Bekijk originele versie : k kreeg een telefoontje...
Soussiaah
05-11-2009, 20:23
ik kreeg vandaag een telefoontje van het ziekenhuis of me zoontje een inenting wil van mexicaanse griep en heb ja gezegd maar nu begin ik alsmaar meer te twijfelen over die kindjes die dood gaan door inentingen
wat zouden jullie doen
moedertjelief2
05-11-2009, 20:25
ik kreeg vandaag een telefoontje van het ziekenhuis of me zoontje een inenting wil van mexicaanse griep en heb ja gezegd maar nu begin ik alsmaar meer te twijfelen over die kindjes die dood gaan door inentingen
wat zouden jullie doen
mijn dochtertje heeft ook een oproep gehad bij de huisarts.maar ga het niet laten doen.
friesmeisje
05-11-2009, 20:26
wat zouden jullie doen
las dit bericht ook net op internet. http://www.nu.nl/binnenland/2116933/drie-babys-overleden-inenting.html wordt je wel een beetje bang van idd
Soussiaah
05-11-2009, 20:28
dan zal ik maar afbellen zeker? hij moest morgen komen ... me man zegt doen maar nah zal maar afbellen denk
salaamvogeltje
las dit bericht ook net op internet. http://www.nu.nl/binnenland/2116933/drie-babys-overleden-inenting.html wordt je wel een beetje bang van idd
:eek:
Madame_Louisa
Mijn zoon heeft die prik dus ook 2 weken terug gekregen :moe:
Ik word er helemaal gek van ,want ik lees het ook net pas. :moe:
Al die ****************vaccins komen me mn strot uit nu !
friesmeisje
05-11-2009, 20:35
dan zal ik maar afbellen zeker? hij moest morgen komen ... me man zegt doen maar nah zal maar afbellen denk
meid, die beslissing kan alleen jij en zijn vader samen nemen. ik kan toch niet tegen je zeggen wel of niet doen:confused:
:eek: word je bang van he
Al die ****************vaccins komen me mn strot uit nu ! Inscha-Allah zal er helemaal niks met hem gebeuren. khair inscha-allah.
Soussiaah
05-11-2009, 20:35
Al die ****************vaccins komen me mn strot uit nu !
oh hbibatje komt wel goed inshalah!
voor die babytjes was het gewoon mekteb
OumJamal22
05-11-2009, 20:36
ik ga het absoluut niet geven aan me kind....het is nog niet eens uitgetset pas in dec weten ze of het veilig is.
ze hebben alleen op muizen getest sorry ik zit liever HELE dag thuis en geen mexicaanse griep oplopen dan een spuit krijgen of aan me kind geven en achteraf een verlamd kind of wat dan ook layster troep is het !
salaamvogeltje
05-11-2009, 20:38
meid, die beslissing kan alleen jij en zijn vader samen nemen. ik kan toch niet tegen je zeggen wel of niet doen:confused:
word je bang van he
Inscha-Allah zal er helemaal niks met hem gebeuren. khair inscha-allah.
ja niet een klein beetje
Madame_Louisa
meid
word je bang van he
Inscha-Allah zal er helemaal niks met hem gebeuren. khair inscha-allah.
oh hbibatje komt wel goed inshalah!
voor die babytjes was het gewoon mekteb
InchaAllah!
Pff, it freaks me out !
En hij slaapt vandaag bij mijn moeder, dus ik zit echt zo van ^#$ (^@#$)@))(*@#!. !!!!!
Onzekerheid over je kind is echt het ergste ..........................:(
Soussiaah
ik ga het absoluut niet geven aan me kind....het is nog niet eens uitgetset pas in dec weten ze of het veilig is.
ze hebben alleen op muizen getest sorry ik zit liever HELE dag thuis en geen mexicaanse griep oplopen dan een spuit krijgen of aan me kind geven en achteraf een verlamd kind of wat dan ook layster troep is het !
gaat je kindje nog niet naar school?
mijne in januari inshalah daarmee dak zo aan twijfelen ben om da te doen maar :confused:
Soussiaah
05-11-2009, 20:40
InchaAllah!
Pff, it freaks me out !
En hij slaapt vandaag bij mijn moeder, dus ik zit echt zo van ^#$ (^@#$)@))(*@#!. !!!!!
Onzekerheid over je kind is echt het ergste ..........................:(
woelahilah maar een vraagje heb je er niet eerst informatie over gevraagd over de inenting dus he?
Madame_Louisa
05-11-2009, 20:45
woelahilah maar een vraagje heb je er niet eerst informatie over gevraagd over de inenting dus he?
Ik heb niet de mxicaanse gegeven he, het gaat om die DKTB prikje
Ja, ik dacht het consultatiebureau geeft het al jaaaren,zelfs ik heb ze nog gehad, en er sterven jaarlijk zo een 5 tot 10 na inenting, waarvan niet eens duidelijk is of het uberhaupt door die prik komt.
Dacht het wel te vertrouwen... :moe:
OumJamal22
05-11-2009, 20:48
neej me kleine is 4maanden waarom wachten mensen niet eerst even af tot na dec.? dan weten ze of het een risico is of niet ?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.