Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zijn er geen lange marokkanen?

Pagina's : [1] 2

babyvanbelisma
07-06-2004, 16:06

Gisteren ging ik voor een takshita naar Beverwijk, mijn schoonzus heeft volgende week haar babyfeest dus ik moest een jurk hebben. Echt mooie jurken daar, en heel veel maar wat blijkt: met mijn 1.77 zijn de meeste jurken gewoon veel te kort!!! Het was gewoon niet leuk meer, als ik een mooie caftan of takshita zag, was ie te kort!!! Zijn er geen lange marokkaanse meiden ofzo??? Ik heb uiteindelijk een caftan gevonden die wel lang genoeg was, maar eigenlijk had ie nog wel iets langer mogen zijn....En de takshita die ik eigenlijk wilde hebben, was veeel te kort...:( Hebben jullie daar nou nooit problemen mee of is iedereen hier klein? :zwaai:

Kaatje
07-06-2004, 16:07
Ik ben klein maar fijn :D

esiyaa
07-06-2004, 16:09
Heb er nooit last van. Wel dat ze af en toe te groot zijn :o :D

OujDa_LaDy
07-06-2004, 16:09
Ach Ja..Dat Lijkt Me Erg Als Je Lang Ben...:eek:

babyvanbelisma
07-06-2004, 16:10

Als ze te groot zijn, kun je ze tenminste nog korter maken. Ik moet ook nog een jurk voor m'n bruiloft hebben, maar die moet ik wel laten maken in Marokko. Kost ook weer tijd.

ik_oke_is
07-06-2004, 16:11
ik ben een 1.62 en vind alle kaftans te groot :maf:

Miss_Honey
07-06-2004, 16:13
Origineel gepost door ik_oke_is ik ben een 1.62 en vind alle kaftans te groot :maf: Meskien :( Ik ben 1.71m, heb er dus geen last van...ben eigenlijk perfecte lengte :D

smartie4
07-06-2004, 16:15
neem je toch gewoon een minirokje :)

mercedesje
07-06-2004, 16:24
He ik heb ook altijd die grap, dan zijn ze te kort anders weer te wijd, ben 1.76m oplossing in marokko veel maken en genoeg op voorraad hebben, maar ook niet altijd hoor. Maar ik leef met je mee!!! zielige us!!

babyvanbelisma
07-06-2004, 16:24
Origineel gepost door smartie4 neem je toch gewoon een minirokje :) Wel overwogen ja, maarre....toch maar niet: mijn schoonmoeder moet nog langer leven zonder hartaanval...:D

IkBenSaliha
07-06-2004, 16:26
Origineel gepost door babyvanbelisma Gisteren ging ik voor een takshita naar Beverwijk, mijn schoonzus heeft volgende week haar babyfeest dus ik moest een jurk hebben. Echt mooie jurken daar, en heel veel maar wat blijkt: met mijn 1.77 zijn de meeste jurken gewoon veel te kort!!! Het was gewoon niet leuk meer, als ik een mooie caftan of takshita zag, was ie te kort!!! Zijn er geen lange marokkaanse meiden ofzo??? Ik heb uiteindelijk een caftan gevonden die wel lang genoeg was, maar eigenlijk had ie nog wel iets langer mogen zijn....En de takshita die ik eigenlijk wilde hebben, was veeel te kort...:( Hebben jullie daar nou nooit problemen mee of is iedereen hier klein? :zwaai: Ik ben klein en veel dingen zijn gewoon te lang voor mij :(

babyvanbelisma
07-06-2004, 16:28
Origineel gepost door mercedesje He ik heb ook altijd die grap, dan zijn ze te kort anders weer te wijd, ben 1.76m oplossing in marokko veel maken en genoeg op voorraad hebben, maar ook niet altijd hoor. Maar ik leef met je mee!!! zielige us!! ja, zielige uss....... Misschien toch maar een stukje been afhakken....:D

RealMadrid
07-06-2004, 16:31
Nee,die zijn er niet :rolleyes:

mercedesje
07-06-2004, 16:41
Origineel gepost door babyvanbelisma ja, zielige uss....... Misschien toch maar een stukje been afhakken....:D he in china en die grappen doen ze aan beenverlening, zouden ze daar dan ook aan verkorting doen? vast wel, hebben ze genoeg voor die korte chineesjes! :hihi:

lilmaroc
07-06-2004, 17:11

Jah, dat heb ik ook..!! :jammer: Ook met broeken..Of het is te lang, maar als ie bij mn benen past is ie weer te wijd :moe:

Pagina's : [1] 2