Bekijk originele versie : Motivatie
Precumida
07-11-2009, 01:07
Het klinkt elke vrouw bekend in de oren: "Ik wil dolgraag vermageren, maar het lukt me maar niet."
Idem dito hier. Ik heb nooit een dieet gevolgd. Een poging tot is er wel geweest, maar halverwege mijn "nieuwe" dag faal ik. Misschien omdat ik niet te maken heb met overgewicht? Want vaker denk ik dan "Het is niet nodig, Precumida. Je zit zo wel goed."
Maar alsnog zou ik het veel prettiger vinden als ik een kilo of vier kwijt ben, en een gezonder(e) levenstijl aanneem. Help me!
Precumida
07-11-2009, 01:18
Ik begin morgen denk ik gewoon, hoop ik.. Nou laat ik zeggen; "We zullen zien wat de dag ons brengt."
Nog een goede nachtrust iedereen.. (Het lijkt alsof ik tegen mezelf praat, maar heus zitten er stille lezers te neuzen. Ja, jij daar! Je hoort me te motiveren, JA!)
Hanannnnnnnn
07-11-2009, 08:17
GA ER GEWOON VOOR JE KUNT HET WEL !!!!!!! :goedzo:
Matroeska
07-11-2009, 10:54
Begin gewoon vandaag!!! Ik ben vandaag ook begonnen. Ik heb koffie gedronken zonder suiker (drink nooit met suiker) en 2 sneetjes brood met halvarine.
Nou ik ga zo effe winkelen, lekker bewegen en daarna ga ik brandnetel thee halen, want heb gehoord dat het helpt met afslanken.
Ik (lees) het nog van je :zwaai:
Precumida
08-11-2009, 00:09
Apart hoe een bepaalde gewoonte, die een plek gekregen heeft in jouw leven, jou om ver duwt om zich naar voren te worstelen.
Eetdagboek:
Ontbijt:
1 kopje groene thee zonder suiker.
2 sneetjes bruin brood met jam.
Tussendoor:
1 banaan
1 appelsientje
Middag:
2 sneetjes brood met vlees.
Avond:
3 hapjes vis
Sla
en 2 stukjes fruit.
Ik was vandaag in het nachtelijke uurtje op bezoek; daar kreeg ik twee glazen Marokkaanse thee, en een stukje vla binnen. Het was maar een klein stukje, heur. :o
Matroeska
08-11-2009, 11:02
Ik heb gezondigd, want had een bruiloft :(
Heb sla gehad, visbastilla (kon het niet weerstaan) vlees had ik weggelaten om plaats te maken voor het heerlijke toetje aardbeien bavarois met fruit.
Maar al met al heb enorm veel gedanst.
Precumida
08-11-2009, 23:14
Eetdagboek dag II:
Ontbijt:
Thee zonder suiker
Halve sneetje bruin brood.
Tussendoor:
Thee zonder suiker
Middag:
1 sneetje bruin brood met vlees.
Avond
4 hapjes visbestilla - ik ben er niet dol op -
Bord sla met stukjes komkommer
Halve banaan en een halve appel.
Precumida
08-11-2009, 23:16
Ik heb gezondigd, want had een bruiloft :(
Heb sla gehad, visbastilla (kon het niet weerstaan) vlees had ik weggelaten om plaats te maken voor het heerlijke toetje aardbeien bavarois met fruit.
Maar al met al heb enorm veel gedanst.
Dan mag het, gheghe! Het is namelijk vervelend als bezoekers niet meegenieten, dat ondervind ik althans, terwijl ik niet eens een gezellige "genieter" ben. Ik eet werkelijk weinig als ik uitgenodigd ben. Ik denk dat ik gewoon wat vaker op visite moet gaan.
Haha.. Ze verpesten het meestal met die camara's.
ZeeuwsMeisje
09-11-2009, 10:04
Het klinkt elke vrouw bekend in de oren: "Ik wil dolgraag vermageren, maar het lukt me maar niet."
Idem dito hier. Ik heb nooit een dieet gevolgd. Een poging tot is er wel geweest, maar halverwege mijn "nieuwe" dag faal ik. Misschien omdat ik niet te maken heb met overgewicht? Want vaker denk ik dan "Het is niet nodig, Precumida. Je zit zo wel goed."
Maar alsnog zou ik het veel prettiger vinden als ik een kilo of vier kwijt ben, en een gezonder(e) levenstijl aanneem. Help me!
Sluit je aan bij de volgende topic:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2893412
We ondersteunen elkaar hierzo en plaatsen eetverslagen zodat je ook zelf ziet waar je de fout in gaat.
Heel veel succes!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.