Bekijk originele versie : Ik ken een jongen hij had 3 maanden verkering met zo een meisje.
praatjes
07-06-2004, 19:48
Hij had dat meisje nog nooit met geen een vinger aangeraakt. Haha precies na die 3 maanden zei ze tegen hem; ''tazz jij bent homo man'' en ging ze bij hem weg! :)
Lady_moi
07-06-2004, 19:49
Zijn verdiende loon!
Origineel gepost door praatjes
Hij had dat meisje nog nooit met geen een vinger aangeraakt. Haha precies na die 3 maanden zei ze tegen hem; ''tazz jij bent homo man'' en ging ze bij hem weg! :)
nadia_tetouan
07-06-2004, 19:50
Wat erg man .
ben jij dat of een vriend of zo ?
groetjes nadia
...wat een mongool... Goed zijn loont gewoon niet in deze wereld..
Schatjee
07-06-2004, 19:51
Origineel gepost door Clitcorrector
hahahahahahahaha shieeeeeeeeeeeeeeeeet wat een homo na 3 maanden bevallen ze bij mij al van hun eerste kind :stout:
Uhu :moe:
missy898
Das toch aan de ene kant best fijn, al denk ik nu wel na en ja ik zou ook denken dat het een homo zou zijn :D
Nee joh maar het kan tog dat die jongen rustig wou doen...je kan het ook wel zien als respect... :p
:zwaai: :zwaai:
:blauwkus: Siham :blauwkus:
Schatjee
Tja zulke meiden heb je ook :jammer:
missy898
07-06-2004, 19:54
hahahahahahahaha shieeeeeeeeeeeeeeeeet wat een homo na 3 maanden bevallen ze bij mij al van hun eerste kind :stout:
:giechel: :melig: :giechel: :melig:
:maf:
Schatjee
07-06-2004, 19:56
ja ik kan dat ;)
Okay.. :o
Schatjee
07-06-2004, 20:00
je weet me te vinden als je niet van wachten houdt ik schiet altijd raak :eek:
Nee dank u! :o
LieveMeisje
07-06-2004, 20:04
[QUOTE]Origineel gepost door praatjes
Hij had dat meisje nog nooit met geen een vinger aangeraakt. Haha precies na die 3 maanden zei ze tegen hem; ''tazz jij bent homo man'' en ging ze bij hem weg! :) [/QUOTE
heeft DAT MEISJE geen vingers dan???? pfff zij kunt toch zelf VING.EREN!!!!! :eek:
:rolleyes: Praatjes!!!
hey hey mensen
vuile wijven heb je ook hoor dit is wat we met ze moeten doen :auw: opblazen die handel
tfoeeeeeee!!!!!!!vieze wijven elke keer alleen maar klagen over de jongens terwijl ze zelf ook vieze wijven zijn :boos:
DHC fan 4LIFE ik sluit me helemaal aan met hun teksten en meningen over onze samenleving ze hebben gelijk
WIJVEN DIE ZICH AANGESPROKEN VOELEN DIT IS WAT JULLIE KUNNEN KRIJGEN :aftel:
LieveMeisje
07-06-2004, 20:14
vinger jij zelf liever dan dat ik het bij jou doe? :confused:
Ja ik vinger liever en geniet ik lekker van mezelff mmmmmmmmmm heerlijkkk gehehehehehe :eek:
:zwaai:
LieveMeisje
07-06-2004, 20:19
stoute clit :kwaad: ik moet je nodige controleren :stout:
Nee ga je exhoertje controleren ofzo, ik hoef niet gecontoleerd te wordennn want het is mijn lichaam :ego:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.