 12:57

uhmm jah ga naar liveopschool.nl en dan zie je in het rood staan msn behouden ofzo.. zoeiets en dan staat beschreven wat je moet doen.. ik vond dat teveel moeite ds heb ik de nieuwe gewoon gedownload... chokran lieverd...ik gah et eens proberen hihihih:goedzo:

rustigemeid
10-11-2009, 13:05
chokran lieverd...ik gah et eens proberen hihihih:goedzo: Die oude msn is niet meer veilig, vandaar dat je die nieuwe moet installeren

Bidawia
10-11-2009, 13:19
Die oude msn is niet meer veilig, vandaar dat je die nieuwe moet installeren jah ik zag het indd staan op de site van jongereopschool.nl...ik heb hem maar tog geinstalleert!!!!:(