Bekijk originele versie : Een probleempje
Slm Yasmina
Dit is mijn eerste keer dat ik een berichtje wil schrijven naar jou, want ik ben net geregistreerd. Dus ik begin maar eh.
Mijn probleem
Ik ben een student die bijna examen heeft. En wil me totaal concentreren op mijn examen. Maar er is onlangs een jongen die me af en toe wel eens belt, en we hangen wel soms lang aan de telefoon en ik ken hem wel. Ik denk dat ik er wat voor begin te voelen, maaaaaaaar die jongen kent iedereeeeen en iedereeeen kent hem. Dus mijn probleem is als ik met hem iets zou beginnen dat iedereen het zou te weten komen en dat is dus was ik niet wil en hij ook niet. Maar ik heb mezelf beloofd da ik geen contact mag hebben met 1 of ander jongen. Want dan gaat meestal mijn concentratie op hem gericht worde, ik ken mezelf! Wat zou jij doen als jij in mijn schoenen zou staan???
Dank je wel voor je begrip, zuster (k)(k)(k).
zeg_het_maar
07-06-2004, 22:39
Heb je je afgevraagd wat je met hem wil beginnen? Een relatie of een huwelijk? Wat wil je van hem en wat wil hij van jou?
Besef je dan niet waarom je op deze aardbol bent? Ben je op deze aardbol om zonden te verzamelen?
Of ben je op deze aardbol om die verleidingen en die beproevingen te doorstaan in de Gehoorzaamheid van je HEER!!!
Heb je daaraan gedacht??
Negeer die jongen, laat hem met rust en houd je bezig met je studies. En denk na over het Hiernamaals in plaats van aan een jongen die misschien zwakker is dan jou.
Wat heeft shaytaan toch zoveel meiden in zijn macht..... :jammer:
XCindarellaX
07-06-2004, 22:51
Origineel gepost door zeg_het_maar
Heb je je afgevraagd wat je met hem wil beginnen? Een relatie of een huwelijk? Wat wil je van hem en wat wil hij van jou?
Besef je dan niet waarom je op deze aardbol bent? Ben je op deze aardbol om zonden te verzamelen?
Of ben je op deze aardbol om die verleidingen en die beproevingen te doorstaan in de Gehoorzaamheid van je HEER!!!
Heb je daaraan gedacht??