Bekijk originele versie : Je kind niet vaccineren
oum7oudayfa
08-11-2009, 21:39
Na een onderzoekje van mn man hebben we besloten om onze kinderen niet meer te vaccineren. mn kinderen hebben volgende week een afspraak bij t cb:rolleyes:
wie gaat het ook niet meer toelaten
Tijgertje
08-11-2009, 21:42
Laat je niet zo opjutten.
rbattiiaa
08-11-2009, 21:43
zoo.. best wel een heftige beslissing..
wat zijn je beweegredenen als ik je vragen mag?
Madame_Louisa
08-11-2009, 21:43
Ik laat hem wel vaccineren, het is nog niet eens duidelijk of het door die prikken komt..
Natuurlijk schrok ik wel, omdat hij dezelfde prik 2 weken geleden heb gehad, maar het wordt al jaaaaaren gedaan. Zelfs ik heb ze nog gehad,..
Ik heb bij mijn kinderen alle vaccinaties laten doen en ik zal die van 9jaar ook laten doen !
Vroeger voordat die vaccinatie werden uitgevonden sterfden meer kinderen dan nu .
Marriedgirl
08-11-2009, 21:45
ben ook benieuwd wat je reden(en) zijn?
Hazjar24
08-11-2009, 21:47
ik vaccineer mijn kindje niet.
Je wilt niet weten wat er in die vaccinaties zit. Ik zou zeggen ga op zoek naar info en je zal je rot schrikken wat ze in kinderen spuiten
Nieuw-Jasje
08-11-2009, 21:48
Zou je de bevindingen van het onderzoek van jouw man hier willen plaatsen.
Tijgertje
08-11-2009, 21:49
ik vaccineer mijn kindje niet.
Je wilt niet weten wat er in die vaccinaties zit. Ik zou zeggen ga op zoek naar info en je zal je rot schrikken wat ze in kinderen spuiten
Vrijwel alle medicatie is uiteindelijk chemisch vervaardigd. Een paracetamolletje wordt gemaakt van een stof die normaliter giftig is voor mensen.
Madame_Louisa
08-11-2009, 21:49
Maar dames, de kans dat je kindje ernstig ziek wordt is toch veeeeeeel groter dan de kans op iets ergs door de vaccinatie ?
Nieuw-Jasje
08-11-2009, 21:53
Vrijwel alle medicatie is uiteindelijk chemisch vervaardigd. Een paracetamolletje wordt gemaakt van een stof die normaliter giftig is voor mensen.
Daarom slik ik ook geen pijnstillers. Ik slik zo min mogelijk medicijnen.
Maar goed, ik denk wel dat ik mijn kind zou laten vaccineren.
Ik ben immers zelf ook gevaccineerd. Alhamdoullilah ben ik gezond.
Tijgertje
08-11-2009, 21:57
Maar dames, de kans dat je kindje ernstig ziek wordt is toch veeeeeeel groter dan de kans op iets ergs door de vaccinatie ?
Zéker als je dat kind meeneemt naar landen als Marokko.
Tijgertje
08-11-2009, 21:59
Daarom slik ik ook geen pijnstillers. Ik slik zo min mogelijk medicijnen.
Maar goed, ik denk wel dat ik mijn kind zou laten vaccineren.
Ik ben immers zelf ook gevaccineerd. Alhamdoullilah ben ik gezond.
Een normaal mens slikt dat nooit zomaar en altijd zo min mogelijk, lijkt mij. Alhoewel, mijn moeder heeft ooit 'ns ibruprofen 600mg gekregen, die heb ik ingepikt. Heb er nog eentje en die koester ik.
Madame_Louisa
08-11-2009, 21:59
Zéker als je dat kind meeneemt naar landen als Marokko.
Onder andere ja, maar ook gewoon hier.
Als het nu een 'hype'' wordt dat mensen niet gaan vaccineren,
dan vrees ik voor de ziektes als de kids naar school gaan etc.
Wat zal ik dan blij zijn dat ik hem heb gevaccineerd.
Nieuw-Jasje
08-11-2009, 22:12
Een normaal mens slikt dat nooit zomaar en altijd zo min mogelijk, lijkt mij. Alhoewel, mijn moeder heeft ooit 'ns ibruprofen 600mg gekregen, die heb ik ingepikt. Heb er nog eentje en die koester ik.
Nouh, ik zie helaas veel mensen om mij heen die om het minst geringste pijnstillers innemen. En ik hoef maar te zeggen ik heb hoofdpijn en het wordt mij aangeboden.
Maar goed, Alhamdoullilah.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.