Bekijk originele versie : Morgen? Overmorgen? Volgende week Maandag? Begin van een nieuwe Maand? NEE NU!
EqualsThree
06-11-2009, 20:45
Ben je het ook zat om dat telkens tegen jezelf te zeggen?
Ik namelijk wel en ben het SPUUG EN SPUUG ZAT! Na een episode of dr phile vandaag te hebben gezien met een bak ben en jerry ijs moest ik zowat van mezelf kotsen. Kijk hoeveel die mensen hebben verloren! en JIJ eet schaamteloos een bak ben en jerry ijs gewoon! Toen d8 ik bij mezelf ''ma3lisch ik ben toch dik, en als ik niet snel afval en dus resultaten zien dan hoef het niet, wat is nou 1 kg per week? tzzz walou'' toen subhanallah precies toen ik dat zei zei dr phil '' je denkt bij jezelf die ene reep kan er wel bij? en wat is nou die 1kg per week nou? pff niks toch? maar als jij blijft eten en blijft aankomen..? wat voor nut heeft dat dan? je kan beter rustig afvallen EN TENMINSTE RESULTATEN ZIEN dan alleen maar aankomen en aankomen'' toen begon ik gek te worden! gooide die ijs weg! ja indd ijs weg gegooid! :jammer: spullen gepakt! voor de sportschool in mijn tas gezet etc en nu meteen deze topic aangemaakt!
Ik moet van mezelf WALGEN!
Dat ik altijd een grote maat moet halen? dat die er bijna nooit zijn! Dat ik altijd vies word aangekeken als ik junkfood eet met mijn friends, Dat ik omin loop te hijgen als ik de trap op loop! Dat ik geen leuke kleding kan vinden! Dat ik geen leuke dingen kan doen en bepaalde dingen doen wat met dit lichaam absoluut niet kan! en waarvoor ik mezelf dus dood en dood voor schaam! Dit kan niet meer! ik ben het helemaal zat wollah! inshallah straft allah mij als ik nog ooit wat vettigs eet! :hadj:
Ik ga mezelf niet uitverhongeren, ik ga mezelf ipv daarvan dood sporten!
Ik ga mezelf niet gek maken door naar slanke mensen te kijken maar ipv daarvan ga ik ervoor zorgen dat ik er zo ga uitzien!
Mijn gewicht? 102,2 kg!
Morge ga ik wegen inshallah in de ochtend
Mijn lengte? 1.70 m
Mijn streef gewicht: eerst voor de 70 kg en dan voor de 60 kg! uitiendelijk wil ik de 58 kg! bereiken.
Dag 1 - 7 november 2009 > 102,2 kg!
Metalsia_89
06-11-2009, 20:59
Succes meid! Ik zou zeggen ga ervoor!!;)
EqualsThree
06-11-2009, 21:07
Succes meid! Ik zou zeggen ga ervoor!!;)
Bedankt meid :sjans:
EqualsThree
06-11-2009, 21:28
Meiden die nog mee willen doen?
Je hoeft jezelf niet te schamen! :o
Teloebent
06-11-2009, 22:10
sooooooooooooooooooooooo zo was ik dus ook!
Ik d8 echt dat ik de enigste was begon zelf bang te worden.
D8 dalijk heb ik een ziekte ofzo dat ik heel de dag door aan eten soms denk.
maar ben al een week begonen gelukkig.
3 jaar geleden was ik heel veel afgevallen en voelde ik me echt lekker in me vel en dat wil ik weer voelen!
Matroeska
06-11-2009, 23:51
Ja ik ook :banana: op naar de 60 kilo
Precumida
07-11-2009, 01:23
Wow, wat een motivatie. Had ik dat maar voor mijn vier kilo's. :(
EqualsThree
07-11-2009, 10:00
sooooooooooooooooooooooo zo was ik dus ook!
Ik d8 echt dat ik de enigste was begon zelf bang te worden.
D8 dalijk heb ik een ziekte ofzo dat ik heel de dag door aan eten soms denk.
maar ben al een week begonen gelukkig.
3 jaar geleden was ik heel veel afgevallen en voelde ik me echt lekker in me vel en dat wil ik weer voelen!
Meziane! je bent dus al een week bezig! Inshallh houd je het vol :sjans:
Hoeveel ben je al verloren meid?
Hoeveel was je 3 jaar geleden afgevallen? :eek:
EqualsThree
07-11-2009, 10:00
Ja ik ook :banana: op naar de 60 kilo
Hoeveel moetje nog gaan :hihi: ?
EqualsThree
07-11-2009, 10:03
Je moet de wil vinden meid! Daar zal je dan ook de kracht vinden!
:sjans:
Inshallah lukt het je!
EqualsThree
07-11-2009, 10:04
Dag 1:
Vandaag heb ik dus gewogen, met een sad face zag ik de 102,2 kg staan!
Daarna werd ik weer blij omdat ik wist dat ik vandaag ben begonnen!
Ben helaas niet wezen sporten deze ochtend, inshallah ga ik in de avond tae box doen van billy blancs! Om de week ga ik wegen inshallah, eigelijk boeien de kg's mij niet, ik wil zelf zien aan mijn kleding of ik ben afgevallen of niet en natuurlijk wil ik de mensen in mijn omgeving dat zien zeggen :o
Heb verder net effe me BMI gechekd! :eek: en tot mijn grote verbazing! stond er:
BMI > 34.95
Ik moet dus uiteindelijk! voor op een gezond gewicht te zijn maar liefst 72 kg wegen! en minimaal! 54 kg te wegen!
EqualsThree
07-11-2009, 10:25
:o
Dames die nog mee willen doen.
I don't want to be alone :(
Matroeska
07-11-2009, 10:25
Ik moet 5 kilo kwijt nou lijkt wel onmogelijk :moe:
Hoeveel moetje nog gaan :hihi: ?
Nou ik moet nog beginnen en dan 5 kilo eraf dan weeg ik 59/60 kilo
Matroeska
07-11-2009, 10:27
Dag 1:
Vandaag heb ik dus gewogen, met een sad face zag ik de 102,2 kg staan!
Daarna werd ik weer blij omdat ik wist dat ik vandaag ben begonnen!
Ben helaas niet wezen sporten deze ochtend, inshallah ga ik in de avond tae box doen van billy blancs! Om de week ga ik wegen inshallah, eigelijk boeien de kg's mij niet, ik wil zelf zien aan mijn kleding of ik ben afgevallen of niet en natuurlijk wil ik de mensen in mijn omgeving dat zien zeggen :o
Heb verder net effe me BMI gechekd! :eek: en tot mijn grote verbazing! stond er:
BMI > 34.95
Ik moet dus uiteindelijk! voor op een gezond gewicht te zijn maar liefst 72 kg wegen! en minimaal! 54 kg te wegen!
Gaat je lukken meid, vooral nadat ik je openingsverhaal had gelezen :hihi:
Vertel welke ben&jerry's was het eigenlijk, ben helemaal dol op cookie dough :o
Marociia_c
07-11-2009, 10:38
Meid je hebt me overtuigd!
Dus ga ervoor en ik doe ook mee ik moet als eerste 5kg kwijt wil 60kg wegen en daarna wil ik naar de 57kg en dan naar de 55kg.
Maar het lijkt echt onmogelijk, heb gister nog wat patatjes(laatste vettige vieze dikmakende maaltijd) op en vandaag ga ik ervoor!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.