Bekijk originele versie : Hoe weet ik of hij serieus is???
Hi allemaal,
Ik heb sinds kort een relatie met een jongen ben helemaal weg van hem en hij ook van mij..helaas heb ik slechte ervaringen wat relaties betreft en ik weet niet of hij serieus is?? ik heb het hem meerdere malen gevraagd hij heeft mij verzekerd dat die serieus is en zei als je wil kom ik desnoods morgen je hand vragen.en als je dat te vroeg vind mag je kennis maken met me moeder als dat je vertrouwen in mij zal versterkken helaas heb ik nog steeds twijfels ik ben bang dat ik weer word teleurgesteld.....
Ik hoop dat jullie adviezen voor me hebben hoe ik deze onzeker heid in mezelf kan veranderen
Hoe kan ik weten of hij nu echt serieus is???
Dank vooor jullie hulp.
abdul_Hakeem
07-06-2004, 14:49
Origineel gepost door manar22
Hi allemaal,
Ik heb sinds kort een relatie met een jongen ben helemaal weg van hem en hij ook van mij..helaas heb ik slechte ervaringen wat relaties betreft en ik weet niet of hij serieus is?? ik heb het hem meerdere malen gevraagd hij heeft mij verzekerd dat die serieus is en zei als je wil kom ik desnoods morgen je hand vragen.en als je dat te vroeg vind mag je kennis maken met me moeder als dat je vertrouwen in mij zal versterkken helaas heb ik nog steeds twijfels ik ben bang dat ik weer word teleurgesteld.....
Ik hoop dat jullie adviezen voor me hebben hoe ik deze onzeker heid in mezelf kan veranderen
Dank vooor jullie hulp
Salaam oe Alaikoum Zuster Manar
Even het volgende je zegt dat je ervaringen hebt met relaties voor het huwelijk. Oke dat is niet goed natuurlijk ,maar mijn vraag is dan waarom begin je dan weer eraan?Niet genoeg tekens gezien??Ten eerste is het Haraam om een relatie te hebben en Allah soubhana oe wa`ta Allah heeft het niet zomaar verboden o.a om ook de vrouw hierbij te beschermen tegen misbruik enz ! Maar om te weten of hij serieus? dat is erg moeilijk , men kan wel zeggen laat hem bij je pa de hand vragen.Maar ja je twijfeld of hij wel een goeie jongen is dus zou ik maar goed over deze punt gaan nadenken want om geen verdere kleerscheuren te krijgen dien je ten eerste islamitsch je zelf te beschermen vervolgens te handelen als een moslima , en een relatie voor het huwelijk is juist het tegenovergestelde ONGEHOORZAAMHEID AAN ALLAH. Dus hopelijk zal je hierover nadenken
UndercoverAngel
07-06-2004, 14:58
Dat weet je op het moment dat hij met zijn ouders bij jouw ouders op de stoep staat.. ;)
.:UcA:.
Mysticalia
07-06-2004, 15:04
Salaat Istikharah=> doe het en je krijgt inshallah antwoord op je problemen en weet je of hij wel bestemd voor je is.
Verspil nie teveel tijd en als j zeker van hem bent, laat hem maar langskomen bij je ouders, dan pas weet je hoe serieus hij met je is.
:belgie:
abdul_Hakeem
07-06-2004, 16:00
inderdaad oughtie, soubhanAllah ik was dat helemaal vergeten in mijn tekst, barakAllahofik
abdul_Hakeem
07-06-2004, 16:49
prbeer het op het laaste deel van de nacht te doen
rond half uur voor salaat al fadjr en herhaal dat vaak de volgende dagen.
Origineel gepost door MR_MOCRO
Mysticalia ik sta helemaal achter je punt. Toch wil ik ff zeggen dat sommige mensen de topic niet goed lezen....Ze wil antwoord op hoe kan je zien of iemand serieus is.....Niet dat relatie haram is, want dat weet 95 % van de mensen inmiddels wel...Maar goed, manal22, ik wens je het allerbeste en veel succes toe, en ik hoop dat dit de ware is voor je
Groetjes BiLLaL...
als 95% weet dat het haraam is, waarom is er dan maar 15% die zich eraan houdt :rolleyes:
Mss als we het blijven herhalen dat het zou doordringen? Wa AllahuAlem
maar ja.....
Allah leidt wie Hij wil!! En Dwaalt af wie Hij wil!!
Ik weet niet of salaat istighaar werkt voor mensen die zondig bezig zijn. Kap met de haramrelatie, stop met hem te zien, zeg tegen hem dat hij je de tijd moet geven en vraag Allah om vergiffenis. Doe daarna salaat istighaar, als het gevoel goed is, kun je hem vragen of hij om jouw hand komt vragen. Wil hij dit niet, dan weet je dat hij maar aan het spelen is.
alhoceima_hayat
08-06-2004, 09:55
Origineel gepost door Najib26
Ik weet niet of salaat istighaar werkt voor mensen die zondig bezig zijn. Kap met de haramrelatie, stop met hem te zien, zeg tegen hem dat hij je de tijd moet geven en vraag Allah om vergiffenis. Doe daarna salaat istighaar, als het gevoel goed is, kun je hem vragen of hij om jouw hand komt vragen. Wil hij dit niet, dan weet je dat hij maar aan het spelen is.
:goedzo: gelijk gesproken...
socialedienst
08-06-2004, 11:05
Hi allemaal,
Dank vooor jullie hulp
meisjes die onzeker zijn of minder intelligent zijn, zijn hen die vaak worden gekwetst wella teleurgesteld...
mijn mening als jongen-zijnde... ALS HIJ ECHT SERIEUS IS DAN KOMT HIJ BIJ JE THUIS LANGS.. geen smoesjes meer...(want als ie r omheen draait, dat zijn smoeesjes)
Zolang hij niet bij je pa langskomt, is ie niet te vertrouwen, klinkt hard, maar zo is het nou eenmaal..
ttrouwens....denk eens aan je zonde..... die je nu opstapelt door het omgaan met deze jongen.....
je stapelt zonde op, oe 3ad hij kwetst je misschien aan het eind?? ik weet niet, maar als ik een meisje was zou ik r nooooit aan beginnen...
abdeo027
08-06-2004, 11:10
het leven is een gok dus wacht maar af wat je tegen komt.
het valt zoms niet mee met het delen van het liefde, het leven is hart.
87zahra87
08-06-2004, 14:26
je weet pas dat hij serieus is als hij je hand komt vragen dus de toestemming van je ouders! zoniet dan is het speel speel speel!
missNadoria85
08-06-2004, 18:39
meid, tijfels zul je altijd blijven hebben. zo ben je gewoon als persoon. ga er voor en weet je als hij zegt dat hij je hand wil vragen dan zeg ej meteen ja wat dan weet je temmenste dat het echt is en je hebt weer zerkerheid voor je zelf misschien komt alles dan wel goed. succes en ik hoop voor je dat het allemaal goed uit pakt...
en laat het me weten
groetjes saida
Soulliman
09-06-2004, 14:14
Hi allemaal,
Dank vooor jullie hulp
hij is serieus ga verder met hem en heb vertrouwen
maak kennis vraag aan mensen hoe hij is dan weet je het
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.