Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bruiloft...traditioneel of modern???

Pagina's : [1] 2

Miss_Honey
07-06-2004, 15:41

Ik ben benieuwd wat voor bruiloft jullie zouden willen... Willen jullie liever een traditionele bruiloft; vrouwen apart, mannen apart? Of een moderne(re); gemengd, vrouwen en mannen bij elkaar?

UndercoverAngel
07-06-2004, 15:41
Apart.. .:UcA:.

marjam123
07-06-2004, 15:42
Apart... inshallah... xxx

ik_oke_is
07-06-2004, 15:45
apart :maf: alleen ik wil bij de vrouwen zitten enkele (vele) uren :stout:

marjam123
07-06-2004, 15:49

Origineel gepost door ik_oke_is apart :maf: alleen ik wil bij de vrouwen zitten enkele (vele) uren :stout: :hihi:

Miss_Honey
07-06-2004, 15:50
Origineel gepost door ik_oke_is apart :maf: alleen ik wil bij de vrouwen zitten enkele (vele) uren :stout: Hahahaa, lijpo :maf3: Bedankt voor jullie reacties meiden! :D

marjam123
07-06-2004, 15:51
Origineel gepost door Miss_Honey Hahahaa, lijpo :maf3: Bedankt voor jullie reacties meiden! :D en jij? xxx

madame_hind
07-06-2004, 15:53
Traditioneel insha'Allah Mannen en vrouwen appart... Geen jaloerse ex-vriendjes in de zaal please... (LOL) ;)

Houssna20
07-06-2004, 15:53
Origineel gepost door Miss_Honey Ik ben benieuwd wat voor bruiloft jullie zouden willen... Willen jullie liever een traditionele bruiloft; vrouwen apart, mannen apart? Of een moderne(re); gemengd, vrouwen en mannen bij elkaar? Gemengd is leuker!!!!

Wajalellayemma
07-06-2004, 15:55
En.......? nu wil ik van jullie weten hoe willen jullie je henna doen? Ik wil inscha allah mijn henna dag op de tradionele manier doen. Dus geen nkasch etc. (Nador stijl van vroeger) En een esserhem inscha allah!!!!!

mazhar
07-06-2004, 15:56
Ik wil geen gemengd trouwfeest, en ook geen z.ianatoestanden :maf:Ik doe een henna dag insjALlAH, en nodig de dag erop vriendinnen uit, en familie om een leuk feestje te geven. Dan geneit ik ook nog van me feest, ipv uren in een kleedkamer te zitten :zwaai:

Miss_Honey
07-06-2004, 16:02
Origineel gepost door marjam123 en jij? xxx Ik wil insha'allah een moderne en traditionele bruiloft...modern in de zin van gemengd (zoals Houssna20 al zei, lijkt mij ook gezelliger), en traditioneel in de zin van henna-dag, traditionele zang en dans, etc. Wil ook de kledij een beetje modern gemengd met traditioneel, heb echt hele mooie jurken gezien...mooi bedekt :D Can't wait! :Iluvu: Ps. Ik wil mijn bruiloft wel graag in Nederland, aangezien ik ook veel familie in Schotland heb wonen...Nederland ligt zeg maar centrum. Waar willen jullie trouwen...Marokko, Nederland of België of ergens anders???

marjam123
07-06-2004, 16:05
Origineel gepost door Miss_Honey Ik wil insha'allah een moderne en traditionele bruiloft...modern in de zin van gemengd (zoals Houssna20 al zei, lijkt mij ook gezelliger), en traditioneel in de zin van henna-dag, traditionele zang en dans, etc. Wil ook de kledij een beetje modern gemengd met traditioneel, heb echt hele mooie jurken gezien...mooi bedekt :D Can't wait! :Iluvu: Ps. Ik wil mijn bruiloft wel graag in Nederland, aangezien ik ook veel familie in Schotland heb wonen...Nederland zich zeg maar centrum. Waar willen jullie trouwen...Marokko, Nederland of België of ergens anders??? heb er altijd al van gedroomd om het in marokko te doen... hopen dat het uitkomt inshallah... xxx

Miss_Honey
07-06-2004, 16:11
Origineel gepost door marjam123 heb er altijd al van gedroomd om het in marokko te doen... hopen dat het uitkomt inshallah... xxx Insha'allah! :)

esiyaa
07-06-2004, 16:26

Apart inchallah. Want gemengd is haram. Dan zaai je fitnah. Maar ik ga het denk ik klein houden en niet zoals anderen hebben gedaan bij ons in de famillie. en wil het ook heel erg graag islamitisch doen inchallah.

Pagina's : [1] 2