Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Catering chiwatrif

Pagina's : [1] 2

LZN
07-06-2004, 14:13

Asalaam wa3alaykoum, Ben jij opzoek naar een Catering??? Wie weet kunnen we je helpen.... Dus ben je geintreseerd stuur ons dan gerust een pm Dan reageer ik zo snel mogelijk terug.... Met vriendelijke groet, Catering chiwatrif.

tatouzient
07-06-2004, 14:15
hebbe jullie een site? Tatou.

Future
07-06-2004, 16:02
check je pm

casaouia00
07-06-2004, 17:37
hoi ik zou graag meer over jullie willen weten. mijn email is mounya_3@hotmail.com

Selima_Riffia
27-08-2004, 20:29

ik wil graag info mijn mail is selima_errahmouni_21@hotmail.com

missrifBerberia
06-09-2005, 15:18
ikwil even melden dat deze dames de heerlijkste eten hebben gemaakt op mijn trouw was gewoon zalig. niet alleen was het lekker en verzorgt ook hebben ze alles netjes achter gelaten ze waren dus zeker elke euro dik waard. profesioneel vriendelijk en gewoon schatten van dames kan jullie gewoon niet erg genoeg bedanken wil jullie heel erg bedanken voor het goede werk vele groeten uit de limburg

missrifBerberia
06-09-2005, 15:30
uit mijn eigen ervaring kan ik alleen maar zeggen dat het eten gewoon met liefde is gemaakt hihi

delila0303
06-09-2005, 15:44
he kun je mij ook info sturen prijzen en zo Hafida_eljilali@hotmail.com

missrifBerberia
06-09-2005, 17:08
Asalaam wa3alaykoum, Ben jij opzoek naar een Catering??? Wie weet kunnen we je helpen.... Dus ben je geintreseerd stuur ons dan gerust een pm Dan reageer ik zo snel mogelijk terug.... Met vriendelijke groet, Catering chiwatrif hey als je een site wilt mail me dan ken iemand die dat voor jullie kan doen groetjes

aminaaaaa
09-09-2005, 18:42
he kun je mij ook wat informatie sturen over de prijzen en zo

moslim_younes
09-09-2005, 19:10
ikwil even melden dat deze dames de heerlijkste eten hebben gemaakt op mijn trouw was gewoon zalig. niet alleen was het lekker en verzorgt ook hebben ze alles netjes achter gelaten ze waren dus zeker elke euro dik waard. profesioneel vriendelijk en gewoon schatten van dames kan jullie gewoon niet erg genoeg bedanken wil jullie heel erg bedanken voor het goede werk vele groeten uit de limburg Is die catering van de limburg?

siham_roosje44
17-09-2005, 22:47
mmmm chiwatrif komt toch niet uit limburg? Maar uit Gelderland. k had ze 1 keertje mee gemaakt in hilal vorig jaar. En het eten zit me nog steeds bij. Heerlijkk

paramocrogirl
18-09-2005, 14:57
hoi ik ga binnenkort trouwen inscha-allah en wou graag weten op hoeveel ik kom als ik zeg maar kies voor kipbestilla,salade 4 serveersters en decoratie zou je me een emailtje of pm willenb sturen

ambtenaartje
18-09-2005, 16:46
Asalaam wa3alaykoum, Ben jij opzoek naar een Catering??? Wie weet kunnen we je helpen.... Dus ben je geintreseerd stuur ons dan gerust een pm Dan reageer ik zo snel mogelijk terug.... Met vriendelijke groet, Catering chiwatrif he kun je mij ook wat informatie sturen over de prijzen.

salimpje
18-09-2005, 19:20

Asalaam wa3alaykoum, Ben jij opzoek naar een Catering??? Wie weet kunnen we je helpen.... Dus ben je geintreseerd stuur ons dan gerust een pm Dan reageer ik zo snel mogelijk terug.... Met vriendelijke groet, Catering chiwatrif ik geef binnekort een geboortefeest en heb ongeveer honderd mensen. stel ik wil een salade en een vleesgerecht (vlees hebben we dan zelf gekocht) wat is de prijs dan ongeveer????

Pagina's : [1] 2