Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik ging gisteren naar de kruidvat....

Pagina's : [1] 2 3

misz_bella
08-06-2004, 10:52

en er werd daar een pc gestolen, zonder dat het alarm af ging :confused:, maar in iedergeval die wijven die daar werkte achter die man aan, en opeeens zegt een wijf alseerst wat ze vraagt aan een ander collega is het een marokkaan, ze hadden de dief niet eens gezien, en dan is dat het eerste wat ze zegt.

misz_bella
08-06-2004, 10:56
nee, het was geen marokkaan want de kruidvat ws op dat moment alleen vol met nederlanders en ikk was toen de enige marokkaan. dus moest et wel een nederlander zijn

abdeo027
08-06-2004, 10:58
ik zal wel effe ui zoeken

misz_bella
08-06-2004, 10:58
Origineel gepost door abdeo027 ik zal wel effe ui zoeken ooh oke :D

DaNGeRouZLy
08-06-2004, 11:04

Origineel gepost door misz_bella en er werd daar een pc gestolen, zonder dat het alarm af ging :confused:, maar in iedergeval die wijven die daar werkte achter die man aan, en opeeens zegt een wijf alseerst wat ze vraagt aan een ander collega is het een marokkaan, ze hadden de dief niet eens gezien, en dan is dat het eerste wat ze zegt. :haha:

misz_bella
08-06-2004, 11:09
Origineel gepost door DaNGeRouZLy :haha: is niet grappig, want ik stond daar als enige marokkaan, en ze keken me allemaal heel vuil aan, net alsof ik mee had geholpen ofzo terwel et niet eens een marokkaan was

misz_bella
08-06-2004, 11:16
Origineel gepost door Poitiers Oei, ben je van de pliessie? Trouwens, je moet een laptop zoeken en niet een ui. Vraag eerst eens aan Nabil/Mocromike/ZbaqZbaq of ie gisteren in het Kruidvat is geweest. Ach ja, ik help altijd graag mee om oplossingen te vinden.... whahhahhah, dus mischien was et toch een marokkaan

DaNGeRouZLy
08-06-2004, 11:19
Origineel gepost door misz_bella is niet grappig, want ik stond daar als enige marokkaan, en ze keken me allemaal heel vuil aan, net alsof ik mee had geholpen ofzo terwel et niet eens een marokkaan was sorry schat ik wist niet dat ze jou allemaal vies gingen aankijken ;) wat een bekrompen mensen

misz_bella
08-06-2004, 11:21
Origineel gepost door DaNGeRouZLy sorry schat ik wist niet dat ze jou allemaal vies gingen aankijken ;) wat een bekrompen mensen ja maar ik keek ook heel boos terug,

lepa_brena
08-06-2004, 14:56
Origineel gepost door misz_bella is niet grappig, want ik stond daar als enige marokkaan, en ze keken me allemaal heel vuil aan, net alsof ik mee had geholpen ofzo terwel et niet eens een marokkaan was Verwacht je medelijden van ons (de mede forumbezoekers) ............................................

misz_bella
08-06-2004, 14:59
Origineel gepost door lepa_brena Verwacht je medelijden van ons (de mede forumbezoekers) ............................................ nope, en verwacht jij dat jij nou opeens stoer gevonden wordt,

lepa_brena
08-06-2004, 15:00
Origineel gepost door misz_bella nope, en verwacht jij dat jij nou opeens stoer gevonden wordt, totaal niet................

LadyBerkania
Origineel gepost door misz_bella en er werd daar een pc gestolen, zonder dat het alarm af ging :confused:, maar in iedergeval die wijven die daar werkte achter die man aan, en opeeens zegt een wijf alseerst wat ze vraagt aan een ander collega is het een marokkaan, ze hadden de dief niet eens gezien, en dan is dat het eerste wat ze zegt. :jammer: .....tis nie te geloven...... Ik maak ook de raarste dingen mee in winkels en dan durfen sommige te zeggen marokkanen zijn zus of zow....allemaal negatieve shit.... :rolleyes: Ze gunnen elkaar niets......hahaah moet je eens kijken in de rij.....ze sprinten je voor als er een rij staat....hihihh lach me altijd suf ...... Maar ja.....overal zitten rotte appels tussen...... :o

LadyBerkania
Origineel gepost door misz_bella nope, en verwacht jij dat jij nou opeens stoer gevonden wordt, :hihi: walahila

lepa_brena
08-06-2004, 15:01

Origineel gepost door LadyBerkania :hihi: walahila heb ik de essentie van de grap gemist misschien....?

Pagina's : [1] 2 3