Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tanden bleken...

Pagina's : [1] 2

appeltje_22
08-11-2009, 18:46

Wie heeft dit ooit gedaan.... Of is van plan tanden te bleken. Graag jullie reacties

..Q..
10-11-2009, 09:27
Hoi, ik heb mijn tanden een tijdje terug laten bleken bij WIT. (www.wit.nl) Het deed bij mij verschrikkelijk pijn. Blijken dus pijnscheuten in de zenuwen te zijn. Verschrikkelijk, ik wou eigenlijk stoppen met de behandeling. Na een uur ben je klaar, het resultaat was wel prachtig wit. Je krijgt recepten mee, de eerste dagen mag je alleen wit voedsel zonder kleurstoffen eten. Bij mij jammer genoeg was het hele witte er snel af. Ik ben toen terug gegaan en volgens hun kleurenkaart zou het nog witter zijn als toen ik weg ging wat absoluut niet het geval was. Mijn tanden zijn wel mooi wit (maar zouden wat mij betreft nog witter mogen.) Kostte uiteindelijk € 385.- maar het er geen spijt van!

..Q..
10-11-2009, 13:34
Hoi, nee ze worden niet geler. In eerste instantie is het echt wit, wit en daarna kleurt het wat terug maar blijft wit.

appeltje_22
10-11-2009, 17:54
Hoi, ik heb mijn tanden een tijdje terug laten bleken bij WIT. (www.wit.nl) Het deed bij mij verschrikkelijk pijn. Blijken dus pijnscheuten in de zenuwen te zijn. Verschrikkelijk, ik wou eigenlijk stoppen met de behandeling. Na een uur ben je klaar, het resultaat was wel prachtig wit. Je krijgt recepten mee, de eerste dagen mag je alleen wit voedsel zonder kleurstoffen eten. Bij mij jammer genoeg was het hele witte er snel af. Ik ben toen terug gegaan en volgens hun kleurenkaart zou het nog witter zijn als toen ik weg ging wat absoluut niet het geval was. Mijn tanden zijn wel mooi wit (maar zouden wat mij betreft nog witter mogen.) Kostte uiteindelijk € 385.- maar het er geen spijt van! Zo hé... Pijnscheuten, had dat echt niet verwacht! Gelukkig heb je er geen spijt van.

appeltje_22
10-11-2009, 17:54

Hoi, nee ze worden niet geler. In eerste instantie is het echt wit, wit en daarna kleurt het wat terug maar blijft wit. Hoelang blijven ze echt wit?

..Q..
11-11-2009, 10:20
Is lastig om te zeggen. In mijn eigen ogen zijn ze al niet mooi wit meer maar anderen zeggen dat het resultaat nog steeds mooi is. Eigenlijk alleen de eerste 2 dagen is het supermooi wit, daarna kleurt het wel wat terug. Ik was niet tevreden (ik wou wit-wit, zoals mij verteld was) en ben terug gegaan, gingen ze mij vertellen dat het nog witter was geworden wat absoluut niet het geval was. Ben toen geirriteerd weggegaan. Maar mag op zich niet klagen over het resultaat. Maar hoe lang het wit blijft is per persoon verschillend. Ook hoe je erna mee omgaat, eet je veel voeding met kleurstoffen, drink je veel koffie enz. Je hebt ook speciale tandpasta om het resultaat langer mooi te houden, daar zit 1% actieve stof in, (ben even vergeten hoe het heet hoor).

appeltje_22
11-11-2009, 20:16
Wel verrot dat ze dan doen alsof jij gek bent... Mensen nog meer ervaringen?

Experience
11-11-2009, 20:26
Ik ben van plan om dat in december of januari te gaan laten doen bij mijn tandarts.

appeltje_22
11-11-2009, 20:30
Mag ik vragen hoeveel je ervoor moet betalen?

Experience
11-11-2009, 20:42
Ik betaal dan 300 euro voor het totaal pakket. Bleken, naverzorging etc.

appeltje_22
11-11-2009, 20:49
Okey. Op zich valt dit wel mee omdat er ook naverzoring bij inzit. Toch...?

Experience
11-11-2009, 20:55
Precies, alles zit inbegrepen.

..Q..
12-11-2009, 14:48
Ik heb ook geinformeerd toendertijd bij verschillende tandartsen. Kost vaak tussen de € 250.- en € 300.- Het is vaak minder schadelijk voor je tanden maar je moet wel elke nacht met een gebitje inslapen en het resultaat is minder. Bij de tandarts moet je dus een afdruk van je gebit laten maken, het voordeel is dus wel dat als je het in de toekomst nog eens wilt bleken en je gebit niet veranderd is je alleen de bleekgel hoeft te kopen (dat is niet zo duur) en verder geen kosten hebt.

LamyaZ
12-11-2009, 17:13
Ik heb ze ook laten bleken bij de tandarts, het heeft me €350 gekost. Mijn tanden waren witter maar niet superwit hoe ik het graag had gewild. Want ik wou natuurlijk gaan voor hollywoodwit :hihi: Ik heb gevraagd aan de tandarts waarom het niet zooooooo wit was (Ross van Friends wit :hihi: ) en ik kreeg het antwoord: uw tanden kunnen maar zo wit worden als uw originele kleur van uw tanden. Dus spierwit ga je ze nooit krijgen met bleken. Ik vroeg dan waarom de sterren van op tv dan allemaal zo'n witte tanden hebben en blijkt dat het facings zijn, dus witte omhulsels rond de tanden en dat zou veel meer kosten.... MAAR ik heb geen spijt :D

Experience
12-11-2009, 18:25

Damn, nu ben ik aan het twijfelen, :hihi:

Pagina's : [1] 2