Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kamasutra

Pagina's : 1 2 [3]

Kaatje
14-06-2004, 01:02

Ook nog tentames, maar de week daarna kan wel :stout:

Kaatje
14-06-2004, 01:13
Origineel gepost door KohiNoor :giechel: Tis allemaal wel een beetje vies ja :o :o Ja inderdaad ja. Wat ik las over een arm in een poeperd, maak me misselijk :wat?!:

Kaatje
14-06-2004, 01:21
Origineel gepost door KohiNoor Dat niet alleen, ik kreeg echt paniekaanvallen toen ik een van die plaatjes bekeek, ik vond die echt eng!! :o Ik heb er niet op geklikt, wist wel dat het iets smerigs zou zijn.

Kaatje
14-06-2004, 23:10
Origineel gepost door KohiNoor Dat wist ik ook maar helaas ben ik nieuwsgierig en kan het niet laten niet te klikken :p Hahahaha, tja dan krijg je zoiets ja :hihi:

doc25
15-06-2004, 00:03

Origineel gepost door kaaatje Ook nog tentames, maar de week daarna kan wel :stout: is goed :stout:

Kaatje
15-06-2004, 00:14
Origineel gepost door doc25 is goed :stout: Dus het gaat echt door. Ik ga die massage dan eindelijk van je krijgen, waar ik al zolang op aan het wachten ben :o

The_Borg
15-06-2004, 01:39
Als ik jullie een tip mag geven, neem deze massageolie: KamaSutra Oil of Love http://erotiekonline.be/shop/images/kamasutra/81000_full.jpg Likbare massageolie. Verkrijgbaar in de smaken: -strawberries -champagne -raspberry kiss -tangerines & cream -tropical mango €15,90 Kopen (http://erotiekonline.be/shop/product_info.php?cPath=104_105&sort=3a&products_id=750)

Kaatje
15-06-2004, 23:13
Origineel gepost door KohiNoor Hmmm die wil ik wel op doc smeren en hem lekker aflebberen :hihi: He The_Borg, dat berichtje van jou op die vieze site! :haha: Nee! Ik mag dat alleen :stout: En ik kies mango! Mmmmmmmmmmmmmmm Me like mango :Iluvu:

Kaatje
15-06-2004, 23:35
Origineel gepost door KohiNoor Neeee me wil ook :huil: Maar mango is vies :ego: Als ik het zou doen krijgt ie aardbei :hihi: :eek: mango is niet vies :kwaad: Mango is lekker :kwaad: En hij hoeft niets te krijgen, degene die gaat likken kiest het smaakje uit dus ik kies mango!! ZO!!! :kwaad:

Kaatje
16-06-2004, 00:01
Origineel gepost door KohiNoor Maar ik dacht dat ie JOU ging likken :stout: En aardbei is lekkerder :ego: Nee aardbei is standaard, mango is excotisch! Aangezien er mango massage-olie bestaat ga ik likken. :stout: I'm a sucker for mango :Iluvu:

The_Borg
16-06-2004, 00:03
Origineel gepost door KohiNoor Hmmm die wil ik wel op doc smeren en hem lekker aflebberen :hihi: He The_Borg, dat berichtje van jou op die vieze site! :haha: Hahaha...ik heb het net gezien..hij staat erop. Ik dacht laat ik eens gek doen.

The_Borg
16-06-2004, 00:32
Origineel gepost door KohiNoor Hahahahaha! Eerlijk gezegd is mango ook veeeel lekkerder! :D Hoewel die champagne wil ik ook wel es proberen :o the_Borg, ik had geschreven dat het 2 viespeuken waren en kreeg een ip ban en toen heb ik er iets kei goors opgezet :hihi: Ik weet welk bericht jij geplaatst hebt: "Wat een geile site, vooral die foto van die vuist in de kont van Clint, heerlijk" :hihi:

The_Borg
16-06-2004, 01:19
Gok je.. :D Ik ga namens iemand anders daar een bericht plaatsen. Wie zal ik doen?

Pagina's : 1 2 [3]