Bekijk originele versie : Valende ster!!!
NaDoR.ZiNa
22-11-2002, 15:25
Nou ik had dus gehoord dat je deze maand rond een uur of half 2 snachts moet kijken naar de lucht omdat er in deze maand veel valende sterren zijn ofzo?? Jha ik heb het nog nooit gezien dus lijkt me wel leuk maar jah heb eigenlijk wel wat beters te doen om half 2 in de nacht!!!! lekker snurken hahaha maar jah weet iemand hier wat van????
zakia_1984
22-11-2002, 15:29
okeeeee dan ik heb eeen heeeeeeele belangrijke wens ;)
Weet je wel dat je een wens mag doen als je een vallende ster ziet.
Ik heb er al 5 gezien. En in Marokko zie ik er altijd veel. Dus als je op vakantie bent goed naar de sterren kijken he. Want ze vallen je oren voorbij.
zakia_1984
22-11-2002, 15:31
in marokko moet je zolang je een vallende ster ziet, elke keer een 1000 zeggen dus zie je hem 3 sec dan zeg duizend tweeduizend drieduziend, zoveel shaijatien worden dan naar zahanama terug gegestuurd
yooooo check deze ik was in egypte met me familie zat ik s`nachts op het strand ik zat te kijken naar de lucht en wheooeoeoe daar viel een vallende ster.......
je moet het gewoon niet willen gewoon rustig kijken en dan vallen ze gelijk........
ik had een wens gedaan en die kwam diezelfde nacht nog uit.......HET WERKT ECHT !!!!hahahha
zakia_1984
22-11-2002, 15:36
ik woon in oujda, als je daar dan naar het platteland gaat, krijg je wahed lichtshow waar je duizelig van wordt. zo mooi
Brownsugar
22-11-2002, 16:34
vallende sterren bestaan niet...
al_hamka
23-11-2002, 01:08
Heeeeey Nador Zina,
weet je wat ik dit jaar heb gedaan? Een vriendin kwam bij me logeren (in de vakantie in Maghreb) en toen verveelden we ons dood. We waren thuis gekomen na een lange dag strand.
Ewa jah.. WAT gingen we NU DOEN?
We hebben een deken gepakt, zijn chips en cola gaan kopen bij het winkeltje om de hoek en zijn naar boven gelopen. Op sta7 (het dak) hebben we ons dekentje klaargelegd met het eten erop. Kaarten en Discman erbij... beetje musica :D
Na een tijdje zijn we gaan liggen en hebben we een tijdje naar de hemel gekeken omdat we ons KAPOT verveelden... wat we toen zagen was echt het MOOISTE WAT IK OOIT HEB GEZIEN!!!!
We hebben vanaf 22.00 uur tot 1.00 daar gelegen en we hebben zeker 15 vallende sterren gezien. De een mooier en groter dan de ander.
Dussuhhh als je ooit vallende sterren wilt zien.. ga op een heldere nacht in Marokko op sta7 liggen en je beleefd iets moois :Iluvu:
:zwaai:
** SouSou **
NaDoR.ZiNa
23-11-2002, 01:13
Zo mooi man!!!!! Ik heb het nog nooit gezien en wil het dus heeeeeeeel graag zien!!!! Ik zal cker deze zomer in marokkoeen avondje/nacht lang naar dehmel kijken of ik iets zie!! Maar jah wedden dan zie ik weer nix natuurlijk ik heb altijd pech :( ewa het is nu bijna rond half 2 dus ik ga zo ff uit me raampje kijken misschien zie ik vandaag wel wat:D :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.