Bekijk originele versie : Een probleempje
Slm Yasmina
Dit is mijn eerste keer dat ik een berichtje wil schrijven naar jou, want ik ben net geregistreerd. Dus ik begin maar eh.
Mijn probleem
Ik ben een student die bijna examen heeft. En wil me totaal concentreren op mijn examen. Maar er is onlangs een jongen die me af en toe wel eens belt, en we hangen wel soms lang aan de telefoon en ik ken hem wel. Ik denk dat ik er wat voor begin te voelen, maaaaaaaar die jongen kent iedereeeeen en iedereeeen kent hem. Dus mijn probleem is als ik met hem iets zou beginnen dat iedereen het zou te weten komen en dat is dus was ik niet wil en hij ook niet. Maar ik heb mezelf beloofd da ik geen contact mag hebben met 1 of ander jongen. Want dan gaat meestal mijn concentratie op hem gericht worde, ik ken mezelf! Wat zou jij doen als jij in mijn schoenen zou staan???
Dank je wel voor je begrip, zuster (k)(k)(k).
zeg_het_maar
07-06-2004, 22:39
Heb je je afgevraagd wat je met hem wil beginnen? Een relatie of een huwelijk? Wat wil je van hem en wat wil hij van jou?
Besef je dan niet waarom je op deze aardbol bent? Ben je op deze aardbol om zonden te verzamelen?
Of ben je op deze aardbol om die verleidingen en die beproevingen te doorstaan in de Gehoorzaamheid van je HEER!!!
Heb je daaraan gedacht??
Negeer die jongen, laat hem met rust en houd je bezig met je studies. En denk na over het Hiernamaals in plaats van aan een jongen die misschien zwakker is dan jou.
Wat heeft shaytaan toch zoveel meiden in zijn macht..... :jammer:
XCindarellaX
07-06-2004, 22:51
Origineel gepost door zeg_het_maar
Heb je je afgevraagd wat je met hem wil beginnen? Een relatie of een huwelijk? Wat wil je van hem en wat wil hij van jou?
Besef je dan niet waarom je op deze aardbol bent? Ben je op deze aardbol om zonden te verzamelen?
Of ben je op deze aardbol om die verleidingen en die beproevingen te doorstaan in de Gehoorzaamheid van je HEER!!!
Heb je daaraan gedacht??
Negeer die jongen, laat hem met rust en houd je bezig met je studies. En denk na over het Hiernamaals in plaats van aan een jongen die misschien zwakker is dan jou.
Wat heeft shaytaan toch zoveel meiden in zijn macht..... :jammer:
Goed gezegd zuster!
Nisrine027
09-06-2004, 01:10
Origineel gepost door zoetevruchtje
Slm Yasmina
Dit is mijn eerste keer dat ik een berichtje wil schrijven naar jou, want ik ben net geregistreerd. Dus ik begin maar eh.
Mijn probleem
Ik ben een student die bijna examen heeft. En wil me totaal concentreren op mijn examen. Maar er is onlangs een jongen die me af en toe wel eens belt, en we hangen wel soms lang aan de telefoon en ik ken hem wel. Ik denk dat ik er wat voor begin te voelen, maaaaaaaar die jongen kent iedereeeeen en iedereeeen kent hem. Dus mijn probleem is als ik met hem iets zou beginnen dat iedereen het zou te weten komen en dat is dus was ik niet wil en hij ook niet. Maar ik heb mezelf beloofd da ik geen contact mag hebben met 1 of ander jongen. Want dan gaat meestal mijn concentratie op hem gericht worde, ik ken mezelf! Wat zou jij doen als jij in mijn schoenen zou staan???
Dank je wel voor je begrip, zuster (k)(k)(k)
jij bent 17 volgens je profiel! ben je dan ook niet een beetje jong voor een relatie??? toen ik net zo oud was, had ik geen eens ontresse on jongens.....ik haatte ze zelfs.
Mohoeim denk aan je studie, dat is belangerijk voor je toekomst...
socialedienst
09-06-2004, 11:23
ok...advies van een jongen??
zusje..laat m gaan...bel ff niet en vertel m dat je bezig bent met examen enz..
na je examen, kan je misschien weer contact zoeken (wat ook niet goed is, helemaal geen contact is het beste natuurlijk)
je bent nog jong en om nu al te beginnen met die hoofdpijn, das nie leuk. GEloof me, t is niet alleen maar liefde en leuk doen..mooie woordjes en dingen...neeeeeee..... er is ook pijn en verdriet en teleurstelling bij.....denk daar maar over na..
classy_me
09-06-2004, 11:31
denk aan je toekomst... leer goed... maak je examens... hoewel het niet echt met leeftijd te maken heeft is een relatie inderdaad vaak alleen maar hoofdpijn....
UndercoverAngel
09-06-2004, 12:05
Concentreer je op je school etc.. Als hij je lmektab is komt het vanzelf wel goed.. Maak je niet al te druk.. ;)
.:UcA:.
love_tinghir
09-06-2004, 12:17
Ten eerste: Jongens zijn sukkels....;)
Ten tweede: School gaat voor Jongens..!
girlfromnador
10-06-2004, 09:15
salam oe alaikom allemaal,
ik heb 1 advies voor je lieverd : vraag de jongen je met rust te laten, als hij dat doet en respecteerd weet je pas echt wat hij voor jou voelt, en als dat een sterk gevoel is zal dat gevoel er wel lang blijven en als het goed is net zo lang totdat jullie beiden klaar zijn voor een relatie om vervolgens een goed huwlijk te beginnen insháÁLLAH.
moge ALLAH jullie helpen met deze moeilijke beslissing.
oujdiariffia
10-06-2004, 14:31
Origineel gepost door zoetevruchtje
Slm Yasmina
Mijn probleem
Dank je wel voor je begrip, zuster (k)(k)(k)
Lieve meid,
Als ik je zo lees, dan herken ik best wel wat dingetjes in je verhaal, en ik kan je dan met klem vertellen niet te handelen als hoe ik destijds heb gedaan: Door het contact te verbreken.
Echter wil ik daarom adviseren om dan vooral niet het contact te verbreken, want dan blijf je acher met een klote gevoel, en dat mag denk ik ook niet de bedoeling zijn!, in hoeverre je je dan kan concentreren is nog maar de vraag!!.
Dus vertel hem in alle eerlijkheid over je gevoelens en wat hij ermee doet, dat merk je dan wel. Echter neem ik aan dat het niet iemand is die met iedereen kletst, want anders had je allang geen contact met hem, toch?..
Succes hiermee!.
oujdiariffia
10-06-2004, 14:35
Origineel gepost door love_tinghir
Ten eerste: Jongens zijn sukkels....;)
Ten tweede: School gaat voor Jongens..!
:confused:
Sophia_Eisa
10-06-2004, 19:57
Origineel gepost door UndercoverAngel
Concentreer je op je school etc.. Als hij je lmektab is komt het vanzelf wel goed.. Maak je niet al te druk.. ;)
.:UcA:.
Ik sta versteld van je woorden, ik dacht orecies hetzelfde toen ik het bericht las. Maar goed dat ik eerst altijd ff kijk voordat ik iets schrijf.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.