Bekijk originele versie : Windows live messenger
MwTheelepeltje
07-11-2009, 21:54
Salaam,
Is er iemand online die mij op msn kan helpen met windows live messenger.. Wordt er gek van en ben helaas niet echt handig met de pc.. :maf:
Dus als iemand er verstand van heeft en me even uit de brand wil helpen, graag... :o
Assalaam.
Fatimae_00
08-11-2009, 19:28
Diegene mag mij ook wel helpen, zit nogal in de knoop!
Ik wil wel helpen.
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2882008
MwTheelepeltje
09-11-2009, 15:26
Ik wil wel helpen.
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2882008
Bedankt voor je reactie en je aanbod voor hulp! Ik ben inmiddels door een vriendelijke dame van m.nl geholpen, misschien dat je Fatima kunt helpen.. :goedzo:
Nogmaals bedankt.
Geen dank. Misschien kun jij fatima helpen, ik denk dat ze hetzelfde probleem heeft. :D
MwTheelepeltje
09-11-2009, 19:08
Geen dank. Misschien kun jij fatima helpen, ik denk dat ze hetzelfde probleem heeft. :D
Haha. Uiteraard als Fatima hetzelfde probleem als ik heeft. Mijn messenger probleem was het volgende: Bij het downloaden van de nieuwe messenger (gezien ik net als iedereen de melding bij de oude kreeg dat ik dit moest doen) gaf hij aan dat ie succesvol gedownload was, en ik kreeg ook een mapje met windows live bij start. Maar als ik dubbelklikte op het icoontje (van de nieuwe) om msn te openen, dan kreeg ik alsnog de oude msn. En alweer de melding dus, dat ik de nieuwe msn moest downloaden. En als ik dit weer probeerde, gaf hij aan dat ie al gedownload was.. Dus een beetje vreemd en raar allemaal.
Nou, Fatima, mocht je idd hetzelfde probleem als ik hebben. Dan mag je me gerust een pm sturen, en dan help ik je graag.
:goedzo:
bint_oujda
09-11-2009, 20:16
Haha. Uiteraard als Fatima hetzelfde probleem als ik heeft. Mijn messenger probleem was het volgende: Bij het downloaden van de nieuwe messenger (gezien ik net als iedereen de melding bij de oude kreeg dat ik dit moest doen) gaf hij aan dat ie succesvol gedownload was, en ik kreeg ook een mapje met windows live bij start. Maar als ik dubbelklikte op het icoontje (van de nieuwe) om msn te openen, dan kreeg ik alsnog de oude msn. En alweer de melding dus, dat ik de nieuwe msn moest downloaden. En als ik dit weer probeerde, gaf hij aan dat ie al gedownload was.. Dus een beetje vreemd en raar allemaal.
Nou, Fatima, mocht je idd hetzelfde probleem als ik hebben. Dan mag je me gerust een pm sturen, en dan help ik je graag.
:goedzo:
Ik heb hetzelfde probleem
MwTheelepeltje
09-11-2009, 20:24
Ik heb hetzelfde probleem
Wat je dan moet doen is bij program files, dit vind je bij local disc (C), msn verwijderen (dit is dan je oude msn) en dan de nieuwe weer downloaden. Als het goed is, moet het dan wel lukken....
Ik hoor van je.
:kus:
bint_oujda
10-11-2009, 11:25
Wat je dan moet doen is bij program files, dit vind je bij local disc (C), msn verwijderen (dit is dan je oude msn) en dan de nieuwe weer downloaden. Als het goed is, moet het dan wel lukken....
Ik hoor van je.
:kus:
Dat heb ik meerdere keren geprobeerd maar het lukt niet:s
MwTheelepeltje
10-11-2009, 11:57
Dat heb ik meerdere keren geprobeerd maar het lukt niet:s
En als je ook de nieuwe (die je al eerder had geinstalleerd) verwijderd, ook bij start, voorblad, mohiem overal waar je m ziet staan (inclusief de oude dus), en dan weer opnieuw download.
Ik had in eerste instantie alles verwijderd, ook bij start, voorblad, toen lukte het nog niet. Maar toen ik messenger vervolgens ook bij program files verwijderd had, lukte het wel.. Dus weet niet of daar het verschil zit..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.