Bekijk originele versie : Bindingsangst
Laatst zat ik met een paar vriendinnen te praten en 3 meiden hadden dus last van bindingsangst.
Simpelweg omdat ze niet meer in ‘de ware’ geloven. En waarom vinden ze niet meer de ware?
Omdat ze gewoon slechte ervaringen hebben met mannen. De ene is te stoer, de andere te ruig, eentje wil meerdere vriendinnen, hij doet stapelverliefd tegen je, en dan laat hij opeens niets meer van zich horen, enz.
Maar toen ik aan hen vroeg: op wat voor soort mannen vallen jullie? En weet je wat het antwoord was? Stoere jongen, maar ook weer lief…een knappe jongen die eigenlijk wel veel aandacht heeft van meiden, enz.
Maar ja, dan zie ik het wel duidelijk. We vallen op het tegenovergestelde, en waarom doen we dat? Hun antwoord was duidelijk, gewoon omdat het spannender is.
Dus nu willen deze geweldige dames zich niet binden. Ze hebben bindingsangst en praten daar gewoon.
Kennen jullie iemand die bindingsangst heeft?
Mvgr,
Lila
genoeg mensen die t hebben.. is blijkbaar in de MODE
madame_hind
07-06-2004, 14:29
Bindingsangst heb je volgens mij als je niet zeker bent over je partner.
Vroeger had ik het ook, alle jongens die mijn hand kwamen vragen weigerde ik. Ik had bindingsangst.
Dan ben ik mijn partner tegen gekomen, nu is hij mijn verloofde. Geen ogenblik heb ik meer getwijfeld of angst gevoeld. Ik ben gewoon zeker dat hij bij me hoort.
Je moet gewoon geduld hebben tot wanneer je iemand voor je vind die bij je past.
Liefs ;)
Dus het heeft met wederzijdse liefde te maken? Dan heb je geen bindingsangs meer?
Origineel gepost door Mouny
genoeg mensen die t hebben.. is blijkbaar in de MODE
Niet echt een leuke mode ;)
madame_hind
07-06-2004, 14:53
Als je zeker bent dat je partner van je houdt,je vertrouwt hem, je weet dat hij voor je gaat zorgen en je weet dat je van hem houdt en voor hem wil zorgen, waarom zou je dan nog angst hebben?
Bij mij was dat toch zo, bij de jongens waar ik niet zeker van was had ik angst. Een slecht voorgevoel misschien?
Nu ben ik zeker van mijn verloofde, en heb echt geen angst meer alhamdoullilah :)
:zwaai:
Ik wens je ook veel geluk ;)
UndercoverAngel
07-06-2004, 15:07
Origineel gepost door madame_hind
Bindingsangst heb je volgens mij als je niet zeker bent over je partner.
Vroeger had ik het ook, alle jongens die mijn hand kwamen vragen weigerde ik. Ik had bindingsangst.
Dan ben ik mijn partner tegen gekomen, nu is hij mijn verloofde. Geen ogenblik heb ik meer getwijfeld of angst gevoeld. Ik ben gewoon zeker dat hij bij me hoort.
Je moet gewoon geduld hebben tot wanneer je iemand voor je vind die bij je past.
Liefs ;)
Bij mij is het ook zo gegaan... :o
.:UcA:.
IkBenSaliha
07-06-2004, 15:19
Origineel gepost door Lila
Laatst zat ik met een paar vriendinnen te praten en 3 meiden hadden dus last van bindingsangst.
Simpelweg omdat ze niet meer in ‘de ware’ geloven. En waarom vinden ze niet meer de ware?
Omdat ze gewoon slechte ervaringen hebben met mannen. De ene is te stoer, de andere te ruig, eentje wil meerdere vriendinnen, hij doet stapelverliefd tegen je, en dan laat hij opeens niets meer van zich horen, enz.
Maar toen ik aan hen vroeg: op wat voor soort mannen vallen jullie? En weet je wat het antwoord was? Stoere jongen, maar ook weer lief…een knappe jongen die eigenlijk wel veel aandacht heeft van meiden, enz.
Maar ja, dan zie ik het wel duidelijk. We vallen op het tegenovergestelde, en waarom doen we dat? Hun antwoord was duidelijk, gewoon omdat het spannender is.
Dus nu willen deze geweldige dames zich niet binden. Ze hebben bindingsangst en praten daar gewoon.
Kennen jullie iemand die bindingsangst heeft?
Mvgr,
Lila
UHHHmmmmmm nee.
Wel vreemd ze veroorzaken het gewoon zelf :D
lovespot
07-06-2004, 21:42
Vrouwen weten zelf niet wat ze willen, ze kijken hoe populair een jongens is, als hij dat is, dan willen ze hem ook. Daarom vallen ze altijd op de vriend van hun beste vriendin.
kamillia83
07-06-2004, 21:47
Jongens hebben vaker last van bindingsangst. Meisjes moeten wat hun keuze betreft ook wel kieskeurig zijn. Ze kunnen beter de angst hebben om zich te binden waardoor ze minder snel te verleiden zijn, dan van die meiden die gfifat zijn en op de eerste de beste vallen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.