Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : MarokKanen voortaan GRATISCH LisAnes (benzine)

minga
07-06-2004, 16:34

'Kippenvet ideale brandstof voor vrachtwagen' Kippenvet blijkt een uiterst bruikbare, goedkope en schone brandstof. Een vleesverwerkend bedrijf in Ermelo laat al een vrachtwagen met de brandstof rijden en wil ook energie opwekken voor andere bedrijfsprocessen. Dat heeft directeur G. van de Craats van vleesverwerker Polskamp maandag gezegd. Het bedrijf is vorig jaar begonnen met het laten rijden van een vrachtwagen op het restproduct kippenvet. "Een erg goedkope en schone brandstof. Het veroorzaakt niet of nauwelijks vervuiling", aldus Van de Craats, na een jaar experimenteren. "Per liter brandstof besparen we ongeveer 30 cent. Die besparing is ons belangrijkste uitgangspunt", aldus de directeur. ewa marokaantjes...slachten dan maar? :D :o ik begin alvast tank is alweer leeg :o

minga
07-06-2004, 16:52
dames zoals bonita zijn niet te begrijpen :confused: kom je eens met iets leuks om jezelf ff af te leiden van al dat geweld etc etc...gaat ze nog zeuren! ....dom wicht :kwaad: excuses voor mijn taalgebruik.... :o

rnaj
07-06-2004, 17:04
Origineel gepost door minga dames zoals bonita zijn niet te begrijpen :confused: kom je eens met iets leuks om jezelf ff af te leiden van al dat geweld etc etc...gaat ze nog zeuren! ....dom wicht :kwaad: excuses voor mijn taalgebruik.... :o Minga, je weet toch, vrouwen hebben alleen intresse in de kleur van de auto :eek: je moet ze niet vermoeien met de techniek ;) Maar weet jij mischien of het ook met diesel motoren werkt.... :rolleyes:

dArc
07-06-2004, 17:27
Origineel gepost door rnaj Maar weet jij mischien of het ook met diesel motoren werkt.... :rolleyes: Als vrouw die vooral voor 't uiterlijk van de wagen gaat en niet voor de techniek :p zou ik zeggen dat 't in elk geval wél op dieselmotoren zal werken, aangezien het berichtje gaat over een vrachtwagen.

amina01
07-06-2004, 17:29

Origineel gepost door minga dames zoals bonita zijn niet te begrijpen :confused: kom je eens met iets leuks om jezelf ff af te leiden van al dat geweld etc etc...gaat ze nog zeuren! ....dom wicht :kwaad: excuses voor mijn taalgebruik.... :o Wat een leuke topic :rolleyes: Die ewa Marokkaantjes, kiema kal wahd elmitaal, e gemlaa ma kat choefchie koera djala, kat choef gair lie men moeraha. Ma3a salaama

rnaj
07-06-2004, 17:29
Origineel gepost door dArc Als vrouw die vooral voor 't uiterlijk van de wagen gaat en niet voor de techniek :p zou ik zeggen dat 't in elk geval wél op dieselmotoren zal werken, aangezien het berichtje gaat over een vrachtwagen. :hihi: van nichten kan je toch niet anders verwachten :kwaad:

Deliana
07-06-2004, 17:31
Origineel gepost door rnaj :hihi: van nichten kan je toch niet anders verwachten :kwaad: :D

hbohuisvrouw
07-06-2004, 17:41
Origineel gepost door minga dames zoals bonita zijn niet te begrijpen :confused: kom je eens met iets leuks om jezelf ff af te leiden van al dat geweld etc etc...gaat ze nog zeuren! ....dom wicht :kwaad: excuses voor mijn taalgebruik.... :o Leuke Topic hoor Minga. Niets van aantrekken! Weer 's wat anders. ;)

luis_in_de_pels
07-06-2004, 18:52
Kheb het vanmiddag geprobeerd. Het werkt echt. Mijn brommer haalt 60 km/u op kipnuggets. Morgen ga ik eens proberen hoe snel hij loopt op Friki hotwings.

batata112
08-06-2004, 00:59
een paar mislukte cabaratiers hier zo te zien