Bekijk originele versie : prik tegen Mex.Griep
speedygirl
05-11-2009, 17:20
Salam,
Heeft iemand van jullie het al laten zetten???? Ik moet zaterdag gaan maar weet niet of ik het wel ga doen:rolleyes:
Misspoes
05-11-2009, 17:20
ben jij een risicogroep dan?
Bogossa.
05-11-2009, 17:39
Ik ga 'm over 2 weken halen.
moedertjelief2
05-11-2009, 17:49
mijn dochtertje van bijna 2 moet hem dinsdag halen en dan weer 1 dec.bestaat uit 2 delen.
Neej ik zou hem niet halen als ik word opgeroepen...
Is niet te vertrouwen die troep...
Ik zag net op het nieuws dat er 3 baby's zijn overleden nadat ze waren ingeeint op het consultatiebureau.. Vaccinaties zijn gewoon niet te vertrouwen.
NNajatBB
05-11-2009, 23:36
Neej ik zou hem niet halen als ik word opgeroepen...
Is niet te vertrouwen die troep...
Ik zag net op het nieuws dat er 3 baby's zijn overleden nadat ze waren ingeeint op het consultatiebureau.. Vaccinaties zijn gewoon niet te vertrouwen.
Maar dat kwam niet door de mexicaanse griepprik maar door de pneumokokkenvaccin.
ik las dat dit er in zit:
Dit krijg je ingespoten bij een griepvaccin.
Kippeeieren-eiwit incl. verontreinigde voegel- en/of andere virussen.
Cellen van dierlijk weefsel: varkensbloed, schapenbloed, paardenbloed, konijnenhersenen, apen- en hondennieren, runderfoetussen, kalverserum, varkenspancreas.
Cellen van menselijke foetussen.
Mononatriumglutomaat (MSG ofwel E621).
Fenoxyyethanol (antivries).
Sorbitol en sacharose.
Een water- of zoutoplossing met een weefselfixatief (fomaldehyde, aluminiumfofaat, aluminiumhydroxide).
Het conserveermiddel thimerasol dat voor 50% uit kwik bestaat.
Het conserveermiddel polysorbaat 80 (Tween 80)
Triton X 1000, een sterk soort zeepsop.
MF59 (in het nieuwe griepvaccin van Novartis) is gebaseerd op olie en samengesteld uit Tween 80 en het giftige Squaleen.
dus denk goed na voordat je dit gaat inspuiten:hadj:
Poolse minister van Gezondheid weigert bevolking griepprik
Eva Kopacz, de Poolse minister van Gezondheid, heeft tijdens een verhit debat in het parlement gezegd dat zij – als huisarts met meer dan twintig jaar ervaring – weigert toestemming te geven om het vaccin tegen de Mexicaanse griep aan miljoenen Polen te verstrekken.
Volgens de minister is er vrijwel niets bekend over de veiligheid en bijwerkingen van de vaccins, en is wereldwijd gebleken dat de Mexicaanse griep véél milder is dan een normale seizoensgriep. Zij benadrukte dat van alle 193 Polen die de Mexicaanse griep hadden hebben gekregen, er niet één overleden was
Minister Kopacz verklaarde tevens dat het geheime contract dat de Poolse regering had moeten sluiten met farmaceutische bedrijven die het vaccin produceren, meer dan twintig clausules bevat die strijdig zijn met de Poolse wetgeving. Ook stelde ze dat de gezondheid van de Poolse bevolking voor haar belangrijker is dan de kassen van de farmaceutische industrie te spekken.
Volgens de minister is niet duidelijk wat er precies in de griepprikken zit en is het vaccin niet voldoende getest. Ook vindt ze het vreemd dat maar 13% van de Duitsers zich laat inenten tegen het Mexicaanse griepvaccin en dat farmaceutische bedrijven weigeren om verantwoordelijkheid voor hun producten te nemen. In de Verenigde Staten zijn zowel de overheid als de farmaceutische bedrijven wettelijk gevrijwaard van schadeclaims.
Bron: Xandernieuws
speedygirl
06-11-2009, 18:25
ik heb afgebeld, toch ff wachten voor dat ik het doe :o
Ik ben een moeder van een zoontje van 6 maanden, die moeten dat ook laten zetten maar zoals ik al zei; ik wacht af.
MorrocconLady
06-11-2009, 19:08
Maar jongens tonch, die mexicaanse griep is helemaal niet zo erg als ze jullie laten geloven! Mijn kinderen hebben het alletwee al gehad en het is niks meer dan een gewone griep met een hoestje door de slijmen. Gewoon iets tegen de koorts en hoestsiroopje en na max vijf dagen ben je al veel beter. Die prik is dikke zever! Gewoon iets dat ze snel snel op de markt hebben gebracht om te profiteren van de paniek bij het volk!
N0uhailaaa__
18-11-2009, 23:40
Oef!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.