Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : nieuwslezers op arabische zenders...

Pagina's : [1] 2

LZN
22-11-2002, 15:04

doen ze eigelijk wel aan ramadan? ;) nou hun gezicht is helemaal geverfd....en waarom dragen ze zoveel make-up??? en waarom kiezen ze alleen de knape meiden?? ;) of heb jullie daar niet opgelet? :zwaai:.

zakia_1984
22-11-2002, 15:05
Knap????? hmmmm smaken verschillen

-Reda-
22-11-2002, 15:06
Origineel gepost door elmarocani doen ze eigelijk wel aan ramadan? ;) nou hun gezicht is helemaal geverfd....en waarom dragen ze zoveel make-up??? en waarom kiezen ze alleen de knape meiden?? ;) of heb jullie daar niet opgelet? :zwaai: ze hebben alijd make-up op...dat is standaard...anders krijg je daar een of ander wezen uit Resident Evil op je scherm...:D Maar misskien zijn ze geen moslims? Of het is na Maghrib opgenomen, alleen weet ik niet hoe het bij live-uitzendingen zit...

zakia_1984
22-11-2002, 15:07
ja snap ik, toch twijfel ik aan je smaak :D :D

zakia_1984
22-11-2002, 15:09

Origineel gepost door elmarocani ik heb het over de vrouwen natuurlijk voor de duidelijkheid :D ja snap ik, toch twijfel ik aan je smaak :D :D

oujdiameghrabia
22-11-2002, 18:32
daar heb je wel gelijk in vooral vooral die nieuwslezressen van al jazeera dat is mij ook opgevallen die van marokko zijn wel lelijk

Meknessia_warda70
22-11-2002, 19:18
hahahhahaha waar jullie wel allemaal niet op letten maar je hebt wel gelijk misschien is het in de avnd opgenomen ???

Marocca
14-01-2003, 01:38
Origineel gepost door elmarocani ik let op alles... :D :hihi:

Wa7ida
14-01-2003, 09:17
IK ben benieuwd of jullie ze nog mooi vinden als ze hun gezicht wassen???? :toink: Wallah je gaat schrikken!!!! Zonder make up zijn die Ladie's KAPOTT LELIJK. Neem dat maar van mij aan!!!!! En zo mooi zien we er allemaal uit met 200000 kilo make up!!! (nou ja bijna allemaal). Walakien meisjes zonder make up zien er beter uit, ik bedoel doe het met mate. Zoveel make up draagt alleen een Lahrousa. Wela beslama :zwaai:

oujdiameghrabia
14-01-2003, 09:21
Origineel gepost door sweet_nadorbabe IK ben benieuwd of jullie ze nog mooi vinden als ze hun gezicht wassen???? :toink: Wallah je gaat schrikken!!!! Zonder make up zijn die Ladie's KAPOTT LELIJK. Neem dat maar van mij aan!!!!! En zo mooi zien we er allemaal uit met 200000 kilo make up!!! (nou ja bijna allemaal). Walakien meisjes zonder make up zien er beter uit, ik bedoel doe het met mate. Zoveel make up draagt alleen een Lahrousa. Wela beslama :zwaai: je hebt gelijk meisje van el manar zender zijn veel mooier en dragen allemaal een hijaab beslama

Pagina's : [1] 2