Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bush = Hitler ???

AboeAbdullah
08-06-2004, 09:10

http://humiliateamerica.com/bush_hitler.gif Klopt deze vergelijking wel? Ze menen alletwee dat ze boven alle wetten staan zodat ze mensen mogen martelen maar zijn er nog meer overeenkomsten?

grendel
08-06-2004, 11:24
In a perfect world............. http://www.otoons.com/politics/images/WTC.gif

AboeAbdullah
08-06-2004, 22:30
Origineel gepost door Ononono gaaaaap Hoezo gaaaaap???????

misz_bella
08-06-2004, 22:41
Origineel gepost door AboeAbdullah Hoezo gaaaaap??????? hij zal het blijkbaar niet boeiend vinden ofzo

Fitrah
08-06-2004, 22:44

De duivel was hun leraar..

Fitrah
08-06-2004, 22:45
Origineel gepost door Fitrah De duivel was hun leraar.. Correctie..de duivel was de leraar van hitler en nu de leraar van bush

CitriC
08-06-2004, 22:47
Hij is geen Hitler, de Amerikaanse Hitler krijgen we na een jaartje of 12 denk ik..

misz_bella
08-06-2004, 22:49
Origineel gepost door Fitrah Correctie..de duivel was de leraar van hitler en nu de leraar van bush nee dat klopt niet helemaal, want hitler doode de joden en bush helpt de joden, dus zijn er twee verschillende duivels

Endless
08-06-2004, 22:52
Bush is erger, samen met Sharon.

Kassadar
08-06-2004, 23:04
Ik denk toch echt dat Hitler erger is. Als hij de technologie van nu had gehad,dan was de halve wereld weg gevaagt door atoom bommen denk ik. De situatie verschild echt dat hun aan de macht kwamen. Duitsland was arm veel werkelozen en toch haalden ze goed koope kracht uit het buitenland,terweil andere een opleiding hebben gedaan waarvoor ze betaalt hebben en dan toch niet aan de bak kwamen en op straat terecht komen. Daardoor krijg je boze mensen en die zijn uiteraart blij als er iemand er wat van zegt. De geschiedenis klinkt bijna het zelfde zoals het er nu in nederland voor staat.

Endless
08-06-2004, 23:15
Enige verschil dat er is.. Hitler deed niet scheinheilig, hij zei dat ie de joden dood wilde punt klaar uit. Buch en Sharon aan de andere kant, doen wel scheinheilig en proberen de wereld een beetje gek te maken dat ze terorisme bestrijden..terwijl dat werkelijk boolshit is!

Kassadar
08-06-2004, 23:24
Origineel gepost door Endless Enige verschil dat er is.. Hitler deed niet scheinheilig, hij zei dat ie de joden dood wilde punt klaar uit. Buch en Sharon aan de andere kant, doen wel scheinheilig en proberen de wereld een beetje gek te maken dat ze terorisme bestrijden..terwijl dat werkelijk boolshit is! Maar ik denk ook wel dat de wereld weet dat ze liegen. maar als bin laden dreigt aanslagen te plegen binnen europa dan is een partij kiezen best simpel. Wat hitler zij over de joden zegt binladen tegen ongelovigen en mensen met een ander geloof.

Endless
08-06-2004, 23:30
Origineel gepost door Kassadar Maar ik denk ook wel dat de wereld weet dat ze liegen. maar als bin laden dreigt aanslagen te plegen binnen europa dan is een partij kiezen best simpel. Wat hitler zij over de joden zegt binladen tegen ongelovigen en mensen met een ander geloof. Tja, dat denken ze..maar ze laten wel fijn hun troepjes in Irak en Afganistan. Wat betreft Hitler en Osama bin laden, ze zijn beide fout bezig..dat zeker. Terroisme is uit den boze ( als ik vanuit de Islam spreek )..Iemand zomaar doden in de naam van Allah (swt)..is ontzettend erg..en ze zullen er zeker voor gestraft worden. Maar dat neemt niet weg, dat Bush en Sharon..scheinheilger zijn dan welk mens op aarde dan ook..en daarom ook..mensen in Europa meer worden gediscrimineerd..zowel door Bush en Sharon en O. Bin laden.