Bekijk originele versie : Ik wil er voller uit zien..
alhoceima_hayat
07-06-2004, 22:47
Ik ben inmiddels 18 jaar geworden...en ik weeg maar 47kilo.....
ik wil zo graag aankomen en eruit zien als een volwassene vrouw..maar het lukt gewoon niet..ik eet namelijk meer dan een olifant..maar kom geen halve kilo aan.....
Wie kent er een geneesmiddel voor dit geval? want ik zie er echt uit als een kind van 14 jaar...
alvast bedankt
groetjes Hayat
:zwaai:
alhoceima_hayat
07-06-2004, 22:58
niemand??????????????????????????????????????????? ???????
LaiLaaTJuH
07-06-2004, 23:10
Misschien alleen maar ongezond eten.. :maf:
alhoceima_hayat
08-06-2004, 09:41
Origineel gepost door LQwaadsvrouwtje
de pil is een optie
je krijgt dat binnen de kortste keren een mooie ronde bil :maf2:
dat heb ik al :D
alleen zie ik eruit als een kleine kind..terwijl ik 18 ben...niet normaal meer.. :kwaad:
salma_salima
08-06-2004, 10:49
Wil je er voller uitzien, tegen woordig zijn er op de markt een aantal pillen waarvan je aan kunt komen, maar een middel wat ze in marokko gebruiken is van die banaenshake, dat doe je met melk, bananen, dadels en amandelen walnoten en noten die je zelf wil toevoegen, wat ze ook gebruiken en waar je dikker van wordt zon soort siroopje dat ze in marokko gtebruiken om te sla[pen maar k ben die naam kwijt :confused:
Ok meid maar je moet juist blij zijn dat je lekker dun bent, je kan eten wat je wil je hoeft niet bang zijn om aan te komen en als je dikker wordt? wat heb je eraan je hebt alleen meer kans op ziekten en s slecht voor je gezondheid maar dit s maar mijn mening,
Maar meid thallay doeg :zwaai:
karimmacho
08-06-2004, 14:38
Meskina...
alhoceima_hayat
08-06-2004, 16:08
Origineel gepost door karimmacho
Meskina...
daar heb ik namelijk niks aan :kwaad:
anoniempjee
08-06-2004, 16:13
Origineel gepost door alhoceima_hayat
Hahahahaah... hahahah
Veel succes meid :zwaai:
karimmacho
08-06-2004, 18:52
Ach Hou Je bek man.. stomme manwijf.. snorrie.. botje.. korkie...
Wahahahahahahaha
:bril:
Oja En Nog Wat:
Stinkdier:D
missie_19
08-06-2004, 19:34
Wahahahahahahaha
Oja En Nog Wat:
:jammer:
alhoceima_hayat
09-06-2004, 09:25
Wahahahahahahaha
Oja En Nog Wat:
Ik zal me maar niet tot jou niveau verlagen..leeghoofd.. :D
karimmacho
09-06-2004, 13:14
Ik zal me maar niet tot jou niveau verlagen..leeghoofd.. :D
Je hebt gewoon niets meer te zeggen:stout:
contradiction
10-06-2004, 01:32
ik ken dit mijn vriendin heeft t er vaak over, en ik vind t echt nergens voor nodig, t is toch moooi dat je superslank bent? als je een gezond gewicht hebt dan maakt t toch niet uit, geniet gewoon je hoeft niet op je lijn te letten.
maar goed mijn vriendin die had t hier over: er worden van die shakes verkocht waarvan je veel aankomt, volgens mij is t binnen een maand ongeveer 10 kilo, maar dat lijkt mij erg veel, als je graag wil aankomen en je kan t hebben ok, maar let op dat je t niet overdrijft, want later als je kinderen krijgt inshaallah kom je ook aan.
als ik jou was zou ik er niet mee zitten, je bent wie je bent en wees tevreden met jezelf draag kleding die je jezelf erg mooi vind staan dat helpt ;) en vergeet een ding niet Wij vrouwen zijn altijd mooi/ aantrekkelijk alhamdoelillah
alhoceima_hayat
10-06-2004, 01:42
Origineel gepost door contradiction
ik ken dit mijn vriendin heeft t er vaak over, en ik vind t echt nergens voor nodig, t is toch moooi dat je superslank bent? als je een gezond gewicht hebt dan maakt t toch niet uit, geniet gewoon je hoeft niet op je lijn te letten.
maar goed mijn vriendin die had t hier over: er worden van die shakes verkocht waarvan je veel aankomt, volgens mij is t binnen een maand ongeveer 10 kilo, maar dat lijkt mij erg veel, als je graag wil aankomen en je kan t hebben ok, maar let op dat je t niet overdrijft, want later als je kinderen krijgt inshaallah kom je ook aan.
als ik jou was zou ik er niet mee zitten, je bent wie je bent en wees tevreden met jezelf draag kleding die je jezelf erg mooi vind staan dat helpt ;) en vergeet een ding niet Wij vrouwen zijn altijd mooi/ aantrekkelijk alhamdoelillah
gelijk heb je meiske..woulahiela..ik geef je echt grote gelijk in wat je zegt...maar ik vind me zelf echt te mager..snap je..
dus vijf kilo bjkomen lijkt me echt wel wat voor me..
maar alvast bedankt..
Groeten, Hayat
:zwaai:
karimmacho
10-06-2004, 16:14
Origineel gepost door contradiction
Begrijp je Het Nog steeds niet wela? Ze is PLAT dat is haar probleem..
Ze wil voller worden zodat ze kans maakt bij mij :hihi: :stout:
Groetjes Handsome guy..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.