Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom, waarom

khadies17
22-11-2002, 14:38

Hallo mensen, Mijn vraag aan julie is? WAAROM WORDT ER VEEL GELOGEN HIER OP DIT FORUM?????? Vertel gewoon de waarheid en daar valt ook heel veel over te discusieren. :D :D :D :D :D Wat vinden jullie hier van ???????? :zwaai:

zakia_1984
22-11-2002, 14:40
sommige mensen spelen nu eenmaal een rol, en dat is in het echte leven ook zo.

NaDoR.ZiNa
22-11-2002, 14:42
Ik vind egt lelijk dat sommige mensen zoveel liegen hier op het forum!!! Maar op een of andere manier heb ik de gedachten dat ze langzaamer hand hun eigen leugens zelf gaan geloven en jah dan komen andere mensen heel moeilijk achter de waarheid denk ik!!! Ewa is egt heel vervelend maar nix aan te doen tog??

tharifith
22-11-2002, 14:44
Ewa ja sommige mensen leven in een poppekast ze hebben weliswaar een masker op, maar ze beseffen niet dat ook aan een poppekast een einde komt

zakia_1984
22-11-2002, 14:46

Origineel gepost door graptrui dit is toch internet??? dusssss.... niets anders dan leugens en halve waarheden... :D PRECIES :D

NaDoR.ZiNa
22-11-2002, 14:48
Origineel gepost door graptrui dit is toch internet??? dusssss.... niets anders dan leugens en halve waarheden... :D Ook al is dit internet ik vind dat je op een serieuse forum ook serieus antwoord moet geven en niet een of andere dom verhaal gaat lopen vertellen!!! Als je egt zo graag verzonnen verhalen aan iemand wil vertellen doe het dan maar op zon onzinige domme chatkanaal waar niemand je tog serieus neemt!!! Maar beter lieg gewoon helemaal niet!!!

nuzhha
22-11-2002, 15:49
ik vind het echt zo triest hier hoe sommige mensen doen, iedereen bemoeit maar met elkaar en denkt alles beter te weten achhhhhh echt dommmmm sorry hoor.. over dat bemoeien het is een forum ja oke maar communiceer dan op een normale manier met elkaar en maak niet over drama van.

Nounousa
22-11-2002, 21:44
wuhahahahahhahahah liegen doet iedereen... op internet EN in het echte leven JAH op internet dan iets meer, want dan zien de mensen niet dat je liegt ewa jah is wel jammerr.........:(