Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik ken een jongen hij had 3 maanden verkering met zo een meisje.

Pagina's : [1] 2 3

praatjes
07-06-2004, 19:48

Hij had dat meisje nog nooit met geen een vinger aangeraakt. Haha precies na die 3 maanden zei ze tegen hem; ''tazz jij bent homo man'' en ging ze bij hem weg! :)

Lady_moi
07-06-2004, 19:49
Zijn verdiende loon! Origineel gepost door praatjes Hij had dat meisje nog nooit met geen een vinger aangeraakt. Haha precies na die 3 maanden zei ze tegen hem; ''tazz jij bent homo man'' en ging ze bij hem weg! :)

nadia_tetouan
07-06-2004, 19:50
Wat erg man . ben jij dat of een vriend of zo ? groetjes nadia

Benkiro
07-06-2004, 19:50
...wat een mongool... Goed zijn loont gewoon niet in deze wereld..

Schatjee
07-06-2004, 19:51

Origineel gepost door Clitcorrector hahahahahahahaha shieeeeeeeeeeeeeeeeet wat een homo na 3 maanden bevallen ze bij mij al van hun eerste kind :stout: Uhu :moe:

missy898
Das toch aan de ene kant best fijn, al denk ik nu wel na en ja ik zou ook denken dat het een homo zou zijn :D Nee joh maar het kan tog dat die jongen rustig wou doen...je kan het ook wel zien als respect... :p :zwaai: :zwaai: :blauwkus: Siham :blauwkus:

Schatjee
Origineel gepost door praatjes Hij had dat meisje nog nooit met geen een vinger aangeraakt. Haha precies na die 3 maanden zei ze tegen hem; ''tazz jij bent homo man'' en ging ze bij hem weg! :) Tja zulke meiden heb je ook :jammer:

missy898
07-06-2004, 19:54
Origineel gepost door Clitcorrector hahahahahahahaha shieeeeeeeeeeeeeeeeet wat een homo na 3 maanden bevallen ze bij mij al van hun eerste kind :stout: :giechel: :melig: :giechel: :melig: :maf:

Schatjee
07-06-2004, 19:56
Origineel gepost door Clitcorrector ja ik kan dat ;) Okay.. :o

Schatjee
07-06-2004, 20:00
Origineel gepost door Clitcorrector je weet me te vinden als je niet van wachten houdt ik schiet altijd raak :eek: Nee dank u! :o

LieveMeisje
07-06-2004, 20:04
[QUOTE]Origineel gepost door praatjes Hij had dat meisje nog nooit met geen een vinger aangeraakt. Haha precies na die 3 maanden zei ze tegen hem; ''tazz jij bent homo man'' en ging ze bij hem weg! :) [/QUOTE heeft DAT MEISJE geen vingers dan???? pfff zij kunt toch zelf VING.EREN!!!!! :eek:

guppie
07-06-2004, 20:09
Origineel gepost door praatjes Hij had dat meisje nog nooit met geen een vinger aangeraakt. Haha precies na die 3 maanden zei ze tegen hem; ''tazz jij bent homo man'' en ging ze bij hem weg! :) :rolleyes: Praatjes!!!

MISSDHC
07-06-2004, 20:12
hey hey mensen vuile wijven heb je ook hoor dit is wat we met ze moeten doen :auw: opblazen die handel tfoeeeeeee!!!!!!!vieze wijven elke keer alleen maar klagen over de jongens terwijl ze zelf ook vieze wijven zijn :boos: DHC fan 4LIFE ik sluit me helemaal aan met hun teksten en meningen over onze samenleving ze hebben gelijk WIJVEN DIE ZICH AANGESPROKEN VOELEN DIT IS WAT JULLIE KUNNEN KRIJGEN :aftel:

LieveMeisje
07-06-2004, 20:14
Origineel gepost door Clitcorrector vinger jij zelf liever dan dat ik het bij jou doe? :confused: Ja ik vinger liever en geniet ik lekker van mezelff mmmmmmmmmm heerlijkkk gehehehehehe :eek: :zwaai:

LieveMeisje
07-06-2004, 20:19

Origineel gepost door Clitcorrector stoute clit :kwaad: ik moet je nodige controleren :stout: Nee ga je exhoertje controleren ofzo, ik hoef niet gecontoleerd te wordennn want het is mijn lichaam :ego:

Pagina's : [1] 2 3