Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mensen wat willen jullie worden of bereiken????????

Pagina's : [1] 2

sahbtie
07-06-2004, 20:12

mensen wat willen jullie bereiken en worden in jullie leventje??? :D (zelf weet ik het niet hoor :p ) maar wel iets met veel geld gelukkig worden! en me leven hebben geleefd met veeeeeeel plezier :rolleyes:

Amatoellah
07-06-2004, 20:14
Nou ik wil dus insha Allah vredig en gelukkig leven in de weg van Allah en elhalal wallahoelmoesta3an. En wat betreft geld... het is wel belangerijk daar niet van maar geld is niet alles joh! Geluk daar moet je naar streven en uiteindelijk is het leven wat wij ervan maken. Ik zou zeggen moge Allah je leiden! wassalaam

guppie
07-06-2004, 20:15
Ik wil mijn HBO diploma halen... Dan wil ik trouwen en werken, als er kindjes zijn huismoedertje spelen:)

moslimawomen
07-06-2004, 20:18
a salam oealaikom warahmatahoe wabarakatahoe ik wil inschallah een zo goed mogelijk oprechte moslima worden mijn hele leven lang!!!!! Wat ik dus wil bereiken is inschallah het paradijs....... en meid je moet niet te veel aan geld denken...dat is de weg van sjaitaan wees tevreden met wat je hebt.......en ga niet voor het wereldse leven maar werk voor het hiernamaals inschallah...!!!!!!!!!!!!!! wa salaam oealaikom warahmatahoe

moslimawomen
07-06-2004, 20:20

Origineel gepost door Clitcorrector ik heb al veel bereikt ik ben clitcorrector!! schaam je je niet???? Moge Allah je vergeven!!! en Moge Allah je Leiden!!!! wa salaam oealaikom warahmatahoe,

sahbtie
07-06-2004, 20:25
ewa gaan we nog reageren mense???

sahbtie
07-06-2004, 20:26
hehehehehe i kwil oma worden met kleinkinderen waar ik een draai om de oor kan geven

Lady_moi
07-06-2004, 20:27
Ik wil bereiken wat ik wil bereiken en wat ik wil bereiken zal ik ook bereiken als ik er alles voor doe om hte te bereiken natuurlijk met de wil van Allah swt

sahbtie
07-06-2004, 20:27
citaat: Origineel gepost door guppie Ik wil mijn HBO diploma halen... Dan wil ik trouwen en werken, als er kindjes zijn huismoedertje spelen jah dan heb je echt een fijn leventje ahahaha maar eerst halen he(doorbijten)

sahbtie
07-06-2004, 20:31
wanneer je aan je toekomst denkt en er aan werkt moet je niet vergeten dat je ook moet leven in je heden,want dat word je verleden,en word niet meer herhaalt

moslimawomen
07-06-2004, 20:59
Origineel gepost door Clitcorrector als jij je bek dichthoudt leid ik me zelf wel :rolleyes: oke.??!!......... Moge Allah je weer vergeven!!!!!!! En hoe wil je je zelf leiden als Allah subhana watala degene is die Leidt en die laten Dwalen????? wa salaam oealaikom warahmatahoe

happy1
07-06-2004, 22:02
ik wil eerst de benodigde diploma's halen en dan inshallah me eigen reisbureau beginnen... en trouwen en kinderen dat doe ik alleen als ik me droomprins ontmoet... maar dat lijkt mij sterk dus ik wil ZAKENVROUW worden..en heel gelukkig zijn met me pappie en mammie en broers en zussen

IkBenSaliha
07-06-2004, 22:07
Origineel gepost door sahbtie mensen wat willen jullie bereiken en worden in jullie leventje??? :D (zelf weet ik het niet hoor :p ) maar wel iets met veel geld gelukkig worden! en me leven hebben geleefd met veeeeeeel plezier :rolleyes: Ik wil incha allah later in een ziekenhuis werken en ook in de moskee. Getrouwd zijn als allah het wil Veel kinderen... ik hou van kinderen. Het intresseert mij niet of ik veel of weinig geld heb. Als ik maar gelukkig ben. :) Incha allah

CAMILLIA_3
08-06-2004, 10:37
;)Ik wil insha allah mijn hbo toerisme en recreatie behalen. En werken als stewardess later insha allah doorgroeien naar de functie purser of manager in de toerisme. zelf reizen samenstellen vind ik ook wel leuk. nog ff wachten dus, na de zomer van 2005 ga ik beginnen : ;) groetjes

maysae123
08-06-2004, 13:03

Origineel gepost door Clitcorrector als jij je bek dichthoudt leid ik me zelf wel :rolleyes: he zo zie je maar je bent echt zo dom dat je niet eens wat dat mensen een mond hebben en dieren een bek

Pagina's : [1] 2