Benisaidgirl
07-11-2009, 15:19
salaam ik hoop dat iemand mij kan helpen.. het ging als volgt, ik had de msn 8.5 ,volgens mijn zus kon ik beter de 9.0 msn downloaden , nou zo gezegt zo gedaan,, ik vindt die msn 9.0 maar niks en wil weer terug naar mijn oude msn 8.5, Nou ik heb dus eerst msn 9.0 verwijderd en toen 8.5 msn opnieuw gedownload... eenmaal 8.5 kon ik dus niet aanmelden omdat ik telkens de melding kreeg, er is een nieuwe versie msn klik ja of nee.. ik klikte op nee en ben toen naar het icoon van messenger gegaan heb op eigenschappen geklikt en vervolgens op compatibiliteit en toen heb ik dus de compatibiliteit modus veranderd in WINDOWS 2000 ... en opeens kreeg ik een melding dat de kleur bla bla in de oude versie zal verschijnen, ik klikte prongelijk en opeens veranderde heel mijn beeldscherm... in donkere kleur de vensterbalk werd als de van de oude versie computers xp ofzo... ik zelf heb een windows vista en ik weet niet hoe ik het weer terug moet krijgen naar de oude kleuren beeld scherm en vensterbalk... ik kan het wel veranderen bij kleurenschema dan is alles in orde , maar als ik mijn laptop afsluit en weer aanmeld komt die oude vieze beeldscherm weer terug... ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben met mijn verhaal... alsjeblieft als iemand hier verstand van heefft laat het me dan weten.. gr